Ik heb zo’n rolluik, vind dat wel onder gordijnen vallen
Met diezelfde app kan ik ook het licht en de verwarming bedienen. Lang leve nog thuis wonen
Hoeveel mensen beschouw je echt als vrienden? (Dus buiten familie en eventuele partner)
- Niemand
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5 - 9
- 10
- 11 -15
- 16 - 20
- Meer dan 20
0 stemmers
Zou je liever eten uit:
- de bilspleet van je partner
- de oksel van een willekeurige vreemde
0 stemmers
De enige persoon die ik ken die de oksel van een willekeurige vreemde koos is niet meer samen met dr vriend, ik bedoel, ik meld het maar
Als er vroeger thuis samen tv gekeken werd, wie had dan meestal de afstandsbediening? (stief/pleeg/etc mag je ervoor zetten als dat toepasbaar is, kan ook in de tegenwoordige tijd als je nog wel eens samen tv kijkt etc.)
- mijn vader
- mijn moeder
- broer/zus
- ik
- (iemand) anders
- er was echt geen peil op de trekken, dat wisselde altijd/was afhankelijk van wat we keken
- we keken nooit tv (samen)
0 stemmers
bij ons thuis had altijd automatisch mijn vader de afstandsbediening en ik heb het eigenlijk altijd stom gevonden dat dat zo’n ongeschreven regel was. Vraag me af hoe dat bij andere mensen was/is
Mijn vader had/heeft meestal de afstandsbediening. Maar ik moet wel zeggen dat wij van dezelfde programma’s houden dus dat is nooit echt een probleem geweest. Als mijn moeder de afstandsbediening heeft is het wel vaak problematisch want die kijkt bijna alleen maar Duitse meuk waarbij je zonder kijken al in de eerste 10 seconden kunt voorspellen wat er gebeurt en met wie. Komt ook nooit een einde aan die onzin. Telkens hetzelfde verhaal maar dan net een tikje anders of andere mensen waardoor het volgens haar heeeeeul spannend is.
Meestal mijn moeder. En dan pakte mijn vader hen midden op de avond af en keken we opeens een film die al 45 minuten begonnen was.
Maar zelfs nu gaan 99% van hun ruzies over wanneer en wat ze kijken op tv. Is echt een ding voor ze
Bij ons in het gezin ook al-tijd mijn vader… En nog steeds (wanneer ik daar ben). Werd daar vroeger al boos van en nog steeds (waarom is papa de baas en niet mama?).
hierom hebben mijn ouders twee tv’s vaak kijken ze eerst samen het nieuws en dan apart
Ik zit as we speak te wachten op iemand die een slimme meter komt installeren. Meer dan dat hebben wij niet
Ik ben lid geweest (En 30+), maar vond dat ik er niet genoeg aan had in verhouding tot wat ik betaaalde, dus weer opgezegd
Jep, blij dat ik het ben ook. Afgelopen jaar samen met mijn vakbond stappen ondernomen tegen een oud-werkgever (in hetzelfde vakgebied) waar ik jarenlang (mega onwettig) onderbetaald werd. Eindsom is dat ik nu een paar duizend euro extra op mijn spaarrekening heb.
Ik was hier trouwens nooit achtergekomen als de vakbond mij niet had benaderd met een enquête over dit soort praktijken. Ik had echt geen idee dat dit gebeurde. (was mijn eerste echte baan en was jong en blij dat ik uberhaupt werk had)
Ik houd van deze vraagstelling want nu ben ik juist netjes dat ik alles opeet!
Nu absoluut wel.
Heb net even uitgezocht dat krokobil uit 2012 is. Echt bizar dat in 8 jaar zoveel is veranderd qua billen. Volgens mij waren de billen in de clip toen imposante billen. Tegenwoordig stelt het niets meer voor omdat je constant de opgespoten kardashian billen in je oog geschoven krijgt. Jammer wel.
Vanwaar deze overpeinzing: omdat ik op mn werk stiekem krokobil aan het luisteren was na 5+ jaar en dacht: huh, waar zijn de grote billen, terwijl ik eerder dat idee zeker nooit heb gehad. OMG op mezelf en voel me erg geïndoctrineerd.
Toen ik gister tegen mijn vriend zeurde dat ik echt veel meer in het huishouden doe als hij, terwijl we evenveel werken (alleen ik een dag vanuit huis) zei hij semi grappend: “ja maar jij bent een vrouw”
Zal ik hem op straat zetten?
- Nee
- Ja; waar wacht je nog op
0 stemmers
Maar effe serieus, wie doet er meer in het huishouden bij jullie?
- Ik, we werken even veel
- Partner, we werken even veel
- We doen beide hetzelfde
- Ik, en ik werk minder
- Partner, en die werkt minder
- Geen peil op te trekken
- Anders… (ben vast een optie vergeten)
0 stemmers
Ik doe meer en mijn vriend werkt minder.
Wist dat er nog wel andere opties zouden zijn haha!
Partner en die werkt meer/ik werk minder
Als ik meer tijd (en geld) had, zou ik er wel eentje willen.
Nee blijkbaar niet hahah.
Ik had hem bijna vol en dat frustreerde me mateloos. Het is zelfs zo erg dat als ik nu een buitenlandse euro krijg, mijn eerste instinct is om te kijken van welk land het is, want wie weet heb ik deze nog niet!
Terwijl ik al jaren niet meer in dat boek gekeken heb en geen idee heb welke ik nog mis