Mijn afkeer wordt grotendeels gevoed door mensen die er idolaat van zijn. Ik ken iemand die zijn hond heeft vernoemd naar een figuur uit Star Wars en dat klinkt gewoon voor geen meter.
Ik heb mn ex schoonmoeder heel serieus gevraagd of ze puur en alleen voor haar zoons naar starwars in de bioscoop ging of dat ze het zelf ook daadwerkelijk leuk vond. Want ze gaat/ging altijd met haar 2 zoons naar de nieuwe starwars. Ze ging voornamelijk voor hen zei ze maar ze vond het zelf ook wel leuk.
Een ex-collega van mij en haar vriend hebben hun zoontje (hier komt hetā¦) Jedi genoemd
En ik vind Star Wars maar mwah, is niet echt iets voor mij. Vooral de films vind ik niks. Ben nu wel samen met vriend The Mandalorian serie aan het kijken, dat vind ik wel leuker.
Ik ken Jedi als bijbelse naam dus misschien ook (deels) daarom?
Oh, wist ik niet! Maar nee dat was de betekenis niet, papa was namelijk grote Star Wars fan en dat kind had als baby al zijn eigen Disney lightsaber
Thuis draag ik
- Sloffen
- Dikke fleece sokken
- Pantoffels (van die instappers)
- Normale sokken
- Schoenen
- Gewoon op mijn blote voeten
- Anders, namelijk
0 stemmers
Als mijn vriend en ik een jongetje krijgen zouden we die vernoemen naar de regisseur van Star wars. Maar dat is eigenlijk gewoon de voornaam van mijn vriend + een 2e naam.
Ik heb een auto die rijdt op
- Benzine
- LPG
- Diesel
- Elektriciteit
- Waterstof
- Aardgas
- Groengas
- Ik heb geen auto
0 stemmers
Oh jeetje, ja dan is het wel intens
LPG, maar zit ook een benzinetank in (want als je zonder komt te staan kan je niet even ergens een jerrycannetje LPG halen, en in niet alle buitenlanden kan je makkelijk LPG tanken)
Hybride (benzine + elektrisch).
Als je op āresultaten verbergenā klikt kan je je stem nog aanpassen!
Dat is op zich nog wel een lieve naam!
De hond in kwestie heet V.ader en ze spreken het uit als āFeedorā. Toen ik hondenfotoās voorbij zag komen met āvaderā in het onderschrift las ik dat in eerste instantie gewoon als āvaderā (als in papa/pa zeg maar). Vond dat wel apart en pas weken later dacht ik: oooooooh.
Ugghhh Refused loop ik al een decennium lang mis door steeds als ze in de buurt zijn, zelf in ander land te zitten en het is zo kut!
Eigenlijk wil ik dit jaar naar Mad Cool in Madrid, naast Refused staat er nog meer leuks op de line up (Foals, Deftones, Major Lazer, Pixies). Goed excuus voor een vakantietje!
slofsokken. All day every day
De gemiddelde Star Wars film is voor mij even spannend als elke andere sci-fi? Beetje een impopulaire mening in mijn omgeving. Ik vind het vooral indrukwekkend hoe ze al een halve eeuw die films en alle heisa eromheen elke keer weer opnieuw zo hard kunnen marketen. Er is zo veel merch, fandom e.d. van dat gewoon cultuur is geworden.
Ik kan niet goed (uit)plassen met tampon in en sinds ik door heb dat ik anders echt elk kwartier kan gaan, haal ik hem er wel uit. Dat het touwtje eventueel nat wordt maakt me helemaal niks uit.