Stel je persoonlijke vraag #13

Ik moet een account aanmaken?

Dan moet ik altijd denken aan

Maar vroeger stond er volgensmij ook de imamopleiding tussen als ik mij niet vergis. Ach, zo kom je nog eens nieuwe dingen op het spoor. Bij mij stond er future planet studies op 1: Bij Future Planet Studies, een traject van de bachelor Bèta-gamma, draait het om de toekomst. Hoe gaan wij mensen de aarde verder inrichten en gebruiken? Het programma is speciaal ontworpen om je te leren om zelf met vernieuwende visies te komen voor complexe hedendaagse en toekomstige ontwikkelingen.

2 likes

ik moest laatst verplicht zo’n icares test doen voor een vak en mijn #1 resultaat was food critic, the dream

28 likes

Apart. Ik kon de resultaten etc gewoon zien zonder account aan te maken. Na de test kreeg ik direct de resultaten te zien.

Mijn eerste aanbeveling is ‘een biologische melk veehouderij’ :joy_cat: groetjes van deze vegan appeltaart. Nummer 2 is een functie waarvoor ik morgen ga een gesprek heb en voor mijn gevoel heel goed bij me past!

16 likes

Ohh misschien hebik gewoon niet goed doorgescrolld (op mobiel) maar kan het nu inderdaad ook zien :grin:

1 like

Destijds (1000 jaar geleden) kreeg ik advies pabo/creatieve therapie , maar ik wilde niet op mijn 21e al juf zijn. Nu stond ook pabo/creatieve therapie bovenaan.

2 likes

Vertaler Duits :sob::sweat_smile:
Ik ben juist blij dat ik dat niet meer hoef te leren voor mijn opleiding.

Waar kun je jou meer blij mee maken?

• Met een vers warm kaasbroodje
  • Met een vers warme appeltaartpunt

0 stemmers

Met veel slagroom en extra kaneel :drooling_face:

2 likes

Kaasbroodjes zijn echt mijn lievelingseten :heart: vooral die van de kiosk en ze dan even lekker laten zweten in zo’n papieren zakje

6 likes

Uitkijken hè
tenor (1)

4 likes

Bij mij op de middelbare gingen we wel eens naar hoge scholen en dan kon je kiezen tussen workshops maar het was altijd heel beperkt dus dan eindigde ik bij bijv iets economisch terwijl me dat helemaal niet interesseerde

En we hadden qompas(?) dan moest je ook testen maken maar klopte ook nooit wat van, die zei dat ik tandartsassistente opleiding moet doen terwijl me dat helemaal niks leek. Bij die test is de top 3 overifens wel goed, mijn eigen ooleiding staat op 3

Toen mijn vriend net zijn diagnose kreeg vond ik het wel heel moeilijk om het uit te spreken. Kanker roept een heel sterk beeld op, een beeld dat niet paste bij mijn vriend die op een aantal ongemakken eigenlijk “kerngezond” was.

Terwijl ik dus best wel eens met kanker scheld en het in een andere context (gisteren zei ik nog voor de grap tegen m’n vriend dat de zwartgeblakerde korst op zijn afbakbroodje kanker veroorzaakt) gewoon kan zeggen.

4 likes

Precies op 1 staat mijn baan haha!

Ik vind heel veel dingen leuk dus er stonden andere dingen bovenaan dan ik doe, maar m’n eigen opleiding stond op de tweede pagina dus wel prima denk ik. Ben inmiddels wel een HBO-master (heb een WO bachelor dus weet niet eens of dat zomaar kan) tegengekomen die me heeel vet lijkt maar totaal een andere kant op is dan ik nu doe :sweat_smile:

Kaasbroodje maar dan liefst eentje dat er al een paar dagen ligt

2 likes

Wat zijn je twee favoriete decennium qua muziek? :headphones:

• ‘60
  • ‘70
  • ‘80
  • ‘90
  • ‘00
  • ‘10

0 stemmers

Russian Doll :heart:
De actrice en het verhaal. Love it.

Geinig, de eerste 7 studies zijn allemaal varianten op de studie die ik heb gedaan. Qua interesses klopt het ook wel, maar ben erachter gekomen dat ik er niet per se in wil werken. Het komt dus heel goed overeen maar eigenlijk ook totaal niet :upside_down_face: