Mijn ouders haatte het echt, maar onze buurvrouw was (en is, ze neemt het nog steeds op) die-hard fan dus we keken het daar dan.
Kijk je gtst vooruit via videoland?
- Ja
- Nee
- Soms
- Ik kijk geen gtst (meer)
0 stemmers
Vind je het ook zo handig dat je nu polls kan maken via je telefoon?
- Ja!
- Ik maak alleen maar polls via laptop/pc aan
- Ik wist niet dat dat kon!
- Boeit me niet
- Ik maak sowieso geen polls aan
0 stemmers
Dat kan al zo lang er polls gemaakt kunnen worden haha
Echt? Ik snapte er niks van, moest allemaal formules invoeren enzo. Numeriek of niet.
En nu heb je tabjes waaruit je kan kiezen wat voor poll je wil maken. Ging een wereld voor me open.
Gtst was verboden in ons huis dus ik keek ‘t altijd op m’n kamer. Echt zo’n ding wat je vroeger als puber niet begreep (Hoezo mag ik geen gtst kijken???) en waarvan je nu denk oohhh ja tuurlijk.
Dat is toch altijd al zo geweest? Via het tandwieltje?
Heb jij dit jaar je eigen risico opgemaakt?
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Hoe kan je het een beetje opmaken
Haha ja staat beetje verkeerd idd maar dat je wel een beetje van je eigen risico hebt verbruikt. De helft ofzo, weet ik het haha. Tussen niks en alles zit nog een verschil. Als het echt weinig is dan tel ik het wel als nee.
Ga jij gourmetten met kerst?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat vind je van gourmetten?
- Heerlijk
- Vreselijk
- Wel ok
0 stemmers
Naja blijkbaar wist ik dat dus niet. Hoe dat moest. Nu wel en vind het handig ipv pc aanslingeren.
Ik hou echt van gourmetten. #durfoptebiechten
Niet vanaf een bepaalde leeftijd, toen ik het wilde kijken was ik denk ik al oud genoeg, maar wel pas vanaf ongeveer 20.22 omdat mijn ouders eerst het journaal wilden kijken.
Ik vind het al vies in mijn mond voelen als ik een ochtend / avond vergeet.
Als ik dronken thuiskom en meteen in bed stort sla ik het over
Wel 30 hele euro’s gaan er deze maand nog af
Haha me tooo, wij doen het ook wel eens met z’n tweeën. Hebben zelfs volledig vega gegourmet om het wat minder slecht te maken #eindebiecht
Ik heb echt een schijthekel aan gourmetten, maar moet er elke eerste kerstdag aan geloven bij m’n schoonfamilie. Misschien zou ik het leuker vinden als ik het zelf zou organiseren, zonder gigantische schalen vlees met ergens een bakje champignons er tussen. Verder is het wel heel gezellig altijd dus we doen het er maar mee :’)
Ik ga dit jaar gourmetten omdat ik bij niet culinaire mensen ga eten haha. Maar heb het al zolang niet meer gedaan dat ik er best wel zin in heb. Ik neem wel groentes en salade mee want hele avond vlees bakken heb ik ook weer geen zin in.