Biecht, ik knip vaak de vulling uit een oude maximizer bh en naai die in een bikini of badpak. Strijkplank issues hierš
Bij ons was het verplicht en er was een vrouwelijke gymleraar die kwam controleren
Ik gooi mān topjes altijd zo snel mogelijk uit op het strand en doe het alleen aan om naar de zee lopen en dan kies ik gewoon zoān racerback sportbh zonder iets zodat ik lekker kan zwemmen zonder dat je ineens bloot staat etc
Hahaha allemaal ff met de arm omhoog graag nee we hadden hokjes in de douche en ze ging kijken of iedereen een hokje in ging
Wij maakten om de beurt ons haar nat in een wasbakje en spoten liters tienerdeo haha
Bij ons was het ook verplicht, maar ze controleerden heel soms en dan door middel van handdoeken voelen. We maakten de handdoeken dus een beetje vochtig.
Er waren wel douches maar niemand gebruikte die, kan me ook echt niet voorstellen dat je dan nog op tijd was voor de les erna
Vond ik wel meevallen. Omdat je met bungeejumpen elke keer weer āvaltā nadat het elastiek je weer omhoog trekt. Skydiven vond ik fantastisch, de val duurt niet heel lang en daarna hang je in alle stilte met prachtig uitzicht. Het was zo heerlijk stil.
Ja wij hadden soms echt maar 10min om om te kleden en naar het volgende lokaal te gaan, de gymzaal was ook 5 min lopen vanaf school dus alles moest snel snel. Gelukkig hadden de meesten wel lekkere Vogue deo
wij douchten echt niet na gym⦠was ook altijd minimaal inspannend en er was net zoveel tijd voor ingepland als voor geschiedenisles zegmaar dus douchen redde je echt niet.
En dan werden de docenten van de volgende les boos omdat je te laat was
Ik mis de optie āom te kotsen zo smerigā dus ik heb niet gestemd
Eerste klas opheffen in Nederlandse treinen?
- Ja, het klassesysteem is niet meer van deze tijd
- Ja, zolang de vervoerders blijven kampen met capaciteitsproblemen
- Ja, want hoe lang is een treinreis nou dat het noodzakelijk is om onderscheid te maken?
- Nee, het is mensen hun goed recht dat ze tegen extra betaling wel bijna altijd verzekerd zijn van een zitplaats
- Nee, als je zo nodig een keer toch wilt zitten op een druk traject dan smijt je er maar wat extra geld tegenaan
- Alleen op bepaalde trajecten zolang het aantal zitplaatsen niet toereikend genoeg is voor alle reizigers
- Andersā¦
- Niet opheffen maar andere abonnementhouders een digitale strippenkaart aanbieden waarmee X aantal keer per jaar gratis kan worden geupgrade (bijvoorbeeld 10 keer per jaar)
0 stemmers
Same same same . Duik nu zoān 18 jaar en ik hoop het tot mijn dood te kunnen blijven doen
Ehhh, you sure?
Ik heb daar heel andere associaties bij. Wel ook met romige vulling.
Ik zou eigenlijk het liefst op een vrouw stemmen, maar Bernie spreekt me toch meer aan qua ideeĆ«n (voor zover ik ze ken dan, heb me er ook weer niet zo erg in verdieptā¦).
Bernie ken ik doordat er een Bernie Sanders op egf was
OMG yes! Hoe vet zou het zijn als Trump na zijn tweede termijn (ik ben er helaas vrij zeker van dat die er gaat komen) door haar wordt opgevolgd?!
Bernie!! Zoveel respect voor die man
Zie zo graag een vrouw winnen en volgens mij is Elizabeth Warren ook wel goed (vooral in vergelijking met Trump) maar ik zou toch liever Bernie Sanders eerst als president zien