Stel je persoonlijke vraag #13

Omdat ik het idee heb dat ons huis extreem gehorig is: is het normaal dat ik mijn onderbuur kan horen praten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Had ik ook in mn oude huis. Heel irritant. Nu heb ik het soms, als mn bovenburen op een bepaalde plek zitten of hard praten.

1 like

Verschrikkelijk. Hij is blijkbaar verkouden want zijn gehoest heeft me tot 3 uur wakker gehouden.

Maar goed, ik mag al in mijn handjes knijpen dat er maar 3 politie-interventies nodig zijn geweest om 'm te doen kappen met loeiharde muziek te spelen.

2 likes

Hahaha #blessed

1 like

Ik krijg mijn reistijd ook niet betaald, maar denk dat dit bij iedereen en bij elke baan weer anders is helaas
Oh nee en is helaas niet het goede topic, past beter in durf te vragen

Ja dit is normaal? Je krijgt toch ook alleen de kosten terug van het reizen, niet voor je tijd. Zo werkt het niet.

16 likes

Reiskostenvergoeding is wat anders dan reistijdvergoeding. Als het niet in de cao zit opgenomen en je er geen afspraken over hebt gemaakt hoeven ze je geen reistijd te vergoeden. Reiskosten afhankelijk van je cao wel, maar die heb je niet gemaakt.

Kun je niet afspreken dat je heenweg krijgt uitbetaald, dus een uur? Zoiets zou ik niet gek vinden omdat ze je hebben gevraagd ergens anders te gaan werken. Dus jij hebt hij een gunst verleend. Zo ging het bij mijn nuluren/uitzendbaantjes vaak. Deel van reistijd kreeg je dan wel vergoed omdat zij je naar Verweggistan konden sturen en je daar als werknemer niet zoveel tegenin kunt brengen.

1 like

Woahh dat wist ik echt niet! Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen dit soort gehypete wedstrijden kijk hoor, echte nep fan.

Maar ik ga zo toch eens effe een en ander opzoeken en nalezen!

1 like

Arctic Monkeys,

Maar holyfok wat waren die unexciting, was alsof ze op automatische piloot stonden en nul contact met het publiek.

7 likes

Ik heb Arctic Monkeys een keer op Pinkpop gezien en dat vond ik echt de minst exciting live act ooit haha. Klonk gewoon alsof de cd opstond en ze hadden amper interactie met het publiek. Was toen de afsluiter en ik ging liever alvast naar de bus dan dat ik daar bleef.

Edit: @Zemraluani haha had jouw reactie nog niet eens gelezen

1 like

Ik vind eigenlijk alle bands/artiesten in die rijtjes niet exciting

Ja, aan mn buurmeisje, een paar collega’s, vriendinnen, zusje en het forum :thinking::smirk::roll_eyes::raising_hand_woman:t3:

3 likes

Bijzonder dat vrouwelijke artiesten sowieso niet bij de meest exciting zitten. Beyoncé, Lady Gaga, Pink, Madonna. Misschien niet je smaak, maar wel echt een show.

33 likes

Ik heb ze vorig jaar gezien, vond 't ook helemaal niks. Foo Fighters dit jaar en die waren echt heel erg exciting :heart_eyes:

1 like

Ze speelden wel gewoon heel goed maar doordat ze zo saai waren had het geen meerwaarde om daar te staan, dus ik kan me voorstellen dat een opname kijken leuker is haha. Ik vond het ook gewoon niet geschikt als afsluiter, beetje een anticlimax.

Ik heb Jay-Z als voorprogramma van Coldplay gezien. En Foo fighters ook als voorprogramma maar ik kan me niet meer herinneren van wie.

Kan je bij een poll je stem terugtrekken en opnieuw stemmen? Ik heb Prince wel live gezien maar vergeten te stemmen

Ik heb Arctic monkeys in 2013 op BKS gezien en dat vond ik wel een heel fijne, vette show. Daarna niet meer live gezien dus geen idee hoe ze tegenwoordig zijn

Even klikken op resultaten verbergen en dan kan je je stem aanpassen!

Ja, thanks! Had dit eerder ook al maar ik kwam er zelf niet uit

1 like