Nou ik ken eigenlijk alleen als uitspraak van Lois (waarschijnlijk met trema) die van Family Guy. Dus ik spreek het zelf uit als Lois Griffin haha en die van mn achternicht ook. Geen idee hoe ik dat trema op dit schijttoetsenbord invoer.
Heb jij plinten in huis?
- Ja
- Nee
- Gedeeltelijk (sommige kamers wel bijv)
0 stemmers
Hoe vaak maak jij je plinten schoon?
- ĆĆ©n keer per week
- Om de week
- Eens per maand
- Om het kwartaal
- EƩn keer in het halfjaar
- EƩn keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Ik mis de Adidas Superstars, haha!
Ben jij (ooit) bij een life coach/loopbaan coach geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was dit via je werk georganiseerd of heb je dit zelf moeten organiseren?
- Via het werk
- Zelf
- Ik ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest
0 stemmers
Zo ja, ben jij tot meer inzichten gekomen samen met de coach?
- Ja
- Nee
- Ik ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest
0 stemmers
Heb je het idee dat je nu verder bent gekomen door gesprekken met een life coach/loopbaan coach?
- Ja
- Nee
- Ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest
0 stemmers
Zou jij een life coach/ loopbaan coach aanraden?
- Ja
- Nee
- Ligt aan⦠(vertel)
0 stemmers
Ik weet niet echt of het een ālifeā coach was, het was een coach (weet niet wat het verschil is). Maar het ging over een specifiek āprobleemā of vraagstuk dat ik had en daar lag de focus op om in te ontwikkelen.
Werd er bij jullie op de middelbare ook vaak geprobeerd om geodriehoeken het plafond in te gooien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doen jullie meestal de deur open als er iemand (onverwacht, onaangekondigd) aanbelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wij hebben zoān Ring deurbel met camera, dus ik kijk altijd even snel wie er voor de deur staat. Als er collecte voor de deur staat en ik heb geen kleingeld in huis bespaar ik mezelf die ongemakkelijke āhihaho sorry heb echt geen kleingeld in huisā
Ik was laatst alleen thuis toen om 21:30 aangebeld werd. Ik ging meteen naar beneden en deed de deur open zonder te kijken wie er stond. Echt zonder er over na te denken. Bleek het iemand te zijn voor een goed doel.
Toen ik de deur dichtdeed, schrok ik eigenlijk van mijn eigen reactie. Ik heb altijd geleerd om de deur niet open te doen 's avonds als ik alleen ben en al helemaal niet als ik niet weet wie er aan de deur staat.
Ik vind dat zo asociaal om zomaar aan te bellen bij mensen laat op de avond. Klop dan gewoon zachtjes. Laatst belde iemand voor een collecte tot 3 keer toe lang aan terwijl ik naast mijn kind lag die eindelijk sliep, kind weer janken natuurlijk. Stormde echt naar beneden en vroeg of ze helemaal maf was geworden om zo laat nog zo vaak en hard aan te bellen en dat ze mijn kind wakker maakte. Zegt ze ja wat kan ik er nou aan doen. Nou me handen begonnen zo te jeuken dat ik de deur maar dicht smeet.
Ik zou een life coah/loopbaan coach niet meteen afraden. Het ligt denk ik heel erg aan de coach en aan jezelf. Zelf haalde ik er vrij weinig uit, maar een ander kan er misschien wel iets positiefs uithalen.
Ik wist eigenlijk niet wat te antwoorden. Ik wil op dit moment niet samenwonen. Dat zou ook grote consequenties hebben voor mn leven . En ik heb ook aangegeven dat ik daar de komende iig 5/6 maanden me daar al helemaal niet mee bezig wil houden. Als hij dat niet accepteert, nouja, dan niet. Ik weet nog hoe het is door mn ex, heel leuk en ook soms heel lastig, vermoeiend, toxic.
Toen we gingen samenwonen, studeerden we nog en was het vooral een financiƫle keuze. Inmiddels, negen jaar en twee verhuizingen later, toch ook wel omdat we het gewoon graag willen
Echt holbewonergedrag. Als iemand dat doet kan er maar beter iemand op sterven liggen of in nood zijn.
Dit dus! Rot op, ik wil of kan soms gewoon niet open doen.
Ja, dat!
Wij hebben een bel die je in t stopcontact doet, die hebben we er alleen in zitten als we iemand verwachten
Wat is een beter wapen als je 's avonds laat de deur wilt open doen voor een onbekende en je graait in je etui (als je middelbare scholier was).
- Een schaar
- Een passer
- Een ijzeren liniaal (die je gebruikt bij tekenen en/of techniek)
0 stemmers
ik kon mijn potloden echt vlijmscherp slijpen, denk dat dat mijn wapen zou zijn
Zou ze denk ik eerder knuppelen met mijn etui. Dat ding zat tjokvol, was echt pijnlijk als hij op mijn voet viel.