Stel je persoonlijke vraag #13

OMG IK MOET HET HEBBEN.

1 like

Wie zou je eerder doen?

• Waldemar Torenstra
  • Art Rooijakkers

0 stemmers

Ik vermoed dat het een complot van de wereld is dat Waldemar wordt gemarket als een “aantrekkelijke man”.

Iedereen met ogen ziet recht door die leugen heen.

19 likes

Ik vind het bij Art aanvoelen alsof je echt iets fouts doet als je denkt aan seks met hem. Een zonde. Verboden. Mag niet.
Denk omdat ik hem zo keurig vind.

21 likes

oh hallo daar :heart_eyes:

Ik vind dit allebei zulke seksloze mannen, kan me het idee niet eens voor de geest halen.

En Waldemar heeft van die minuscule tandjes waar ik niet tegen kan.

9 likes

Vind Art ook een betere kop hebben maar wel compleet seksloos. Waldemar heeft dan iets rauwdauwers achtigs. Maar ik zou ook voor Art gaan, lijkt me wel de meest saaie suffe vanille seks en met Waldemar lijkt het me lomp, ff pompen in missionaris, zegt vast niks alleen ff een diepe zucht als ie klaarkomt en klaar is kees. Zo stelt mn hoofd zich het voor.

@ellegirltalk jaa haha idd. Hij vind doggy waarschijnlijk maar banaal!

5 likes

Wacht. Dit zijn niet dezelfde mensen? :no_mouth:

6 likes

Nee dus een tower bridge is ook mogelijk :thumbsup:

23 likes

Ik wil dit niet googlen :flushed:

5 likes

Haha lijkt me verstandig, zeker als dit je kandidaten zijn.

1 like

Nou hij kijkt op zich wel alsof hij heel geconcentreerd er 1 aan het uitpersen is. Jezus wat een oenige kop man haha hoe vinden mensen dit aantrekkelijk

11 likes

Ik vind ze beiden ook seksloos, maar we moeten kiezen!

1 like

De linker :grimacing:

Dit plaatje doet me toch overwegen om keurige Art te kiezen.
Wat een lelijke plaat! Ja toch

3 likes

Nee hoor ik weiger deze poll in te vullen. Het is stel je persoonlijke vraag en niet je moet kiezen! Ik trap niet in deze valkuil. Ga wel seksloos door het leven

17 likes

Ik vertrouw Art niet door Wie is de mol. Dat je dan denkt dat je sex met hem gaat hebben. Maar dat je dan een puzzel moet oplossen om hem uit zn kleren te krijgen. En als dat je niet lukt dat hij dan met die vreselijke grijns jouw geld jat.

Nee dan ga ik liever voor Walderma als ik de film Zomerhitte mag geloven kom ik er met een beetje vingeren van af.

Beide wel echt kut namen om te kreunen.

41 likes

Haha oja is dat die film waarin Sophie Hilbrand naakt voor zo’n blokhut in the middle of nowhere random 1 minuut voor zn neus vingert en dan klaarkomt?

2 likes

Jup.