Als mensen echt meerdere weekenden geholpen hebben vind ik een aardigheidje wel op zijn plaats. Een dagje/weekendje doen we als vrienden of familie allemaal onderling bij elkaar. En als ik ervoor betaal geef ik geen cadeautje. Maar wij hebben wel bijvoorbeeld mijn schoonouders uiteten genomen als bedankje en binnenkort nodigen we ze weer uit omdat vooral mijn schoonvader echt overal mee geholpen heeft.
Ik heb meerdere huizen bekeken en beoordeeld voor mijn beste vrienden en een week lang bijna fulltime geholpen met hun huis. Ze zorgden altijd voor avondeten en meer heb ik ooit nooit verwacht (en gekregen). Dat doe je toch gewoon voor elkaar? De volgende keer gaat een ander weer verhuizen, dan help jij diegene.
Moet hierdoor denken aan Knaakland! Dat toen Euroland werd. En nu niet meer bestaat.
Zou ook nog een zonnebril op sterkte kunnen zijn.
Ik ken knaak en rijksdaalder allebei niet
Ik ben gesteriliseerd
De verhuisploeg (waaronder ikzelf) kreeg laatst als bedankje van mân zus en zwager een fles gluhwein en choco letter, als een soort leuk pakketje. Kost je een paar euro pp maar het laat net ff zien dat je het waardeert. Vond ik heel leuk in ieder geval. Ben zelf ook van plan om zoiets te geven als wij over een paar maanden gaan verhuizen.
Welk dier van deze zou jij het liefst willen zijn?
- Een kraai
- Een uil
- Een meeuw
- Een duif
- Ik ga nog liever dood
0 stemmers
Ben bang voor vogels dus ben liever dood
Lekker mensen terroriseren op het strand
Patat en ijsjes jatten
Uilen kunnen solitair leven. Dus zolang je niet wil paren, hoef je dan in principe geen andere vogels te zien.
Maar goed, de andere polloptie bespaart je idd al het leed
I lied. Nee in tikte mis, we hadden geen open haard.
Je kan als je op âstemmen verbergenâ klikt je stem aanpassen.
Ahhh, handig! Thanks!
Ik heb de openhaard er vorige week uitgeslagen. Stond enorm in de weg en nu lekker veel ruimte in de huiskamer
Pizza bestellen bij:
- Dominoâs
- New York Pizza
0 stemmers
Voor de mensen die lootjes trekken met sinterklaas/kerst, voor hoeveel geld doen jullie dat p.p. ?
- 5 euro
- 10 euro
- 15 euro
- 20 euro
- 25 euro
- 30 euro
- 35 euro
- 40 euro
- 45 euro
- 50 euro
- 75 euro
- 100 euro
- Meer dan 100 euro
0 stemmers
Kies ât bedrag dat er het dichts bij zit
Ik stemde te snel. Wij doen geen lootjes trekken maar een dobbelspel. Met een cadeau van 10 euro maximaal en een rommel cadeau uit de kast. Gaat om het idee van een kleinigheidje en moet dus voor iedereen leuk kunnen zijn.
Ik heb dus een oven gekocht (tot nu toe hadden we enkel een microgolf). Hij staat er nu 3 dagen, maar ik zie mân huisgenoot niet heel geregeld, dus ik had hem er nog niet over kunnen spreken. Toen ik daarnet thuis kwam, zat hij toevallig ook in de keuken. Het ideale moment om over de oven te spreken, dus ik vroeg of hij het goed vond dat 'ie daar stond en zei dat hij hem uiteraard ook mag gebruiken. Echter merkte ik dat de oven nog warm was (en dus al gebruikt door mijn huisgenoot)(hier zei hij overigens niets over). Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is:
- Alles in de gemeenschappelijke ruimtes is voor gemeenschappelijk gebruik en om te delen, anders zet je het maar op je eigen kamer. Groot gelijk dat hij er meteen gebruik van maakt.
- Bij dit soort toestellen kan je er wel vanuit gaan dat iedereen ze mag gebruiken. Je kan moeilijk elk je eigen oven kopen. Toestemming is niet nodig.
- Je gaat er wel van uit dat iedereen de oven mag gebruiken, maar even voor de vorm polsen bij je huisgenoten is wel zo vriendelijk.
- Je blijft met je tengels van andermans gerief, zolang daar niets is over gezegd!
0 stemmers
En iets zeggen over eventueel meebetalen bij gebruik vind ik ook wel netjes!