Stel je persoonlijke vraag #13

Wat leuk haha!
Ik zie dat die Diablo nu rond is??? Hoe kom je nou aan rond brood

Je moest het een beetje bijsnijden. Wel echt een leuk ding!

1 like

SAVE_20200111_193925

need

1 like

Dit vind ik wel goed advies! En dan dat jouw vriend aangeeft dat het contact voortaan via hem verloopt omdat jij wat meer rust nodig hebt. Heel veel sterkte @BandiaBrigid , dit soort randzaken kan je er echt niet bij hebben nu.

1 like

God volgens mij heb ik ook zo’n broodrooster met tostiklem. Morgen even op onderzoek uit

Ik vraag me af of deze poll op een ervaring is gebaseerd. Je vriend? :stuck_out_tongue:

1 like

oh wow wat een uitvinding, m’n keuken is mini dus heb niet echt ruimte voor een tostiapparaat (en pan tosti’s vind ik mwah), maar dit kan ik nog wel ergens in een kastje smijten!

1 like

ik ging ff op onderzoek en vond dit ding. Het heet een tostiklem en blijkbaar kun je dit gewoon in je broodrooster doen! hoef je niet helemaal een nieuwe broodrooster te kopen

afbeelding

oh iemand anders zei t ook al nouja

3 likes

hmm misschien ligt het aan het apparaat? dat er bij sommigen wat meer speling is ofzo

ik heb ook wel eens zo’n ā€œlifehackā€ gezien op 9gag dat je ook een tosti kon maken door je broodrooster op z’n kant te leggen en dan die tosti er horizontaal in te schuiven
kan het niet aanraden want dat tosti ijzer vloog direct in de fik :flushed:

zeg maar zo:

DO NOT TRY THIS AT HOME kids

2 likes

Sterkte!

Ik heb geen contact meer met m’n schoonmoeder omdat ze stookt in mijn relatie… Mijn advies is vooral om dicht bij jezelf te blijven, ik ben in deze situatie gekomen omdat ik keer op keer heb geaccepteerd dat ze over mijn grenzen ging en mijn man me hier absoluut niet in steunde. Als je partner je steunt scheelt dit zoveel!

1 like

Oh maar exact die klemmetjes waren het wel precies. Ik ga het maar mn moeder sturen vandaag.

1 like

Dit is echt een van mijn tell sell dromen

Ja en als er dan kaas uit je tosti lekt (wat ik altijd heb want doe er het liefst 20 plakken op) dan zit heel je broodrooster vol met kaas. Hoe krijg je dat schoon?

precies dit vraag ik me ook af :joy: mijn normale tosti-ijzer zit altijd al helemaal onder de kaas haha

Ik heb van die klemmen! En die passen eigenlijk prima in mijn broodrooster, werden er ook bij geleverd! Onderin het broodrooster heb ik ook zo’n laatje dat kruimels opvangt, dus daar gaat de kaas ook heen (al heb ik daar zelf nooit zo’n last van)

Ik was vanuit huis ook zo’n broodrooster met klemmen gewend (en een opvang laatje). Dus eenmaal uit huis gooide ik meteen stroopwafels in mijn normale Hema broodroostertje. Er kwam al snel rook uit en toen ik hem, na wanhopige pogingen de karamel te verwijderen, buiten aan
deed om te testen vloog hij in de fik :joy:

5 likes

Wij hadden thuis ook zo’n ding met klemmen maar ik mocht daar nooit een tosti in maken, want je kon het niet goed schoonmaken. :roll_eyes:

1 like

Eerder nee, want ik heb geen tv. Als ik die wel had zou ik het wel eens aanzetten als het erop was, want het lijkt me wel heerlijk zen. Nu zet ik planet earth aan als ik iets zen wil op de achtergrond.

Ik heb dat volgens mij vrijdag per ongeluk gekeken en dat was zo fucking saai?? Dat ze door allemaal dooie duitse dorpen gaan met een trein.

6 likes

Ja die zijn toch juist heel makkelijk schoon te houden? Die klemmen kun je gewoon afwassen of in de afwasmachine doen en die kruimels schud je eruit? En zoveel kruimels krijg je volgens mij niet in dat ding. Dat apparaat waar je die driehoekjes tosti’s van krijgt is lastiger schoon te houden. Die platen kunnen er niet uit en het bladdert af.

1 like