Stel je persoonlijke vraag #13

Wie is er een grotere foodie?

  • Mijn partner
  • Ik zelf

0 stemmers

Coldplay is muziek voor witte mannen die soms een emotie hebben.

20 likes

Ja precies hetzelfde geldt voor mij, vond t begin goed en ben met de Viva la vida tour naar een concert geweest maar daarna was t klaar voor mij

2 likes

Ik ben een trouwe coldplay hater. Vooral fix you, gewoon heel verschrikkelijk. Wat een gekrijs. Mega kut.

9 likes

Op restaurant nooit, maar ik begin thuis wel vaak aan eerst m’n toetje en dan pas m’n avondeten.
Ik vind ik restaurant hartig > zoet een fijnere volgorde dus heb daar ook niet echt behoefte aan of ooit over nagedacht.

2 likes

Coldplay roept zoveel frustratie in me op. Net als Kensington trouwens

15 likes

Ugh Kensington :sob:

5 likes

Ik haat clocks met heel m’n hart

9 likes

Als je Viva La Vida op de keyboard en de gitaar moet leren ben je wel getraumatiseerd

Zijn jullie vernoemd naar

  • Een beroemdheid
  • Een film/tv personage
  • Een familielid
  • Een personage uit een boek
  • Anders

0 stemmers

Een ijsje die mijn ouders in hun favoriete strandplaats aten toen mijn moeder zwanger was van mij. :joy:

25 likes

Raketje?

36 likes

Een poster die ergens op een muur geplakt was.

1 like

Een kledingmerk
Niet heel letterlijk als in “m’n moeder vond het zo’n fantastisch merk” maar ze werkte toentertijd in die winkel en kwam daardoor die naam continu tegen en zo is ie “gegroeid” bij dr! (Weet niet of het dan nog valt onder iemand vernoemen maar tot die tijd stond een andere naam op 1 bij ze dus ja)

1 like

:rocket: hahah nee, een coupe Bianca heette het. Rara wat is mijn naam :roll_eyes:

16 likes

Ah dat vind ik echt heel cute

1 like

Voor mij is het altijd een goed excuus waarom ik altijd ijs wil eten! :grin: hahah

1 like

Ik heb de naam van een Bijbels figuur maar ben niet per se vernoemd naar die persoon.

13 likes

Ik heb niet heel veel met Coldplay maar op de een of andere manier houd ik heel erg van dit nummer.

Vraag me trouwens af wat jullie van Keane vinden? (Die van OHHH CRYSTAL BAAAALLL CRYSTAL BAALLL, weet je wel.)

  • Fan
  • Wel oké
  • Zeer matig
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

1 like

Vroeger leuk, toen ik 15 was was everybody’s changing de plaat die mn gevoelens omschreef 4 life

14 likes