Ik denk dat de omstandigheden wel heel bijzonder moeten zijn voor mij maar moest wel gelijk aan deze zaak denken. Over Alasam Samarie die zijn vriendin Renske Hekman en politieagent Dick Haveman vermoorde. Hij had een relatie met Renske en heeft samen met zijn schoonvader een boek geschreven.
Ik heb van vanmiddag tot net gedacht âouder? Ouder dan wat??? En ben je dan bang om dood te gaan want je bent ouder dan de rest??â
Heb jij in een restaurant in Nederland wel eens om een âdoggy bagâ gevraagd, of in andere bewoordingen gevraagd of je je eten mee kon nemen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
RTL boulevard?
Ik maak vaak alles wel op of iemand anders pikt wat van mijn bord. Dus het is niet doggybag waardig
betrapt haha
Ik heb een keer gehad dat meerdere malen de ober erop aan drong dat we het meenamen. Maar wij zeiden van ja we gaan hierna niet naar huis en we slapen vanavond niet thuis. Ja of we het dan niet aan iemand op straat konden geven. Haha was een beetje apart. Maar ik denk wel goed bedoeld.
Wat zie jij in deze emoji?
- Een emoji die vunzig/geil kijkt of die iets sneakyâs van plan is/heeft gedaan
- Een emoji die verdrietig/bedroefd is
- Anders
0 stemmers
Een beetje âheb ik toch mooi even gedaan/geregeldâ of een âben je al wakker?â Maar dan gewoon in de zin van heb je je niet verslapen want dat gebeurt vaak en je had een afspraak ofzo⊠niet vunzig iig.
Stel je voor: Je bent acteur en je mag op de rode loper van de Oscars lopen. Wie neem je mee?
- Mijn partner
- Mijn moeder
- Mijn vader
- Mijn broer/zus
- Iemand anders
- Iâm going solo!
0 stemmers
Ik weet niet of ik het zou kunnen. Maar ik hoop wel dat het me uiteindelijk wel zou lukken. Alleen al omdat het me heel lastig lijkt een leven te leiden waarbij je voortdurend haatgevoelens/wrok/woede t.o.v. een ander hebt.
Maar het lijkt me aan de andere kant ook wel echt quasi onmogelijk!
En nu een vraag na aanleiding van het zien van de preview van de aankomende First Dates Valentijns Special. Zouden jullie op blind date met een BNâer willen gaan?
- Ja
- Een keertje lijkt me wel grappig
- Ligt eraan wie het is
- Nee
- Geen BNâer, maar wel een ander:
- Alleen als het Marco Borsato is
- Zolang het maar geen Giel Beelen is
0 stemmers
K zie het ook al voor me, âWow pap kijk daar heb je Leonardo DiCaprio!â âHuh wie? Ohh is dat die van die boot ofzo?â
Jaaa maar echt he
Vorig jaar zat er ook eentje in de treincoupe, nou ik werd echt gek
@Effy kleinschalig vond ik voordelig toen ik nog een gemotiveerd strebertje was, nadelig naarmate de jaren verstreken en ik steeds gedemotiveerder raakte. Dan kan je je niet onvoorbereid verstoppen achter 300 medestudenten als je maar met zân zessen vier uur lang in college zit.
Ik heb een partner waarmee ik veel samen doe dus dat zou denk ik de logische keuze zijn maar volgens mij zou hij dat helemaal niet leuk vinden. EĂ©n van mân vriendinnen en ik hebben elkaar echt gevonden in onze liefde voor superextra outfits dus ik zou samen met haar gaan en dan lekker all out met zân tweeĂ«n
Ben je Alwin alweer vergeten??
Ik vond een kleinschalige opleiding fijn, tot ik in de clinch lag met 1 leraar en die nog heel wat jaren tegenkwam bij andere vakkenâŠ
Mijn vorige studie was kleinschalig denk aan 1 hoogleraar en 3 studenten (soms 5 bij hoge uitzondering). Nu (mijn huidige studie) is de ratio 1 docent op 10 mensen of zo nadat de helft al is uitgevallen in het eerste half jaar. Toen ik ooit een nieuwe studie moest uitkiezen had ik kleinschaligheid wel een beetje meegenomen in mijn uiteindelijke keuze.
Haha dit doet me ergens aan denken. Mân beste vriendin toentertijd en ik wilde heel graag naar Titanic, maar we waren 9 ofzo, dus we mochten niet alleen naar de stad. Dus mân vader had zich opgeofferd en ging met ons mee. Mân vader heeft het er nu nog steeds weleens over dat dat de langste 4 uur van zân leven waren