Ohhh Droomtelefoon, ik was het helemaal vergeten maar dat heb ik echt veel gespeeld. Ik hoor ineens ook weer helemaal de stemmen en intonatie van die gasten voor me.
En Giebelen had ik ook altijd, vond ik ook geweldig. Met de leugendetector.
Ohhh Droomtelefoon, ik was het helemaal vergeten maar dat heb ik echt veel gespeeld. Ik hoor ineens ook weer helemaal de stemmen en intonatie van die gasten voor me.
En Giebelen had ik ook altijd, vond ik ook geweldig. Met de leugendetector.

Dit spel wilden mijn vriendinnen en ik ook altijd. Hadden jullie deze?
0 stemmers
Ik ken dit wel met een soort rijmpje over mevrouw stippel maar dat was meer een scoutingspelletje en als je je rijmpje dan verkeerd zij dan kreeg je met smink een stip op je harses
Heb jij de donkere weergave ingesteld op je telefoon of de lichte weergave?
0 stemmers
En op ât forum?
0 stemmers
Alles donker wat kan. Ik irriteer me ook aan apps die nog niet donker kunnen want die vind ik dan ineens heel fel wit.
Telefoon licht, laptop wel donker 
Fucking whatsapp
Precies. En dan ook nog eens dat felle begin scherm na die update.
Ik dacht dat dit Girlz heette, maar ik vind het niet zo snel als ik het google. Ik haalde dat telefoonspel en dit spel door elkaar. De een, Girlz dus dacht ik, had ik van de speelotheek geleend :â)
Electro 
Donker na zonsondergang.
Op t forum is donker meteen zo anders qua lay-out dan ik gewend ben dus laat het maar licht, maar als het avond is zet ik de kleuren van mân tel andersom (âslim omgekeerdâ voor apps die niet donker zijn) en dan kijkt het fijner.
Klinkt handig!
Volgens mij heb ik.die optie niet
Jaa! Girlzz oid! Mijn lievelingsspel vroeger. Moest je allerlei genante opdrachtjes/vragen doen. Misschien ga ik het wel weer eens spelen met vriendinnen haha.
Heb jij in huis altijd alleen het licht aan in de ruimte waarin je je bevindt?
0 stemmers
Ik wil op de dag dat ik ongesteld word altijd dringend mân benen epileren. Echt geeeeen idee waarom
Ik ben lomper tijdens mijn menstruatie. Ik loop tegen alles aan.
Ja dit! Heb ik ook, ik laat ook altijd van alles vallen, stoot alles om.
Het verschil ovulatie/menstruatie is bij mij echt bizar. Ovulatie heb ik overal zin in, wil ik allemaal extra dingen doen, alles is leuk. En dan komen we bij week 3 en 4: alles is kut, zie niks meer zitten, geen energie en vraag ik me af waarom van al die miljoenen spermacellen nou perse IK geboren moest worden.
Als je een iPhone hebt kan je het vinden als je âslim omgekeerdâ intypt bij instellingen