Stel je persoonlijke vraag #13

Let’s find out! Wie heeft hier allemaal een geverfde haardos (gehad)?

• Ik heb mijn haar nog nooit gekleurd
  • Ik heb mijn haar wel eens gekleurd
  • Ik heb mijn haar best lang gekleurd, maar ben daar mee gestopt
  • Ik kleur mijn haar regelmatig

0 stemmers

Diepteonderzoek :female_detective: Duid aan wat het afgelopen jaar op jou van toepassing was.

• Ik kleur mijn haar zelf
  • Ik laat mijn haar (meestal) kleuren door mijn kapper
  • Ik laat mijn haar verven door een vriend/vriendin/familielid
  • I’m all natural baby

0 stemmers

Auwtsch, pijnlijk. Al een geluk dat het mooi was. Zelf heb ik zo’n bedrag maar 1 keer moeten betalen. Dat was na een ongelukje met zo’n doos haarverf uit het Kruidvat :woman_facepalming: (verkeerde kleur, te weinig verf, een paar plukken gemist, opnieuw gekleurd, … RIP haartjes :sob:).

1 like

Naar aanleiding van posts in het wjekw topic, Justin Trudeau met baard of zonder?

CR3TEXWZ25HWXJCVN7R7AINC6Q

• Met baard
  • Zonder baard

0 stemmers

Oeps het is naar aanleiding van :nerd_face:

Nou dit x 2 of 3. Aanstaande donderdag weer, pijnlijk met pinnen maar het is dan zó mooi! Kan dan weer een halfjaar of langer vooruit. Beste kapper ever.

1 like

Tosti’s maak ik (meestal) in een:

• Pan
  • Tosti-ijzer
  • Contactgrill
  • Bah tosti’s :face_vomiting:

0 stemmers

In een contactgrill maar ik vind eigenlijk die tosti’s in zo’n cheapass tosti ijzer waar je van die driehoekjestosti’s krijgt het lekkerst.

19 likes

Ik eet een tosti meestal met:

• Bruin brood
  • Wit brood

0 stemmers

Contactgrill of in de airfryer

1 like

Ik de dora versie hiervan!! Wel jammer dat je brood totaal geplet wordt door dat ding.

1 like

Ik heb 3 weken terug de laatste puntjes blond uit mn haren laten knippen en heb nu voor het eerst in 12,5 jaar weer volledig mijn eigen haarkleur na het bijna 3 jaar te laten uitgroeien.
En nu vind ik het saai en wil ik het weer verven :confused:

6 likes

Hoe doe je dit in de airfryer? Ik heb het een keer geprobeerd en toen vloog het bovenste broodje eraf en raakte helemaal verbogen en verbrand

Liefst wit maar dat heb ik nooit in huis want volgens alle moeders overal is witbrood de duivel

7 likes

Ik doe gewoon brood beleggen of besmeren met wat je wil. Dan beetje aanduwen, eventueel boven en onderkant insmeren met wat boter of olie en dan in de airfryer. Wel maar kort. 2 minuten op 180 aan de ene kant, dan even draaien en weer 2 minuten op de andere kant.
Bij mij vliegt er eigenlijk nooit iets af en het is ook nog nooit verbrand

1 like

Liever een:

• Le croque monsieur
  • Le croque madame (met ei)

0 stemmers

Ga weg met je tosti’s! Gecremeerd kaas op een brood gadver :nauseated_face: Het stinkt zo erg

:scream:

12 likes

Ik ben heel serieus. Als ik thuis ben is het huis een tostivrije zone :sweat_smile:

1 like

Jaa deze heb ik ook :cool:

1 like

Ben jij gestructureerd?

• Ja, zeer
  • Best wel
  • Gemiddeld
  • Niet echt
  • Totaal niet

0 stemmers

Voor degenen die wel gestructureerd zijn

• Dit komt grotendeels natuurlijk