Die krijg je niet zomaar toch?
Ik kon een tijd niet eten van de stress en toen hadden we door ondervoeding/ziekte in familie nog zulke flesjes in huis en ik vond dat echt handig toen. Maar staat ook op dat het op medische indicatie is, zomaar zelf aanschaffen zal niet gaan denk ik.
En smerig. In ieder geval zo’n 20 jaar geleden toen ik het moest drinken/eten vanwege een operatie waarna ik geen vast voedsel kon eten. Kreeg het echt met moeite weg.
En het is echt bedoeld voor mensen die geen vast voedsel verdragen om wat voor reden dan ook, beetje overdreven om dat als ontbijtvervanger te eten lijkt me, als je de rest van de dag wel gewoon eet. Waarom niet gewoon een smoothie maken. Je kunt heel makkelijk fruit in porties invriezen, en dat 's ochtends in een blender gooien met wat yoghurt en appelsap, en evt nog wat chiazaad/lijnzaad oid.
Vivit drinkyoghurt?
- Jammie
- Barf in je bek
- Alleen voor speciale gelegenheden
0 stemmers
Love it, ben min of meer vegan thuis maar dit is één van de dingen waar ik soms nog mee cheat omdat ik het mis
Bij een sjamaan was mijn moeders idee ook. Dom dom dom
Kopen niet, gebruiken wel. Iedereen die wel eens in een hotel geslapen heeft, gebruikt toch in feite honderdstehands beddengoed? Vinden jullie dat ook vies of nemen jullie eigen beddengoed mee?
Ik vind die perzik smaak lekker, de rest niet.
ja hier moet ik me in een hotel wel altijd overheen zetten. Ik lig me dan vaak af te vragen hoeveel mensen/lichaamsappen/schaamharen/bedbugs etc er in het bed hebben gezeten of wat er nog steeds in zit. Ik doe ook wel altijd eerst een bedbug inspectie van het matras en check of er geen gore vlekken en haren in het beddengoed zitten. Als ik er eenmaal een nacht in heb geslapen is dit vieze gevoel wel weg en voelt het bed als de mijne. Behalve zo’n vieze sprei en de sierkussentjes die nooit gewassen worden. Die smijt ik in de verste hoek van de kamer.
Heb jij wel eens een pony gehad?
- Ja als kind
- Nee nog nooit en dat wil ik ook niet
- Ik heb op dit moment een pony
- Nee nog nooit maar ik zou het wel willen
- Ja meerdere malen
0 stemmers
Ja sorry die optie was ik vergeten
En heb je al spijt?
Oh ik ook en zo heb ik ook gestemd😂
Meer dan de helft had vroeger een pony, alsof het de normaalste zaak van de wereld is haha
Haha ik dacht ook dat het over een paard ging, vond het al veel mensen die dat hadden. Maar zou eigenlijk op beide vragen hetzelfde stemmen, dus dat maakt niet uit.
Ik zit echt te twijfelen om er weer 1 te nemen en om mijn haar donkerblauw te verven. Must resist
Waarom zou je het niet doen? Tof juist, donkerblauw, als je dat wilt!
Het geeft zoveel troep hahaha
Ik knip een pony, vind het leuk voor 2-3 maanden, dan ben ik hem zat en zit ik vast aan de uitgroei-fase voor een jaar met lokken van debiele lengtes. Dan knip ik weer een pony.
It’s the ciiiircle of lifeeeee