Stel je persoonlijke vraag #13

Haha ik vind dat veel meer mensen een museumkaart moeten nemen en dat teveel mensen denken dat musea saai zijn. Dus ik roeptoeter overal dat ik een museumkaart heb…

Nee, zo gaat het natuurlijk niet. Ik doe veel leuke dingen met mijn dochter en dan komt het wel eens ter sprake. Geen idee of ik het vaak zeg eigenlijk :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik heb wel een doos van een gigantische gulden met daarin alle oude gulden muntstukken.

Had jij dat ook?

• Ja, maar incompleet
  • Ja, compleet
  • Nee
  • Nee, maar wel vet zeg

0 stemmers

Ik weet niet meer zeker of ik hem helemaal compleet had, maar ik weet wel dat ik als tiener de meeste 2 euro munten er uit heb gehaald op momenten dat ik geld nodig had :joy:

14 likes

Als jij je depri voelt wat doe je dan meestal?

• Eten
  • Slapen
  • Huilen
  • Met vrienden chillen
  • Serie/film kijken
  • Met ouder(s) praten
  • Huisdier knuffelen
  • Afsluiten van de buitenwereld
  • Winkelen
  • Hier klagen
  • Alcohol drinken
  • Ik ben nooit depri :v:t2:

0 stemmers

Oke ik vind mijn poll nu al irritant hahahaha. Volgende keer maak ik wel weer een gewone poll hoor.

29 likes

En elke keer wanneer wegeld nodig hadden, kwam dat boek weer tevoorschijn om er wat uit te halen :flushed:

2 likes

2020-01-08T23:00:00Z

Oke ik wou even iets zoeken en toen vond ik dit. Negeer dit voor de rest maar hoor.

4 likes

Sorry, daar had ik even niet aan gedacht en zo bedoelde ik het niet. Goed punt! Ik kwam er zelf op vanuit een gesprek op werk in de context van mensen die het wel kunnen dus vandaar dat ik er zo over sprak.

1 like

Mijn ouders hadden er een en ik heb hem helemaal leeggestolen om er Winx stickers van te kopen

5 likes

Wat vind jij van leedvermaak, oftewel van die filmpjes waarin mensen zich pijn doen/vallen etc.

• Hilarisch
  • Soms grappig, soms niet
  • Niet grappig

0 stemmers

Als het een kind is helemaal +100

32 likes

Chocola van de Aldi (Chateau)

3 likes

Ligt eraan hoeveel pijn de persoon eraan overhoudt. Iemand die op een hark stapt is grappig, iemand die erger verkleukeld is dan mijn boodschappenbriefje niet.

5 likes

Voor mij ook. Kan er soms wel eens om lachen al vind ik dat eigenlijk niet zo tof van mezelf maar ik zou nooit bewust blooperprogramma’s of compilaties kijken. En m’n ex date stuurde filmpjes van mensen die dood vielen etc omdat hij dat grappig vond, maar dat vond ik echt disturbing.

Nee zeker niet de enige. Ik ben heel snel uitgegeten als het om chips gaat en dan gaat het me tegenstaan en als ik dan die zak een tijd later weerzie denk ik oh bleh weg ermee.

1 like

Wekelijks. M’n vriend is echt een kluns en stoot zich echt aan alles. Vanochtend nog, liep hij al tierend over een sok (ochtendhumeur) keihard tegen een deur aan. Ik kan me dan echt niet inhouden waardoor hij nog bozer wordt. Goed voor de buikspiertjes toch.

4 likes

Hebben jullie ook wel eens een ‘vatsige dag’? Daarmee bedoel ik niet dat je je dik voelt of dat je inderdaad wat kilo’s bent aangekomen, maar dat het net lijkt alsof je vettiger/vatsiger bent dan normaal, dat je vet ‘losser’ lijkt, je rollen prominenter zijn oh God hoe leg ik dit uit. En dan de volgende dag ben je weer wel strak.

• Ja!!
  • Ja, nu je het zegt
  • Heel zelden
  • Dit fenomeen is mij compleet onbekend

0 stemmers

Ik heb het vaak de dag nadat ik heb gesport, maar gek genoeg ook als ik een (strakke) broek heb aangehad (itt bijv een jurkje). Alsof het vet zich even heeft moeten verplaatsen ofzo

1 like

Ik heb een set guldens uit mijn geboortejaar, is vooral mijn moeder erg trots op want wie weet is het ooit nog geld waard!!! Denk ‘t niet ma.

Ik droog hem af en haal het borsteltje er ook af, die gaat in de beker bij de tandpasta. En ik heb een aparte handdoek voor handen wassen en tanden poetsen, dus bij mij is het niet de handdoek waar ik net mijn kont mee heb afgedroogd :smile: (@HvO )

3 likes

Herkenbaar, alleen het gedeelte over strak zijn komt me helaas niet bekend voor.