Stel je persoonlijke vraag #13

Ja dat ga ik ook wel doen denk ik, maar ik weet al dat mijn vega dingen dan bovenop het gene komen wat er al is, en niet als vervanging van een deel van het vlees. Toch een beetje demotiverend :’)

Als ik een dag niet m’n huis uit ga, vergeet ik het vaak, maar op den duur voelen m’n tanden wel vies dus poets ik ze dan wel

Wat hangt er allemaal in jouw kerstboom?

• ‘‘Gewone’’ kerstbal
  • Vintage kerstbal
  • Borduurwerkje
  • Sneeuwpop
  • Kerstman
  • Rendier
  • Kerstbal in de vorm van voedsel
  • Kerstbal in de vorm van een schoen
  • Kerstbal in de vorm van make-up
  • Auto
  • Mini kerststal
  • Kerstbal in de vorm van een dier
  • Kerstbal met persoonlijke foto
  • Kerstbal die ooit als souvenir is gekocht
  • Ster
  • Houten poppetjes
  • Doorzichtige kerstbal met sneeuw/confetti
  • Een ‘‘platte’’ kerstbal
  • Een houten kerstbal
  • Je poll is niet volledig want ik heb nog iets anders in mijn boom hangen en dat ga ik je nu vertellen!

0 stemmers

Onze boom thuis (woon nog thuis) bevat een bij elkaar geraapt zooitje, haha. Ook nog een boel engeltjes, van die lelijke clip vogeltjes, ornamenten die mijn vader als kind heeft beschilderd, oude ballen die van mijn overgrootoma zijn geweest en vast nog meer.

7 likes

ik heb ook nog van die zilveren slingers erin hangen! dus lampjes, ballen en slingers. weet niet of dat is wat je bedoeld trouwens haha
oja en die van een schoen is er eentje in de vorm van een paar skischoenen :heart_eyes:

1 like

Een kerstbal die mijn moeder van haar moeder heeft geërfd (wel een soort van vintage dus haha)

2 likes

Wij hebben geen kerstboom. Wel gehad, maar vind het te veel gedoe om 'm op te tuigen en weer af te tuigen en hij staat in de weg en de rest van het jaar staat hij in een doos, ook in de weg :smile:. We hebben wel van die lampjes hangen, dus helemaal kerstloos is ons huis niet haha

2 likes

Een houten vogeltje!

1 like

Ja precies, de filosofie is daar heel erg ‘liever te veel dan te weinig’ en ze zijn ook niet zo moeilijk met dingen weg doen, dus vind het best moeilijk wat ik er nou mee moet

Ik heb dit jaar geen kerstboom staan, maar ik heb nog een notenkraker, raket en ballerina (die laatste is mijn lievelings).

1 like

Disney alles is Disney

6 likes

Goals

Hahahaha!

Mijn katten tonen echt 0 interesse naar de kerstboom. Ze kijken er niet naar om eigenlijk. Ook wel fijn als ik die berichten hier lees. :joy:

Ik wil hier even een extra poll bij met cijfers!
Ik heb nog nooit een cijferpoll gemaakt, dus vraag me af of dit goed gaat…

Hoeveel van je verplichte eigen risico heb je dit jaar verbruikt? (Ja het gaat officieel tot €385 volgens mij, maar dat lukt me niet :joy:)

• 0
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • 120
  • 140
  • 160
  • 180
  • 200
  • 220
  • 240
  • 260
  • 280
  • 300
  • 320
  • 340
  • 360
  • 380

0 stemmers

Er hangt een kerstsok in m’n boom, en een kerstbal met een cavia erop :grin:

2 likes

Eerste keer in m’n leven dat ik m’n eigen risico volledig heb gebruikt. Begin van het jaar moesten m’n amandelen eruit, en toen dacht ik: oké ik ben m’n eigen risico kwijt, dus wat kan ik nog meer doen dit jaar :thinking: Inmiddels ook m’n spataders laten behandelen.

8 likes

Vogels en vlinders

2 likes

Ik vind het zo bijzonder dat hij sinds zijn overlijden een stuk of 3 miljoen meer volgers heeft. Snap dat fenomeen nooit zo. Het is niet dat hij nu nog iets gaat posten wat je anders zou missen.

3 likes

Heb je die weg laten laseren? Ik dacht dat dat voor eigen rekening was. Ben dat al jaren aan het uitstellen (terwijl ik eigen risico al jaren heb opgemaakt) omdat ik dacht van kost me te veel geld.

Nee, via een vnus behandeling. Het was bij mij niet puur cosmetisch. Er was maar 1 ader zichtbaar en die was nog oppervlakkig. Ik heb een staand beroep en aan het einde van de dag had ik echt last van een bepaalde plek op m’n been. Maar blijkbaar was dit niet genoeg om het vergoed te krijgen. Want toen ik ging voor m’n intake vroeg de arts:
Is je been dan ook opgezet?
Ik: nee dat niet.
Arts weer: Zwelt je been op?
Ik: :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3: nee?
Arts: oké dus aan het einde van de dag is je been dik :wink:
Ik: Ehhh ja klopt
Dus even een tip, blijkbaar is dat een vereiste ofzo :laughing:

6 likes