Stel je persoonlijke vraag #13

Haha dat is ook echt zo’n melancholisch-uit-het-raam-kijken-terwijl-je-op-de-achterbank-van-de-auto-zit-nummer hè? Ik vind het ook wel chill.

1 like

Ik zie mezelf nog zitten met mn roze iPod in, op de achterbank op weg naar kerst bij mn opa, boos omdat ik niet thuis mocht blijven
Gevoelenssssss ~~~~

42 likes

Gewoon chill om mee te blèren

2 likes

Haha jep jij ook dus?

Ik doe Kane altijd na met m’n vriend (ledditalljustRAAAIWWWNonmeeeeeh) dus wat dat betreft ben ik er dol op maar verder… tsja.

9 likes

Gebitsverzorging en het gebit (sorry verveel me)

  • Electrisch poetsen
  • Handmatig poetsen
  • Ik heb een beugel (gehad)
  • Ik heb spalkjes
  • Ik schraap mijn tong
  • Mondwater
  • Ik stoker
  • Ik flos
  • Ik ga periodiek naar tandarts op controle
  • Ik ga alleen maar naar de tandarts als ik ergens last van heb
  • Ik ga naar de mondhygiënist
  • Ik poets met paradontax
  • Ik mors altijd tandpasta op mijn kleding
  • Ik heb 0 gaatjes
  • Ik heb nog een melktand in mijn gebit
  • Ik heb een nep/kunst kies of tand
  • Spleetje tussen de tanden
  • Mijn tanden zijn gebleekt
  • Ik heb veel tandvlees
  • Ik ben bang voor de tandarts

0 stemmers

Ik word altijd zenuwachtig als t weer over de tandarts gaat. Ik haat tanden, haat ernaar kijken ook.

5 likes

Ik heb jaren geleden crest whitestrips gebruikt maar weetniet of dat nou nog telt. En wat bedoel je precies met veel tandvlees? Dat je zon gummy smile hebt?

Ik vind Love Over Healing wel echt een mooi liedje :no_mouth:

2 likes

Omdat we sinds de start aardig wat nieuwe leden hebben:

Heb jij op het Ellegirl forum gezeten?

  • Ja, regular OG
  • Nee, dus dat heb ik al die jaren gemist in mijn leven

0 stemmers

Zo nee, hoe heb je dit forum gevonden?

En niet stemmen als je hierboven ‘ja’ hebt gestemd!!!

  • Google
  • Via via
  • Ander inferieur forum
  • Anders (beter post je het hieronder)

0 stemmers

Je verziekt mijn poll @Lilyofthevalley :rage::rage:

Ik werd vlak voordat gezegd werd dat het EGF ging stoppen lid daar dus durf mezelf niet echt OG te noemen maar ben dus wel van daar mee hier naartoe gekomen

1 like

Nou, dat is OG genoeg hoor!

1 like

Voel me exposed maar wel blij dat iemand me op het bestaan van dit forum heeft gewezen

2 likes

N.a.v. een tweet van Sanne over dat ze op een forum besproken werd, googlede ik “Sanne.ke89 forum” en zo kwam ik hier terecht en een tijd later maakte ik een account aan zodat ik beter bij kon houden waar ik was gebleven bij alle topics :smiley:

8 likes

Nav alle Coldplaypraat:

Ben overigens ook geen fan, maar de GoT musical heeft ze wel een beetje in mijn achting doen stijgen :grin:

1 like

Fijn dat Google ons weet te vinden als het om Youtubers van het eerste uur gaat :+1:t4:

12 likes

Ik haat Coldplay echt oprecht zo erg en ik heb geen idee waarom

2 likes

Via zo’n blog dat over beautybloggers schreef ben ik toen op het EGF gekomen. Een keer schreef diegene over Serena en Betty en toen moest ik dat Googlen. Was alleen niet handig om dit tijdens mijn proefwerkweek te doen :no_mouth:

Het was zo’n blog met een zwarte kat als logo en die persoon tekende ook van alles zelf

1 like

Ik heb tien jaar op het Girlscene forum gezeten, maar op een gegeven moment was ik daar veel te oud voor en ben ik gestopt. Na een tijdje geen forum gehad te hebben, miste ik het toch wel dus heb ik in een vriendinnengroep van dat forum gevraagd of zij nog ergens op een forum zaten wat een beetje leuk was. Dus zo ben ik hier terecht gekomen.

2 likes