Rustaahg ik was bij Frozen 2
Hij was waar! Idd hij leek mij ook te gedetailleerd
Geen idee, heb een eierkoker die dat voor me doet
Het ligt er eig aan of ik al kokend water in het pannetje doe of gewoon koud water op het vuur zet en direct het ei erin gooi. Is waarschijnlijk niet de bedoeling maarja
En het ligt ook aan je gasfornuis. Ik heb inductie, dus dat wordt net als gas heel snel warm. Maar bij keramisch moet je echt wel kokend water erin doen eigenlijk anders duurt het een eeuwigheid.
Hoevaak eet jij ei? Dat kan van alles zijn, roerei, gekookt etc.
- Wekelijks
- Meerdere keren per week
- Dagelijks
- Maandelijks
- Een paar keer per maand
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Verschilt echt per keer. Heb niet echt een eierschema
Ooh weet ik, maar ik bedoelde het als grapje haha
Ja ik ook niet echt eigenlijk haha maar denk dat ik gemiddeld wel op 2keer per week kom
Ik was vorige week op bezoek bij iemand die demonstreerde hoe de onderkant van de kattenbak in de vaatwasser ging dus heb het drankje maar afgeslagen
Als het in de toekomst mogelijk wordt om te baren zonder zwangerschap, of dat de man het kind kan dragen (wil écht niet meer zwanger zijn), dan wil ik jou als kraamverzorgster!
Ik heb een keer met iemand anders gezoend. Vreemdgaan is vreemdgaan en dat wil ik niet goedpraten, maar vind dat toch een verschil met seks.
Het lijkt me wel echt handig om de kattenbak in de vaatwasser te wassen, maar echt gadverdamme het idee alleen al.
Ik heb een beamer waar we vooral series en films op kijken. Geen tv-abonnement, wel de app-inlog van mijn ouders mocht ik toch iets willen kijken.
Vind je het vervelend als mensen zien dat je op het forum zit?
- Ja, want ik wil anoniem blijven
- Ja, want ik ben bang dat ze vragen gaan stellen
- Ja, omdat…?
- Nee, mij maakt het niet uit als anderen dat zien
0 stemmers
Zo ja, zet je je helderheid lager als er mensen in de buurt zitten terwijl je op het forum zit?
- Ja, dat doe ik
- Nee, dat doe ik niet
0 stemmers
Maar als iemand ziet dat je op dit forum zit, hoeft je anonimiteit toch niet weg te zijn. Iemand moet dan wel heel dicht op je staan/zitten om je avatar te zien (die niet eens de hele tijd in beeld is). Maar goed, misschien dat mensen zenuwachtig van de gedachte worden. Mij boeit het sowieso niet.
Ik vind dit altijd zo vervelend om te doen dat ik tegenwoordig mijn huisgenootje de afberichten laat typen. Het breekt altijd mijn hart een beetje om iemand af te moeten wijzen, ik kan me daar echt heel naar door voelen. Heb zelfs een tijdje niet willen daten omdat ik hier zo tegenop zag steeds.
Eigenlijk is het toch onaardiger om wel op een tweede date te gaan als je al weet dat t m niet wordt en je eigenlijk niet wil?
Want dan verspil je ten eerste iemands tijd en ten tweede geef je dan de impressie dat je nog onbesloten bent, terwijl je al besloten hebt dat je niet verder wil. Al helemaal als je dan van te voren gaat klagen dat je echt geen zin hebt en hij/zij toch niet leuk is.
Eerlijkheid duurt het langst.
Hoe spreek je vanille uit?
-
- Vaniele
-
- Vanielje
-
- Vanieje
-
- Vanile
-
- Anders (hoe?)
0 stemmers
Één keer wist een vriendin dat ik samen met haar op een forum zat, toen kreeg ik telkens als ze een berichtje van mij zag een screenshot. Voelde me toen zo bekeken dat ik nu liever ~anoniem zit.
Ik zei altijd vanielje tot iemand een keer zei dat het vanieje is en nu is dit mijn eeuwige struggle. Blijkbaar is het officieel vanieje maar als ik het zo uitspreek voel ik me extreem fancy dus nu mompel ik een mengeling van beide.