Stel je persoonlijke vraag #13

Uit nieuwsgierigheid. Met ‘echte’ leven bedoel ik offline, én elkaar minstens enkele keren in vlees en bloed gezien hebben. (edit: van EGF telt ook als FF)

• Ik ken 1 FF’er in het echte leven.
  • Ik ken 2-3 FF’ers in het echte leven.
  • Ik ken 4-5 FF’ers in het echte leven.
  • Ik ken tal van FF’ers (meer dan 5) in het echte leven.
  • Ik ken geen enkele FF’er in het echte leven. xoxo anoniempje.

0 stemmers

Uit nieuwsgierigheid bis. “Ik ken een FF’er in het echte leven en ken die…”

• Van voor het forum.
  • Sinds het forum.

0 stemmers

Graag is een groot woord. Maar het zou eventueel kunnen. Plausibel zijn

22 likes
9 likes

Wel van voor FF, maar via EGF, dus heb toch maar sinds het forum gestemd. Verwarrend

Oh ja, ik pas de vraag even aan. EGF telt ook wel mee.

‘schuld’ bij m’n ouders voor rijbewijs en later een verre reis toen ik 18 en 20 was ofzo

Haha, net ondervonden :sob:

Oh, domweg niet bij stilgestaan bij het maken van de poll :woman_shrugging: kwam pas toen ik besefte dat ik hier zelf niemand in het ‘echt’ ken en de resultaten van mijn eigen poll niet kon zien :woman_facepalming:

1 like

Heb één keer een meeting gehad, maar “ken” je ze dan?

Als ik niks aanvink, is de poll anoniem. Ik vergeet soms die extra handeling om aan te vinken dat je kan zien wie er gestemd heeft.

1 like

Nah, minstens enkele keren in vlees en bloed gezien hebben (dus mee afgesproken of op een andere manier mee om gaan of kennen uit het echte leven).

Er staat een volle doos Celebrations op tafel. Alles is nog mogelijk …

Ik ga voor een …

• Milky way
  • Snickers
  • Mars
  • Bounty
  • Twix
  • Dove
  • Malteser
  • Ik ben op dieet
  • Ik hou niet van chocolade

0 stemmers

Ik heb wel forummers op fb maar dat dateert van een ander forum.

Heb wel alles van de lijst wel eens gegeten, maar heb nu alleen aangevinkt wat ik of regelmatiger eet of zoals de hertenbiefstuk toevallig recent (met kerst) gegeten heb.

1 like

Dove caramel natuurlijk :heart_eyes:

11 likes

Jaaah maar dan echt een hele smaakvolle van de markt of boer :drooling_face:

Wie is nu bang dat het over haar gaat?

• Ik
  • Niet

0 stemmers

Ik zou het alleen wel kut vinden als ik een bericht krijg van iemand na 15 jaar met “hey jij bent spaarlamp op het forum toch!”. Ik zou dan liever gewoon een bericht ontvangen hoe het met me gaat en het forum er niet in noemen, stel dat je elkaar dan vaker spreekt zou ik dat zeggen. Of pas over het forum beginnen als zij dat doet.

1 like

Ook wie een schurfthekel aan me heeft, ik vind dat wel overzichtelijk als iemand me gewoon tagt of DMt met “ik mag je niet”.

Anders moet ik weer gaan bedenken of iets bedoelt is als sneer, iemand me negeert of andere passief agressieve dingen. Ben meer een fan van regelrechte agressie.

20 likes