Ik hoop dat @Lula jouw inbox meer GB heeft gegeven dan
@Zemraluani ik ben bij jullie twee toch echt te nieuwsgierig naar wie jullie zijn, maar kan nooit jullie instaâs vinden. Of delen jullie die bewust niet
Ze zijn gewoon 1 en dezelfde persoon
Uhuh lijkt me ook wel makkelijk om mezelf af en toe een ban te geven
Ik heb een vriendin door het forum leren kennen, maar dat is 8 jaar geleden en zij is al lang niet meer actief hier (6jaar geleden toen ik een tijd niet postte zei ze dat mensen het over me hadden gehad, dus ging ik weer kijken en werd ik weer verslaafd:â)), dus weet niet of ik het echt zo zou noemen.
Soms wel grappig dat ze begint over iemand die we van het forum âkennenâ en dan vraagt ze of diegene nog actief is.
Oh mân zusje doet dat ook nog wel eens.
Haha pff ik zat echt veel te lang na te denken of ik Rachel of Monica wilde trouwen. Maarja het huis is iig altijd brandschoon met Monica.
Behalve je website
Edit: of was jij dat niet?
Ik ben (als het goed is) anoniem hier, zo niet wil ik dat ook wel graag weten
Oprotten hoor
Hahahhahaha ik ook
Carry Slee als oma lijkt me echt een droom
Denken mensen dit echt?
Ik ook, maar dat heb ik bij hun beiden dan wel weer.
Kleine poll: vind jij iets âniet perfectsâ (scheve tanden, grote neus, moedervlek, scheel oog etc) iemand vaak mooier of minder mooi maken?
- Mooier; een schitterend gebrek
- Minder mooi; doe mij maar perfectie
0 stemmers
Deze perfectionist gaat voor perfectie, ondanks dat ik het een kut eigenschap vind
Als een jongen flaporen heeft, mag hij me bellen Of een lui oog of jampotglazen
Ohja! Hou heel erg van mannen met scheve gebitten, vind dat zo charmant. Of puntje hoektanden, love it.
Bij mezelf baal ik juist dat ik dat heb.
Het lijkt me heel chill als Morgan Freeman je voorleest. Verder heb ik niks met die vent.
Ik vind grote neuzen heel charmant. Vooral als ze een beetje profiel hebben.
David Attenborough! Ik heb in mijn leven nog steeds geen volledige aflevering van Planet Earth en aanverwanten gezien, val standaard in slaap. En niet omdat het saai is, maar omdat hij zoân heerlijk rustgevende stem heeft.