Stel je persoonlijke vraag #13

Wow ik 932?? Hoe dan haha wist niet eens dat ik zoveel verschillende nummers luisterde, laat staan artiesten

Ja dat wordt wel als feestdag gezien

Ed Sheeran is m’n artiest van het decenium

Samenvatting

Oeeh dat maakt het ook spannend inderdaad!

1 like

Nvm ik kan niet lezen :raised_hands:t2:

Ik ben op Dodenherdenking geboren, niet echt bepaald een feestdag…

Had m’n bericht al aangepast en terremoto ken ik uiteraard ook hahaha heerlijk

1 like

Ik ben een ninja!

Dit is mijn pareltje dit jaar hoor!

63 likes

Ah ja ik zat nog te denken, dat lijkt me bestwel een kutdag om jarig te zijn ofniet?

One Direction

No shame :sunglasses:

7 likes

Ik luister heel veel afspeellijsten van spotify of andere mensen, dan komen er vanzelf nieuwe dingen voorbij!

1 like

Vier jij vanavond sinterklaas ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vieren is een groot woord, maar ga wel met m’n ouders en broertje eten en warme chocolademelk drinken haha

4 likes

Een man wordt gekort op zijn wajong-uitkering omdat hij voor zijn 12,5 jarige jubileum bij de supermarkt waar hij werkt een financiele bonus heeft ontvangen. Wat vind je daarvan?

• Regels zijn regels.
  • Wat een onzin!
  • Ik moet me er meer in verdiepen om een mening te vormen.

0 stemmers

https://www.ad.nl/utrecht/verstandelijk-beperkte-jan-32-werkt-12-5-jaar-in-supermarkt-maar-moet-zijn-bonus-inleveren~ad5b448c/

Ik vind het onzin, maar het is helaas niet anders. Ik werd ook ooit gekort op mijn uitkering, omdat mijn moeder mijn eigen risico wilde voorschieten. Nou, dan voel je je kut. Deze man heeft zijn bonus gewoon verdiend

Vind jij het een positieve ontwikkeling dat het steeds meer geaccepteerd wordt om cosmetische ingrepen te doen om een bepaald schoonheidsideaal na te streven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja en nee, ik vind dat mensen ingrepen moeten kunnen doen zonder dat ze daar op neer worden gekeken. Iedereen moet met zijn lichaam doen wat hij/zij wil. Ik ben wel bang dat er meer mensen over hun uiterlijk onzeker gemaakt gaan worden, omdat het meer geaccepteerd is (zoals zo’n consultant die ff gaat zeggen dat je neus toch te groot is).

6 likes

Het is me in dit artikel niet helemaal duidelijk of ie structureel of eenmalig gekort wordt. Maar alsnog vind ik het belachelijk. Een bonus is eenmalig en een extraatje. Nu houdt ie onderaan de streep net zoveel over, terwijl zijn werkgever waardering wil uitspreken door dat extraatje te geven.
Ik hoop eigenlijk dat die werkgever hem alsnog die bonus geeft, maar dan zwart/cash

4 likes

Kendrick Lamar.

Dit jaar was het Sean Paul :grimacing::sweat_smile:

3 likes