Stel je persoonlijke vraag #13

Moeder en goede vrienden/vriendinnen

2 likes

Een paar goede vriendinnen en mijn zus. Leuk hoe dat zo’n ding was toen, vond het zó eng om aan mijn zus te vertellen.
En nu vertel ik tussen neus en lippen door ook gewoon aan sommige (close) collega’s wanneer ik met een leuk iemand heb gesekst :’)

2 likes

Ik ken wel veel namen maar kan de meeste waarschijnlijk niet aan de juiste vogel koppelen :thinking:

6 likes

Heb al 2 dagen een boom met alleen lampjes, te lui om te versieren. Hopelijk komt het er morgen van.

2 likes

Is je PhD nu afgerond trouwens? Alles op tijd gelukt en mooi “stuk” geworden?

Ik hoop Rico. Badr mag de rest van zijn leven dagelijks klappen krijgen van mij :-1:t4:

26 likes

Boksen vind ik echt zo’n stomme middeleeuwse sport. :sob:

11 likes

Badr is toch die van Estelle Cruijff, die ook buiten de ring graag mensen in elkaar mept? Die Rico ken ik niet, maar die mag van mij dan winnen.

4 likes

Yep wiki zegt

Hari raakte naast de zaak rond Koen Everink ook in opspraak door ander wangedrag buiten de ring.

  • Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
  • In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.[14] Tot een veroordeling kwam het niet.
  • In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
2 likes

Heb je ook al eens gezien wat hij op zijn rug heeft?

Wow dat van die Jeroen wist ik helemaal niet :flushed: is mn favo instagram persoon uit NL

1 like

Nee dat staat voor mij eigenlijk niet los van elkaar in dit specifieke geval. Want een crush hebben op een bekend persoon is voor mij puur op uiterlijk gebaseerd.

Dit komt volgende week toch op tv?? Of heb ik het vandaag gemist haha

Wel interessant hoe dat zo per persoon kan verschillen. Ik zou een pigmentvlek op iemands schouder dan weer totaal niet storend vinden. Ik vind dat bij badr ook niet.

5 likes

Huh ik dacht even dat hij een tattoo met een racistische leus oid op z’n rug had. Dat zou ik wel erg vinden.

15 likes

Haha dat dacht ik ook na het lezen van die comment.

1 like

Het is niet alleen een pigmentvlek, er zit ook aardig wat haargroei op. Ik vind het niet zo aardig van mezelf maar ik weet niet of ik me daarover heen zou kunnen zetten. Maar ik vind haar ook gewoon vies, overal.

1 like

Hoezo heeft Badr dubbel zoveel Instagram volgers dan Rico… ik wist niet dat hij zo bekend / geliefd is.

Ik denk dat Badr ook bekend is in Marokko? Rico alleen in NL?

2 likes

Ja Badr woont daar ook en is daar populair!

1 like