Ik heb vorige maand na lang twijfelen een krullenpony bij mijzelf geknipt en ben er mega blij mee. Mensen roepen altijd zo snel nee bij krullen en pony, maar ik vind het juist meeega leuk en snap niet dat ik het niet eerder heb gedaan
Haha ahw. Ik heb een keer een pony van een paar cm gehad als kind. Dat mens bleef het maar korter knippen het was echt geeeen gezicht. Toen ik achterop de fiets bij mn moeder terug naar huis ging begon ik hard te huilen.
Hahaha, ik ookđ. Maar kwam tot de ontdekking dat mijn antwoord ook nog steeds klopt als het over mijn haar gaatđđ»
Toen ik als tiener om een schuine pony vroeg, heeft de kapster helemaal bij de haargrens bovenaan de schaar erin gezet en diagonaal naar beneden geknipt
Omg ik zit NU bij de kapper en misschien ga ik er een knippen zo. EERSTE KEER OOIT.
Mijn logica laat me soms in de steek.
Het kapsel
Ja dat associeer ik dan weer met een bepaald soort koekjes
Omg wat een horror! Hoe kwam ze daar nou weer bij?! Groeide het een beetje oké uit?
Ik heb meer dan de helft van mijn leven een pony gehad. Als kind tot mn 12e ofzo. Toen was ie eindelijk lang gegroeid. En op mn 20e weer laten knippen, eerst recht en daarna tot mn 32e schuin.
Mijn bijnaam is frou frou!
Me droom
Stel je krijgt nu âŹ250.000,- maar in ruil daarvoor wordt er wel ergens ter wereld een pony vermoord, zou je het aannemen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En voor âŹ1.000.000 dan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En als er een oma wordt beroofd?
- Ja, voor âŹ250.000
- Ja, voor âŹ1.000.000
- Nee
0 stemmers
En als er een baby wordt neergestoken en dood gaat?
- Ja, voor âŹ250.000
- Ja, voor âŹ1.000.000
- Nee
0 stemmers
Heb jij soms ook van deze heel erg vreemde vraagstukken opeens in je hoofd?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Zeg jij:
- FĂČrum
- ForĂșm
0 stemmers
En als je een zin/topictitel leest waar het woord forum in staat (bijv grappige forumposts verzameld), lees je het dan als
- FĂČrum
- ForĂșm
0 stemmers
Ik haat vliegen en doe het ook bijna nooit, en als ik dan toch ga ben ik zo bang om dat ding te missen dat ik het liefst 6 uur van tevoren vertrek. De keren dat ik gevlogen heb was ik niet alleen, dus dat kwam dan uit op een soort compromis van nog steeds erg vroeg maar niet een week van tevoren al kamperen op het vliegveld
Edit: @midheavenmoon ik ben jouw moeder dus
Mân vader heeft vliegangst maar is wel zelfbenoemd vliegveldexpert en elke keer als ik langer wegga staat hij erop mee te gaan, dan zorgt ie dat we er VIER UUR van tevoren zijn en dan alsog zit ie elke seconde zenuwachtig te zijn en me op te jagen.
Het is een hel gelijk.
Mijn vader is kampioen âzo laat mogelijk vertrekkenâ en dan ook worden omgeroepen. Echt gĂȘnant die man
Steek je wel eens je middelvinger op in het verkeer?
- Ja, als voetganger
- Ja, als fietser
- Ja, op de scooter
- Ja, in de auto
- Nee
0 stemmers
Ik doe het wel eens als een auto mij geen voorrang verleend op het zebrapad, maar achteraf twijfel ik soms, er zal maar eens zoân hufter uitstappen en me tegen de grond werken
Ik scheld alleen. Of ik rol met mân ogen.