Stel je persoonlijke vraag #13

Ben zelf vegetariër geworden toen ik al met hem getrouwd was. Kan hem moeilijk dwingen ook vlees volledig te laten staan, hij is zijn eigen persoon, maar vind het soms wel lastig. En we maken nog ruzie over wat onze dochter wel of niet gaat eten.

Ben het hier wel mee eens. Ik heb wel eens iemand gedated die mijn eten met vegetarisch gehakt ofzo echt niet wilde eten. Niet eens proberen. Sorry maar dan vind ik je echt een kleuter (en een debiel :grimacing:). Maar iemand die daar wel voor open staat en daarnaast zelf vlees wil blijven eten, prima. Ik ga het alleen niet klaarmaken en zal het ook niet aanmoedigen.

28 likes

Anders: ik zou eerst een gesprek hebben met haar. Ipv zoiets te communiceren via een schriftje.

Mijn vriendin eet vlees en ik vind dat geen dealbreaker, maar ik zou het wel een dealbreaker vinden als iemand vindt dat een maaltijd niet compleet is zonder vlees en nooit ook maar iets vega wilt uitproberen

14 likes

Zijn jullie wel eens figurant in een film of serie geweest?

• Ja, 1 keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

In jet verlengde van de ‘bodemloze put’ vraag van @Zemraluani hier boven;

Kun jij zo’n halve liter bak Ben&Jerry’s (of vergelijkbaar ijs) in 1x leegvreten?

• Ja, (redelijk) makkelijk
  • Ja, maar met moeite
  • Nee, lukt me niet
  • Nooit geprobeerd

0 stemmers

Groetjes van antwoord A.

3 likes

Ik durf dat niet want ik vrees voor de buikpijn en de schijterij daarna

2 likes

Ahhhh waarom niet anoniem. Nu weet iedereen dat ik tokkielife ben.

Ach join us

9 likes

Ik doe t nooit in tekst en altijd als ik alleen ben. Maar het wordt nu zo’n gewoonte dat ik het ook wel eens per ongeluk zeg in gezelschap. Maar dan weet ik me nog te corrigeren of ik maak er een kenker van. Is niks beter maar ja. I tried.

1 like

Ik schaam me er wel voor ook gezien mijn familiehistorie maar ik zeg het te vaak :frowning:

Dat is juist wel het beste excuus als iemand dan zegt ‘mijn overgroot oma heeft kanker gehad’ dan zeg ik altijd ja mijn moeder ook. Behalve dan als ik bij mn ouders ben

4 likes

Ja dat doe ik idd ook :flushed:

De mooie stad achter de duinen? :heart: Las laatst nog een artikel dat we zoveel met ziektes schelden :joy: Maar eerlijk is eerlijk, dat dekt de lading beter dan God of z’n zoon.

4 likes

“Jeeeeezus” is m’n favoriet

2 likes

Sinds mijn nichtje er is ben ik erachter dat ik dus echt behoorlijk veel scheld. Al wist ik dat ergens wel. Als puber schold ik best vaak met kanker, niet tegen iemand maar als ik gewoon echt pissig was. Ik ken ook mensen die het woord in positieve zin vaak gebruikten, ‘het was echt kankervet!’ bijvoorbeeld. Gelukkig is het er bij mij uitgesleten en zeg ik het nooit meer. Van mn date mag ik geen scheldwoorden gebruiken die van christelijke komaf zijn. Nou dit lukt me dus echt van geen meter en hij zegt er ook nooit meer iets over. Ik zeg zoooovaak sheezus zeg! Jeeesus, godsamme man, oh god, etc. Wij hebben beide een christelijke achtergrond maar het boeit me zelf helemaal niks als mensen dat soort woorden gebruiken.

1 like

Ik ken ‘helegaar’ alleen uit de serie van mijn profielfoto haha.

6 likes

Ik gebruik helegaar zelf niet maar om me heen hoor ik het wel. Noord-Holland/West-Friesland.

1 like

Wanneer heb je je laptop/computer voor het laatst uitgezet/opnieuw opgestart?

• In de afgelopen 24 uur
  • In de afgelopen week
  • Meer dan een week geleden
  • Paar weken geleden
  • Paar maanden geleden
  • Te lang geleden, kan me niet meer herinneren

0 stemmers

En je telefoon?

• In de afgelopen 24 uur
  • In de afgelopen week
  • Meer dan een week geleden
  • Paar weken geleden
  • Paar maanden geleden
  • Te lang geleden, kan me niet meer herinneren

0 stemmers

Welke snackgroente zou je het eerst kiezen om te eten?

• Komkommer
  • Cherrytomaten
  • Paprika
  • Wortels

0 stemmers