Stel je persoonlijke vraag #13

Ken jij iemand persoonlijk die alleen maar kan poepen als ie naakt is?

• Nee wtf
  • Ja
  • Ja ikzelf

0 stemmers

Remy Bonjasky vertelde in het programma de gevaarlijkste wegen van de wereld dat hij alleen maar kan poepen als hij naakt is. The fuck. Dus ook als ie bijv. In een restaurant moet ofzo.

1 like

Na het poepen altijd, voor het koken altijd, bij lenzen in of uit doen altijd, voor ik in mijn potjes dag/nacht creme zit altijd, bij openbare wc/vervoer altijd. Als ik thuis heb geplast niet altijd :face_with_hand_over_mouth:.

1 like

Wel een 9-5 baan op parttime basis. Haat aan fulltime werken, nog nooit gedaan en hoop ook nooit in een positie te komen dat ik dit zou moeten.

2 likes

Ik ook!! Juist kut.

1 like

Poep jij liever naakt of met kleren aan?

• Liever naakt
  • Liever met kleren aan
  • Het maakt me niet uit

0 stemmers

Hier hebben ze het erover. Ik vind het ook zoooo’n smerig idee dat je bijv. Op een openbare wc naakt kakt. Met je blote voeten zo op de grond etc. :nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Mijn oppaskindje vroeger! Altijd als hij naar de wc ging trok hij alles uit. Werd er helemaal gestoord van, duurde echt eeuwen…

6 likes

Waar laat je dan ook al je kleren? Leg je die opgevouwen op je schoot of in een hoekje op de grond?

1 like

Ew ew ik wil het niet eens weten😂. Op een openbare wc zou ik ze als ik een tas mee heb in mn tas proppen en als ik dat niet mee heb op mn schoot leggen en met mn blote voeten op mn schoenen gaan staan ofzo.

Welke haarkleur vind je bij Monica Geuze mooier staan?

• Hoe ze het nou heeft, blond
  • Hoe ze het had, donkerbruin
  • Allebei even mooi
  • Ik ken geen Monica Geuze
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik kon dit vanmiddag voor het noedelschap niet terugvinden. Stond een tijd te zoeken voor onmisbare tips haha. Nu toch gevonden :grin: Was vaag blijven hangen dat er iets was met yumyum. Nu heb ik Sorbo (?) Want verder was er alleen unox/cup a soep geloof ik. Teriyakismaak maar vind m heel saai

M’n ex deed dit en ging ook altijd meteen daarna douchen. Ook midden op de dag, dus niet alleen 's ochtends of zo. Echt raar.

1 like

als dit over indomie gaat, dat hebben ze bij de toko, de Hoogvliet en de AH volgens mij. En de Kruidvat, daar zag ik het laatst ook verrassend genoeg

1 like

Ah thanks! Ik kon de hele post niet terugvinden maar het ging idd om Indomie. Goed om te weten waar ik moet zijn!

Ik heb een fles desinfectans van mijn werk bij de wc en dat gebruik ik. Op mijn werk was ik mijn handen wel + diezelfde desinfectans

Ik heb geen 9 tot 5 baan. Alleen maar idiote tijdstippen zoals 5 uur in de ochtend.

2 likes

Aan mijn nichtje (ben ontmaagd door iemand die ik via haar had leren kennen), mijn ouders en mijn beste vriendinnen

Moeder en goede vrienden/vriendinnen

2 likes

Een paar goede vriendinnen en mijn zus. Leuk hoe dat zo’n ding was toen, vond het zó eng om aan mijn zus te vertellen.
En nu vertel ik tussen neus en lippen door ook gewoon aan sommige (close) collega’s wanneer ik met een leuk iemand heb gesekst :’)

2 likes

Ik ken wel veel namen maar kan de meeste waarschijnlijk niet aan de juiste vogel koppelen :thinking:

6 likes