Jaja zou ik ook zeggen
Als je elke week de release radar luistert kom je al snel aan veel nieuwe artiesten denk ik.
OneRepublic
Neeeeee, moeten we al die oninteressante lijstjes nu ook hier gaan postenâŠ
Ik kijk hier morgen wel weer
(Niks tegen de polls overigens)
Wisselt. Ik ben wel eens op moederdag jarig en wel eens op Hemelvaart.
In mijn gezin zijn we allemaal wel eens op een feestdag jarig; mijn moeder op carnaval, mijn vader met Pasen en mijn zusje met Pinksteren. Maar misschien is dat geen Nederlandse feestdag, omdat het Christelijke feestdagen zijn?
Ik luister dus ook echt altijd hetzelfde. Een handje vol artiesten. Sommigen blijven langer plakken maar kan ook zijn dat ik iets heel intensief luister en het dan weer maanden laat liggen. (Maar sommigen blijven dus altijd favoriet zoals Lil Uzi met 4 volle dagen :â)).
Maar wil dus graag vaak nieuwe muziek ontdekken maar dan luister ik iets en denk ik mehh nee wil mijn eigen vertrouwde bekende muziek horen en gaat het weer terug op iets dat ik altijd al veel luisterâŠ
Overigens dacht ik al wel dat ik vaak muziek luisterde, maar ik vond het niet super veel ofzo. Maar als ik het vergelijk met jullie wel. Als ik thuis niks doe, me klaarmaken of huishouden ofzo heb ik altijd muziek op. Ook tijdens het reizen per OV. En met studeren had ik ook vaak muziek op. Nu met werken wel iets minder, maar alsnog kom ik wel aan minstens 4u per dag denk ik.
Red Hot Chili Peppers zijn mijn artiest van het decennium en tot nu toe ieder jaar onverslagen als vaakst geluisterde artiest. Gewoon enorm fan dus
Ja die luister ik ook nooit Misschien volgend jaar maar doen
Telt 1 april ?
Mijn artiest van het decennium is Beyoncé
Verder bestaat mijn lijst met 100 meest geluisterde nummers van dit jaar voor de helft uit haar live album HOMECOMING en een Ajax afspeellijst (ik heb dus vaak genoeg naar 90 minuten lang (Party Edition) geluisterd om dat in mijn top 100 te laten komen wat zegt dit over mij in vredesnaam) en een heleboel boze feministische break-up nummers.
't was me een jaartje wel.
Soms! Op moederdag maar dat is misschien niet helemaal een feestdag
Ben zo benieuwd bij welk tijdschrift en of wij dan misschien collegaâs zijn! (Of waren, aangezien ik er nu niet meer werk, boventallig geworden)
Lady Gaga
Ik denk het niet (hele kleine organisatie) maar ik stuur je zo wel even een PB!
05-05-95, makkelijkste datum ooit
Mijn spotify wrapped is aardig overgenomen door allemaal Eurovisie liedjes Dat is ook waarom ik nieuwe muziek uit zoveel landen heb waarschijnlijk