Stel je persoonlijke vraag #13

Ik zeg echt toeter.

Wat een raar woord als je er echt over na gaat denken en vaak leest.

6 likes

Ik heb geen instagram, maar soms wil ik wel eens stories kijken van YouTubers bijv en daar gebruik ik het dan wel eens voor.

Ik ambieer het volgende:

2 likes

Ik heet zo :sweat_smile: Vind het wel een prima naam, niet heel erg mooi maar ook zeker niet lelijk. M’n moeder wilde als kind al een mogelijk toekomstige dochter zo noemen. Wel jammer dat de naam nu zo populair is, toen ik geboren werd stond de naam echt nog niet zo hoog. Ik heb vroeger nooit met een andere Emma in de klas gezeten en ik ken er persoonlijk (alleen van gezicht ofzo) ook geen.

2 likes

Emma was in de jaren 90 toch ook al super populair? (of ben je ouder)

1 like

Klopt, maar volgens mij niet zo populair als nu, nu staat ie al jaren achter elkaar op nr 1 als ik me niet vergis. Maargoed, in mijn omgeving is het mijn hele leven gelukkig niet zo populair geweest.

Ik werd nieuwsgierig dus heb gegoogled haha: overall in de 90’s stond de naam op nummer 56, in de 00’s overall op nummer 3.

Mijn naam wordt helaas steeds populairder terwijl er weinig mensen rond mijn leeftijd heten zoals ik.

1 like

Deze Emma uit 1996 is nog steeds de eerste Emma waar ik aan denk als ik de naam hoor vallen.
image

3 likes

Bellen

Ik weet toevallig jouw naam want dat heb je wel eens op het forum laten vallen voordat ik een creep lijk, bedoel je niet de hoeveelheid meisjes die er in 2019 met die naam geboren werden? Want die naam staat dan op plek 317 en 42 meisjes geboren? Haal het zo wel weg.

Nee! Mijn naam is 334 keer gegeven en staat op plek 34. In mijn geboortejaar waren er 46 geboortes en mijn naam is sindsdien ieder jaar populairder geworden. Ken niemand van mijn leeftijd met mijn naam overigens.

En ik ben niet anoniem dus geen probleem.

Ja dat moet haast wel. Ik dacht dat hij dat wel bij die naam automatisch zo zou rekenen met die puntjes maar dat is waars. naief geweest. :sweat_smile: ik ken trouwens persoonlijk maar 1 persoon met die naam, mn achternicht.

1 like

Oh haha! De uitspraak is verschillend. Of ja, dat zou moeten. Ik ken mensen waar je het wel schreef met ï en het dan anders uitspreekt. Of met ’ en dan hetzelfde als mijn naam, klopt nietttt.

Ik vind mijn versie mooier (of course).

1 like

Nou ik ken eigenlijk alleen als uitspraak van Lois (waarschijnlijk met trema) die van Family Guy. Dus ik spreek het zelf uit als Lois Griffin haha en die van mn achternicht ook. Geen idee hoe ik dat trema op dit schijttoetsenbord invoer.

170px-Lois_Griffin

1 like

Heb jij plinten in huis?

• Ja
  • Nee
  • Gedeeltelijk (sommige kamers wel bijv)

0 stemmers

Hoe vaak maak jij je plinten schoon?

• Één keer per week
  • Om de week
  • Eens per maand
  • Om het kwartaal
  • Eén keer in het halfjaar
  • Eén keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Ik mis de Adidas Superstars, haha!

4 likes

Ben jij (ooit) bij een life coach/loopbaan coach geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was dit via je werk georganiseerd of heb je dit zelf moeten organiseren?

• Via het werk
  • Zelf
  • Ik ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest

0 stemmers

Zo ja, ben jij tot meer inzichten gekomen samen met de coach?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest

0 stemmers

Heb je het idee dat je nu verder bent gekomen door gesprekken met een life coach/loopbaan coach?

• Ja
  • Nee
  • Ben nog nooit bij een life coach/loopbaan coach geweest

0 stemmers

Zou jij een life coach/ loopbaan coach aanraden?

• Ja
  • Nee
  • Ligt aan… (vertel)

0 stemmers

Ik weet niet echt of het een “life” coach was, het was een coach (weet niet wat het verschil is). Maar het ging over een specifiek “probleem” of vraagstuk dat ik had en daar lag de focus op om in te ontwikkelen.

1 like

Werd er bij jullie op de middelbare ook vaak geprobeerd om geodriehoeken het plafond in te gooien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doen jullie meestal de deur open als er iemand (onverwacht, onaangekondigd) aanbelt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers