Stel je persoonlijke vraag #14

Idd, echt te kut. Ook van die mannen zonder mening. Zoveel bleh. Vind het misschien erger dan dat goofy t shirt. Ik zie er ook een man bij met een Rob Geuze polo. En die gaat met het gezin naar het Gardameer. Maar doet geen vlieg kwaad. Er is misschien een paar schoenen wat ik nog lelliker vind, m’n date heeft sneakers van Louis Vuitton. BAH. HAAT. Past ook niet bij hem.

HAHQHWHW ik denk ineens aan een marcel die ik ken en die zie ik echt die schoenen dragen ja.

3 likes

Jeroen heeft een extreem vergetelijk hoofd en eigenlijk nooit iets interessants te zeggen, maar heeft als je 1 minuut doorvraagt wel veel meningen over welke vrouwen allemaal te lelijk voor hem zijn.

22 likes

Vergeet de stekeltjes die alle jongentjes in de jaren 90 in groep 8 hadden die hij nu nog heeft niet.

10 likes

Oftewel: een saai lulletje dat neukt alsof 'ie met zijn moeder in bed ligt.

5 likes

Ja ik ook, haha. (Maar ja, niet iedereen kon er de luchtige humor van inzien dus zit ook niet te wachten op ‘gedoe’.)
Dank voor de up in ieder geval :partying_face:

1 like

Ja ik zei dat laatst nog tegen @grace dat ik nog vaak denk aan haar omschrijving van de normale Nederlandse jongen die heel erg into the Triggerfinger cover van I follow rivers was.

10 likes

Mijn levensmotto

5 likes

Ik weet ook precies welke omschrijving je bedoelt. Kijkt graag naar voetbal international en de wereld draait door. Leest ook graag een goeie bio van een oud voetballer. Zo spot on @grace
Mijn toevoeging nog: draagt graag een blauw pak met daaronder cognac kleurige (net iets te oranje) veterschoenen

6 likes

Ik heb net de zoekterm ‘Jeroen’ opgezocht op Google Image en het resultaat is echt precies wat je denkt. Volgens mij hebben we hier een wetenschappelijke theorie te pakken.

9 likes

Gedoe?
I don’t know him :woman_shrugging:t3:

(Mariah kom er maar in)

2 likes

Ik was laatst wat aan het Pinterest’s om wat inspiratie op de doen voor wat ideeën voor de bruiloft van iemand. Toen kwam ik deze tegen en dacht ook van heeee het is Jeroen/Joost/Daan met z’n maten (ook al zijn het niet eens Nederlanders)

Samenvatting

Deze wat minder maar de skinny tie wel weer typisch Jeroen in mijn hoofd

7 likes

Omg het is echt precies het type dat ik in mn hoofd had. De kapsels kloppen zelfs.
Jeroen van de boom is ook precies zon jeroen.

het jeroen kapsel

19 likes

ook allemaal zo lekker casual handen in de zakken

Jammer dat de sokken niet zichtbaar zijn, zijn vast funky sokjes om het toch even ‘minder basic’ te maken

8 likes

Hahaha nou hij is in ieder geval wel ok met z’n Jeroen zijn, gezien z’n werk.

19 likes

Ja en zon smal lang hoofd hahaha

1 like

Maar wat moeten mannen van 30 plus dan aan. Ik vind het altijd wel sneu dat ze zo weinig keuze hebben, zeker qua schoenen. Of RG schoenen, of sneakers wat soms een beetje ‘kijk mij eens jong zijn’ is, of nette leren schoenen en die zijn niet altijd gepast.

3 likes

Deze viel mij ook meteen op ja als Ultieme Jeroen! Maar ik dacht ja kut straks is dit iemands vriend ofzo.

4 likes

Ik vind het een grotere afknapper dat een bepaalde FF’er nooit haar trui terug kreeg van een vriendin.