Ja, namelijk: ALCOHOL!!!
Ja precies, zie het probleem niet zo.
Ja maar dan afgesprokenâŠ
Enigszins andersom: ik deel wel eens verhalen van hier onder de noemer âik ken iemand die/ een vriendin van mijâ haha
Helaas moet je volgens mij 38 jaar of ouder zijn om president te worden in de VSâŠ
Maar prep is alleen niet een middel zonder bijwerkingen, je kan daar best wel last van hebben en kan ook schadelijke gevolgen hebben op de lange termijn.
En als de partner zijn behandeling trouw volgt is het virus wel ondetectbaar, maar ik zou het toch niet doen zonder condoom, misschien zit dat tussen de oren. Maar ik vind condooms geen ramp, dus zou daar wel mee kunnen leven.
Yes!! Ik heb ook hoop!
Meiden maar vooral omdat mijn toekomstige kinderen 2 moeders hebben, ik weet niks van jongens
Momenteel zwanger en weet het geslacht niet en het maakt me ook echt niet uit. De ene dag hoop / denk ik een jongen, de andere dag een meisje. Scheelt misschien dat het mân eerste kindje is, weet niet hoe het zou zijn als er al een jongen of meisje rondloopt.
Zou een meisje heel leuk vinden omdat ik hoop dat ze net zoân Barbielover wordt als ik, maar als een jongen een Barbielover wordt vind ik het ook goed haha. Als er maar Barbies komen.
Ik heb al 3 meisjes, dus een jongen dan. Maar voor mijn gevoel is een zoon krijgen echt iets wat nooit zal gebeuren.
Als baby / peuter maakt het me niet uit⊠maar op latere leeftijd lijkt een meisje me echt leuker.
Komt denk ik omdat ik met mijn moeder zoveel leuke shop dagjes heb met uiteten enzo. Ik ben bang dat met en puber jongen echt heel anders gaat zijn ofzo?
Ken jij van âWe Will Rock Youâ van Queen echt de hele tekst of zing je alleen het âwe will we will rock youâ gedeelte mee
- ik ken de hele tekst
- ik ken naast âwe will we will rock youâ ook nog wel wat andere tekst
- ik ken alleen het-âwe will we will rock youâ-gedeelte
0 stemmers
YOU GOT MUD ON YOUR FACE, YOU BIG DISGRACE
Nanananaaa all over your face
ja dat is dus zo ongeveer de enige âoverigeâ tekst die ik ken hahahaha
Wat zeggen jullie thuis?
- Ochtendjas
- Duster
- Badjas
0 stemmers