Stel je persoonlijke vraag #13

Ik ga eigenlijk altijd naar dezelfde twee café’s, maar zou het niet bewust mijn stamkroeg noemen, telt dat ook?

Voor mij is onderdeel van een stamkroeg dat je er zo vaak komt, dat je mensen die daar ook vaak komen leert kennen, dat het personeel je herkent en weet wat je drinkt etc. Ik heb ook een stamkoffietent haha

3 likes

Kun jij rood staan op je betaalrekening?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoeveel?

• Max 250,-
  • Max 500,-
  • Max 750,-
  • Max 1000,-
  • Meer (kan dat?)

0 stemmers

Maak je gebruik van het rood kunnen staan op je betaalrekening?

• Ja, bij hoge uitzondering
  • Ja, ik sta elke maand wel een beetje rood
  • Ja, ik sta elke maand het maximale rood
  • Nee, nooit

0 stemmers

Ik kan het alleen als er een automatische incasso wordt afgeboekt

7 likes

Ik zou proberen er een ander doeleinde voor te vinden… geen idee wat (notitieblaadjes van knippen?). En anders bij het oud papier doen. Mij zie je niks supporten met zwarte piet.

2 likes

Gebruiken om mee te knutselen en dan de leuke afbeeldingen van de Sint en de pakjes/boot/etc. Eruit knippen.

2 likes

Ik wil even kwijt dat EEN OCEAAAAN van Racoon mij instant chagrijnig maakt en ik mensen die van dat nummer genieten niet in Mn buurt wil hebben.

8 likes

Hoe kan dit nummer in de top 2000 staan?? Hoezo stemmen mensen daarop

11 likes

205cdaf7caf31069ca4fae4120702e27

Maar Paradise by the dashboard light geeft me gewoon enorm de kriebels dus daar zou ik nooit op stemmen :persevere:

5 likes

Waar ben jij het best in (of het minst slecht)?

• Originele cadeautjes bedenken
  • Cadeaus mooi inpakken
  • Het schrijven van goede gedichten

0 stemmers

Welke van deze steden vind jij het leukt

• Haarlem
  • Assen
  • Den Haag
  • Maastricht

0 stemmers

En van welke deze steden?

• Groningen
  • Breda
  • Almere
  • Arnhem

0 stemmers

Watvoor anticonceptie gebruik jij? (Als je meerdere dingen combineert, kies de meest hoofdzakelijke waarmee je zwangerschap voorkomt)

• De pil
  • Koperspiraal
  • Hormoonspiraal
  • Nuvaring
  • Hormoonstaafje
  • Prikpil
  • Anticonceptiepleister
  • Periodieke onthouding (Ladycomp bijv)
  • Alleen condooms
  • Anders nl

0 stemmers

Soms heb je echt geen andere keuze omdat die verbinding zo slecht is, en als je diegene zo graag wilt horen. Ik leg altijd mijn mobiel dan aan de kant. En dan hopen dat die persoon er nog is aan de telefoon.

Gewoon niet ok. Als je te druk bent om af te rekenen, wacht dan ff tot je gesprek over is.
Het is net zo vervelend als klanten die met een zonnebril op afrekenen (behalve degenen die een zonnebril nodig hebben). Vooral die gespiegelden zijn irri, omdat je dan je eigen gezicht ziet :persevere:

3 likes

De pil en condooms. De pil voornamelijk om mijn menstruatie onder controle te houden, condooms om geen nare ziektes op te lopen. En allebei om geen kinderen te krijgen.

2 likes

Weet jij de waarde van een knaak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Summary

2,50 gulden

Zei jij vroeger riksdaalder of rijksdaalder?

• Riksdaalder
  • Rijksdaalder
  • Ik zei alleen knaak

0 stemmers

Wij zijn aan het verbouwen en er komen wel eens vrienden/familie helpen in het weekend. Er komt ook een kennis de elektriciteit vernieuwen, we betalen hem 15 euro per uur hiervoor. Nu wil mijn vriend hem nog een cadeau geven voor zijn werk terwijl ik vind dat dat niet hoeft omdat we hem al betalen. Ook alle vrienden en familie wil hij iets geven. Voor alle duidelijkheid, als ze komen helpen krijgen ze uiteraard ook al drank en eten in overvloed. We halen koffiekoeken en fruit voor tussendoor, zorgen voor belegde broodjes/pizza’s/frietjes,… Als alles klaar is nodigen we hen ook nog uit voor een housewarming. Wat zouden jullie doen, nog een cadeau geven of niet? Bijvoorbeeld bon voor een etentje,…

• Niemand een cadeau geven
  • Zowel vrienden/familie als kennis die betaald wordt een cadeau geven
  • Vrienden/familie een cadeau geven
  • Ik zou nog iets anders doen, namelijk…

0 stemmers

Nee nooit ok. Ik vind het zo onbeleefd als mensen dat doen. Idd hetzelfde als met zonnebrillen op afrekenen.

Ik denk dat wat je nu doet al prima is en uitstraalt dat je heel dankbaar/blij bent met hun hulp. Ik zou misschien op het einde je vrienden/fam een klein cadeau(niet meer dan 10 euro pp) geven zoals bloemen/iets te eten/boek oid, of een lief persoonlijk kaartje!

5 likes