Stel je persoonlijke vraag #13

Hoe mooi/lelijk voel jij je als je net van de kapper komt?

0 = een lelijke bergtrol
10 = een goddelijk wezen

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Voel me heel mooi in de stoel, maar als ik eenmaal betaald heb weet ik dat het er nooit meer zo mooi uit gaat zien en dan voel ik me echt lelijk en een mislukking :sweat_smile:

2 likes

Ik ben zo iemand die hoopt dat ze op de terugweg niemand tegenkomt en meteen een douche neemt na een kappersbezoek :see_no_evil: Sidenote: ik laat mijn haar nooit brushen bij de kapper. Dan stap je al snel als een poedel buiten natuurlijk :woman_shrugging:

3 likes

Ik vergelijk mijn motoriek altijd met die van een baksteen door een ruit. Ik ben echt een lompe boer van een randstadter. Stoot ook altijd overal tegenaan.

1 like

Ze zeggen altijd dat zwangere vrouwen cravings hebben naar augurken, maar wat ik me dus afvraag
 Hebben jullie weleens augurk cravings?

• Ja
 en ik ben niet zwanger
  • Ja
 maar ik ben zwanger
  • Ik had dit wel tijdens mijn zwangerschap maar ben nu niet zwanger
  • Ik had dit wel tijdens mijn zwangerschap maar nu niet meer
  • Gadverdamme ik lust geen augurken
  • Nah, ik heb nooit echt augurk cravings gehad

0 stemmers

Foutje in de poll dus
 Ik had dit wel tijdens mijn zwangerschap maar ben nu niet zwanger moet zijn: ik had dit tijdens mijn zwangerschap en nu nogsteeds

Wow ik dacht even dat je bedoelde dat JIJ dat had tijdens je zwangerschap? :joy: ik dacht: zo ik heb blijkbaar wat gemist, hahaha

Maar bij ons thuis waren augurken altijd de ultieme snack! Zo lekker

1 like

Haha neeee je hebt niks gemist!

Vraag me wel echt af als ik ooit zwanger ben of die cravings erger worden of juist helemaal weg gaan ofzo want love augurken

Wat ik me ook afvraag aan deze hele craving
 Wat maakt het dat mensen cravings hebben maar augurk?? Voor chocola of vlees of iets kan het nog zijn dat je lichaam magnesium of ijzer of iets nodig heeft
 maar wat moet je lichaam nou met augurk?

1 like

Ik laat meestal ook verven, soms blonderen en dat moet dan meerdere keren en dat is prijzig, soms ook alleen knippen dus een gemiddelde van 60 euro denk ik. Maar ik ga maar 4/5 x per jaar ofzo :sweat_smile:

1 like

Ik vraag iedere keer opnieuw enkel de puntjes te doen, dus voel me net hetzelfde als ervoor aangezien het verschil miniem is.

1 like

45 euro! Hebben jullie allemaal je eigen haarkleur of hoe zit dat hier

12 likes

Jeroen Pauw moet hier ook bij, ik zag een keer die rechter man in het echt op het mediapark en toen dacht ik dat het Jeroen Pauw was. Of is het hem? Nee toch? Nu ga ik even drie uur mijn hoofd breken over hoe die rechter man nou wel heet. :exploding_head:

Edit: ik sleepte het plaatje naar Google om achter hun namen te komen maar google zegt:
‘Gentlemen’ en geeft me daar vervolgens definities en wikipagina’s over. Help.

4 likes

Altijd alleen puntjes/niks ingewikkelds knippen en soms wassen :woman_shrugging: en als het even kan maar max 2x per jaar, liefst 1x

Jeroen Overbeek

1 like

Ik ging laatst naar de kapper en heb mijn haar voor het eerst laten kleuren (“subtiele highlights”). Heb 5 uur bij de kapper gezeten maar uiteindelijk was het resultaat heel natuurlijk en was er superblij mee!
Tot ik moest betalen
 160 (!!) euro :sob: Was meteen slechtgezind haha
Had op voorhand de prijs moeten vragen, maar hallo 160 euro? Dat is toch niet normaal? :weary: (Ofwel?)

1 like

Ik verf het zelf👌

2 likes

Op de middelbare school wilde ik perse een voldoende staan voor handarbeid, maar ik heb twee linker handen. Toen kwam er een opdracht waarbij we een dier moesten kleien. Ik, gemotiveerd, klei gekocht en thuis geoefend een konijn te kleien zodat ik dit op school na kon doen en een voldoende zou halen. Uiteindelijk dus ook gedaan en was best trots op het resultaat. Toen moest ik m’n klei konijn aan de docent laten zien zodat ik beoordeeld kon worden. Vraagt ie: “is het een poes?” Ik: “nee meneer, een konijn” hij: “oh, als het een poes was geweest had ik je een voldoende gegeven maar nu krijg je een 5”

:cry:

8 likes

Ohhhhhhh wat een eikel. Zo schattig dat je ging oefenen

2 likes

Ik vind ze allemaal leuk!!!

Bij highlights betaal je vaak een vast bedrag tot een x aantal folies en elke folie die er nog komt betaal je los. Of je betaald sowieso een bedrag per folie. Maar verven bij de kapper is iig duur.

2 likes