Met vrienden mag je 3 dagen weg waar ga je naartoe.
- Moldavië
- Tuvalu
0 stemmers
Met vrienden mag je 3 dagen weg waar ga je naartoe.
0 stemmers
Naar Tuvalu ben je volgens mij al 3 dagen onderweg
@iedereen ik was wanhopig vanochtend maar heb de matras laten staan (toen ik later terug kwam was ie ook weg). Zijn daarna nog even naar de IKEA gereden en heb een cheap ass topmatras gekocht dus ik ben semi voorzien van een matras haha. Maar thanks voor de reacties, nu ik er langer over nadenk is het idd heel erg smerig.
Overigens staan hier altijd meubels, niet in het trappenhuis maar wel overal rondom het gebouw. Dus qua brandveiligheid boeit het hier geen fuck.
Omdat ik nieuwsgierig ben:
Ben jij wel eens onder hypnose geweest?
0 stemmers
In wat voor context was dit?
0 stemmers
Had je het gevoel echt buiten bewustzijn te zijn (geweest)?
0 stemmers
Word jij hier boos van?
0 stemmers
Niet boos. Teleurgesteld.
Ik word hier niet boos van. Het word gebracht alsof we nu allemaal massaal het vliegtuig pakken. Maar het is gemeten over 1 jaar. Het zou door allemaal verschillende factoren kunnen komen dat er net in dat jaar flink word gevlogen. Bijv dat sommige mensen die niet vaak vliegen net in dat jaar genoeg gespaard hebben om te kunnen vliegen.
Tja zit ergens iets in, maar ik vind het heel teleurstellend dat er niet meer bewustzijn lijkt te komen wat betreft reizen en dat verre vliegreizen kennelijk steeds “normaler” worden. Ik wil zelf niet meer vliegen.
Zou je tweedehands beddengoed kopen/gebruiken?
0 stemmers
En tweedehands onderbroeken?
0 stemmers
Even voor de goede orde: de poll gaat over als je kan kiezen. Niks mis met tweedehands als je niet anders kan natuurlijk
Ik heb geen idee of dit topic de juiste plek is, maar kon geen ander geschikt topic vinden haha.
Ik zit er aan te denken om (ongeveer om de dag) te gaan ontbijten met Jimmy Joy Plenny shakes. Omdat ik niet echt een ochtendmens ben en daardoor mijn ontbijt vaak verwaarloos.
Heeft iemand die wel eens gegeten (gedronken)? Ervaringen? Tips? En is het echt zo gezond? Of is t allemaal nep en kan je veel beter gewoon “echt” ontbijten in plaats van met dit astronautenvoer?
Matras alleen als ie echt nieuw lijkt of kort gebruikt is en je weet hoe of wat. Beddengoed als in lakens enzo is toch prima (vind ik). Kun je heet wassen. Geen punt.
Ah, wist niet dat matras onder beddengoed kon vallen! Bedoelde inderdaad lakens, hoes, etc
Ik denk ook niet dat dat zo is maar las er in ander topic wat over. Toen dacht ik misschien zien sommigen het wel zo.
Ik denk dat je in Durf te vragen-topic meer kans maakt!
Wij hadden dat in de 3e klas op de middelbare school. Was echt leuk! Ik mocht ook het podium op samen met veel schoolgenoten, maar bij mij lukte het niet. Maar ik heb me wel kapot gelachen om degenen die wel onder hypnose waren.
Hahaha, ja ik heb het dus ook wel eens gezien tijdens een voorstelling en vond het toch best bijzonder. Dat je je zo makkelijk laat beïnvloeden in zo’n trance staat. Zou opzich ook best wel eens hypnotherapie willen proberen!
Genoeg gespaard lijkt me geen reden. Waarom zou een grotere hoeveelheid mensen net precies afgelopen jaar genoeg hebben gespaard zodat het gemiddelde omhoog gaat? Makes no sense. Het zou natuurlijk wel met andere zaken te maken kunnen hebben zoals brandstofprijzen en meer reclame van veligtuigmaatschappijen oid. Geen idee of ze dat ergens mee hebben genomen.
Ik noem gewoon een random voorbeeld kon even niet ergens anders opkomen.
Maar ik vind de manier van dat onderzoek zo brengen stom. Van omg niemand gaat nog met de auto iedereen vliegt. En dan blijkt dat het maar over 1 jaar gaat.
Overigens staat er wel in het onderzoek dat bali en nog een ander land dat jaar populair waren. Lijken me wel landen waar je even voor moet sparen en niet even 3 dagen heen gaat.
Ohja en de rest van het stuk gaat over dat mensen veel in nederland of duitsland op vakantie gaan. Dus het hele vliegtuig gebeuren is meer gebruikt als pakkende tekst zodat mensen het sneller lezen.