Stel je persoonlijke vraag #13

Kan jij goed mensen roasten?

• Nee
  • Een beetje
  • Ja, laat ik maar meteen beginnen!

0 stemmers

Ik vind prima soms ongeintereseerd overkomen althans bij sommige mensen inclusief een bepaalde toon. Vooral als je iets heftigs vertelt (althans dat is het voor jou) en de ander zegt ‘prima’ en verder niks. Niet bij gevallen zoals “we eten vanavond patat” “prima”.

1 like

Bij ons thuis is dan ook de regel; jahoor is nee.

De puzzels in de Metro maken

1 like

Ik vind de roasts van vrouwen daar onnodig seksueel en totaal niet creatief. Je hoeft vaak nog geen drie comments omlaag te scrollen om een hele vulgaire opmerking te lezen terwijl dat bij mannen een stuk minder is :thinking:

Kan echt wel lachen om een goeie roast verder, maar doet me denken aan mannen die je al een slet noemen op het moment dat je alleen maar bestaat

Edit: oh dat zeg je zelf nu ook haha

3 likes

Je hebt alleen maar vragen over je laten roasten toch? Anyway, ik zou denk ik niet goed iemand kunnen roasten zoals op die reddit op basis van alleen een foto + minimale info, ik zou alleen iemand kunnen roasten op inhoud/persoonlijkheid/dingen die je zegt. Dus moet iemand dan wel wat beter kennen.

Die dingen die jij noemt vind ik ook dom en geen leuke of goede humor ofzo dus zou ik zelf ook niet doen, maar juist om die reden zou het mij dus eerlijk gezegd weinig raken dus wil ik me best voor een leuke gratis avond uit door een paar trieste internetsukkels voor slet/te lelijk om te neuken laten uitmaken. Dat heeft verder geen inhoud en laat ik dus zo weer van me afglijden. Als iemand mij op de man zou roasten zou ik dat waarschijnlijk toch wat moeilijker te verteren vinden, al zou ik er nog steeds om lachen (of iig proberen).

1 like

Ik denk dat het dit zal zijn

2 likes

Smaken verschillen qua humor, als ik hier in eht memetopic kijk moet ik 90% van de tijd huilen om het niveau, terwijl heel veel mensen het hilarisch vinden.

Voor mij persoonlijk vind ik in humor eigenlijk bijna niks te ver gaan, zeker als je er actief om vraagt.

15 likes

Hoeveel kindjes zijn er in 2019 geboren met jouw voornaam?

• Minder dan 25
  • 26-50
  • 51-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 201-250
  • 251-300
  • 301-350
  • 351-400
  • 401-450
  • 451-500
  • Meer dan 500x

0 stemmers

Minder dan 25 keer en dat is maar goed ook :sweat_smile:

6 likes

Je kunt mijn naam op verschillende manieren schrijven net als bijv. Jamie/Jaimy/Jaimie maar de uitspraak is maar op 1 manier dus het is eigenlijk gewoon dezelfde naam? Dat heb ik bij elkaar opgeteld maar ik weetniet of dat telt haha. 1 manier was 118, 1 manier 71 en 1 manier 39. Ik typte ook de namen van m’n vriendinnen en en het viel mij op hoevaak ik als resultaat kreeg minder dan 25/geen gegevens. Van de 9 waren dat er 6, en het zijn geen aparte namen, maar ik denk al gedateerd misschien. 1 vriendin heeft juist weer een naam die altijd in de top 10 staat.

1 like

Gvd mn naam staat op plek 34 inmiddels

1 like

0 keer :scream::sleepy:

2 likes

Huh, mijn naam is minder dan 25 keer gegeven? Heb best een normale naam vind ik zelf. Nouja, niet zo trendy blijkbaar :woman_shrugging:

Oh grapje, er zijn ook ‘maar’ 700 Emma’s geboren, dan snap ik het beter

Mijn naam staat op de 7de plek voor mijn schrijfwijze en op plek 25 voor de schrijfwijze met extra letter.
Ik had het niet zo hoog verwacht omdat in België de naam enkel nog in het Brusselse populair is bij mensen met een niet-belgische achtergrond.

Ik vind Emma wel een leuke naam, maar te truttig.

1 like

Wat is het verschil tussen toeteren en claxonneren?

1 like

Mijn naam wordt niet gevonden. Dat betekent dat deze naam in 2019 niet is gegeven, of minder dan 25 keer.

2 likes

Ik ken echt niemand die claxonneren zegt, vind dat een beetje bekakt/ouderwets.

3 likes

Mn pa zegt claxonneren en hij is oud en een beetje kak dus het klopt :ghost:. Maar je noemt het toch wel de claxon of zeg je dan de toeter.

2 likes