Heb ik verkeerd gestemd? Ik zeg eigenlijk alles
Wel alleen de rode paprika, die is lekker zoet. Gele of groene paprika vind ik eigenlijk alleen lekker als ze ergens doorheen of op zitten Los zijn ze me wat te bitter.
Moet ineens denken aan mijn vriend die voor het eerst meeging naar mijn superchristelijke opa en oma. Had ik hem van tevoren al geĂŻnstrueerd om geen christelijk afgeleide scheldwoorden te gebruiken, dacht hij in al zân naĂŻviteit dat âverdommeâ wel okĂ© was omdat hij âgodâ wegliet. Elleboog in zân zij maakte het wel duidelijk geloof ik, heeft hij daarna nooit meer gedaan in hun bijzijn :â)
Stel je bent nu een oude tak van een jaar of 80. Zou je dan moderne apparatuur gebruiken zoals een smartphone en een laptop denk je?
- Ik denk het wel
- Ik denk het niet
- Geen idee
0 stemmers
Ik ben 23 en heb nu al een aversie tegen al dat smart home spul enzo dus heb zoân vermoeden van niet
Er is een reden dat heel veel mensen die heel goed zijn met data/programmeren nul smarthome dingen in hun eigen huis hebben.
Noem me para, maar ik hoef echt geen open mic in mân huis richting een apparaat dat verbinding heeft met het hele internet, Nah.
Dan zet ik zelf mân lampen en muziek maar aan hoor.
Gaat het nog sneeuwen denk je deze winter?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet nog wel dat het ooit in April flink heeft gesneeuwd op de verjaardag van mijn vriend. Dus ik geloof er nog wel in. Al is het wel echt veel warmer dan vorig jaar heb ik het idee. Ik heb mijn oorwarmers namelijk nog niet gebruikt en ik zit nog op mijn medium handschoenen.
Ja âvroegerâ hadden we koude winters met nog sneeuw in maart/april. Nu echt niet meer hoor met deze klimaatverandering. Het is dan eerder 25 graden.
Ik heb hele tijd gevoel dat het herfst is ofzo⊠En straks is het lente en dan heb ik het gevoel dat er geen winter is geweest. Als het zo warm blijft in ieder geval.
Terwijl mobiel bankieren veel veiliger is dan via je browser op je computer!
Soms heb ik echt errors in mijn hoofd en denk ik wow dit woord heeft zoveel betekenissen. Dusss waar denk je aan bij het woord âroosâ?
- De bloem
- Iemands voornaam
- Haar roos (die stukjes huid in je haar)
- Iets anders
0 stemmers
Aah bij dit soort polls zie ik altijd de antwoorden meteen bij de vraag (of op mobiel de 1e) en dan weet ik niet meer wat mijn echte eerste gedachte bij het woord was
Wanneer iets âprimaâ gevonden wordt is dat volgens jou dan:
- Overwegend positief
- Overwegend negatief
- Anders
0 stemmers
Nou, mijn vriend zegt dat heel vaak als ik bijvoorbeeld vraag wat hij van mijn nieuwe kleding vindt of het eten wat ik gekookt heb of als ik naar de kapper ben geweest etc.
Dan vind ik prima zo middelmatig klinken en dat vind ik eerder negatief dan positief.
had t toevallig net wel over Raymond van Barneveld
Naast de dingen die je al noemde: een stoma wordt ook nog weleens roosje genoemd
Mijn vriend zegt geregeld âis te doenâ