Chocola van de Aldi (Chateau)
Ligt eraan hoeveel pijn de persoon eraan overhoudt. Iemand die op een hark stapt is grappig, iemand die erger verkleukeld is dan mijn boodschappenbriefje niet.
Voor mij ook. Kan er soms wel eens om lachen al vind ik dat eigenlijk niet zo tof van mezelf maar ik zou nooit bewust blooperprogramma’s of compilaties kijken. En m’n ex date stuurde filmpjes van mensen die dood vielen etc omdat hij dat grappig vond, maar dat vond ik echt disturbing.
Nee zeker niet de enige. Ik ben heel snel uitgegeten als het om chips gaat en dan gaat het me tegenstaan en als ik dan die zak een tijd later weerzie denk ik oh bleh weg ermee.
Wekelijks. M’n vriend is echt een kluns en stoot zich echt aan alles. Vanochtend nog, liep hij al tierend over een sok (ochtendhumeur) keihard tegen een deur aan. Ik kan me dan echt niet inhouden waardoor hij nog bozer wordt. Goed voor de buikspiertjes toch.
Ik heb een set guldens uit mijn geboortejaar, is vooral mijn moeder erg trots op want wie weet is het ooit nog geld waard!!! Denk ‘t niet ma.
Ik droog hem af en haal het borsteltje er ook af, die gaat in de beker bij de tandpasta. En ik heb een aparte handdoek voor handen wassen en tanden poetsen, dus bij mij is het niet de handdoek waar ik net mijn kont mee heb afgedroogd
(@HvO )
Herkenbaar, alleen het gedeelte over strak zijn komt me helaas niet bekend voor.
Normaal Lindt, maar in ongestelde toestand wil ik alleen Milka. Maar tegenwoordig eet ik eigenlijk alleen nog Delicata want het assortiment vegan chocolade bij m’n vaste supermarkt is vrij treurig
Hoeveel fietsen heb jij? (die niet al voor langere tijd kapot zijn)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5 of meer
0 stemmers
Thuis gewoon één, maar heb er ook eentje bij m’n ouders staan
Ik heb geen fiets
Drink jij koffie?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Drink je dan vooraf een glas water?
- Nee
- Ja
- Soms
- Ik zei toch, ik drink geen koffie
0 stemmers
Drink jij achteraf een glas water?
- Nee
- Ja
- Soms
- Ik zei toch, ik drink geen koffie
0 stemmers
https://www.ad.nl/koken-en-eten/waarom-zou-je-water-drinken-bij-je-koffie~afd0d498/
Nogal een random vraag maar heb jij al cola gedronken dit jaar?
- Ja al vaak
- Een enkele keer
- Nee
- Nee maar ik drink sowieso nooit cola
0 stemmers
Kokos cola 
Ik zie dit helemaal voor me gebeuren en vind het vet grappig eigenlijk hèhè. Vooral de reactie van het eerste meisje 
WAT
BIJ DE JUMBO
We kregen toen in 2001 toch ook allemaal een setje euromuntstukken, gratis van de overheid. Daar heb ik ook toen geld uitgehaald. Terwijl ze daarna voor veel meer geld en in de verpakking op marktplaats stonden :’)
meine gute! morgen meteen scoren