Stel je persoonlijke vraag #13

Whaha die film is zoooo slecht. Maar volgens mij zijn ze toen voor elkaar gevallen.

2 likes

Voor mij is het ook daadwerkelijk een zonde dat ik Art gestemd heb omdat hij (erg) verre familie van me is :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

afbeelding

4 likes

Ik vind dat dus best vaak dingen goedmaken. Behalve als ze klein zijn

1 like

Mega Mindy

Hè echt waar? Dit weet ik niet meer!

Oké gegoogled en klopt haha, kan ik me echt niet herinneren! Volgens een artikel uit 2011 zijn ze (de Nederlandse) nu niks meer waard dan de waarde van het daadwerkelijke geld dat erin zit, dus je hoeft je niet al te rot te voelen haha.

Wij hadden geen afstandsbediening :joy:. Mijn vader was wel baas over de tv en vroeg ons (=de kinderen) meestal om recht te staan om bv. het volume luider te zetten.

Dit is mijn eigen haarkleur

1 like

ik zou jouw haarkleur eerder typeren als medium!

1 like

Oh ik dacht medium is bruin🤔

Nee man dit is blond

Maar ik verlies de blond-bruin discussie altijd maar kan het niet laten.

6 likes

Dit is toch donkerblond?

2 likes

Ik vind dit donkerblond

Alles lichter dan dit is gewoon blond imo

3 likes

In Zuid-Amerika heb je waarschijnlijk gelijk, in Nederland niet :grimacing:

11 likes

Haha… Dit zou ik al bruin noemen :sweat_smile:

9 likes

Ik wil die kleur :heart_eyes_cat:

4 likes

Nou ben gewoon een tata met tata standaarden hoor, noem dit altijd al donkerblond.

Misschien omdat ik zelf niet blond ben dat ik 99% van de tijd het verschil niet zie tussen lichtblond, asblond, dirtyblond, whateverblond.
Zie het ook nooit als een blond iemand net iets andere tint blond haar heeft genomen.

En ze willen altijd assiger blond zijn en daar wordt dan heel lang over gepraat hoe dat een proces is en dat zie ik dus ook nooit dat zilvershampoo dan iets heeft uitgehaald.

4 likes

Alle roodharigen zijn toch ook familie van elkaar :thinking: ?

1 like

En als er andere mensen met rood haar bij zijn altijd een wedstrijdje “wie is er het roodst” terwijl wij daar niet op zitten te wachten

1 like

Met Alwin

8 likes