Stel je persoonlijke vraag #14

Als jij vroeger als klein kind verplicht iemands hand moest vasthouden (bijv. op weg naar de gymzaal). Welk kind geeft jouw gevoel het beste weer?

• De eerste (het maakt je een beetje verdrietig)
  • De tweede (je laat met gelaatstrekken duidelijk zien dat je het er niet mee eens bent)
  • De derde (awkward af, je weet je geen houding te geven)
  • De vierde, het jongetje. (Je probeert er maar het beste van te maken en hoopt dat niemand je ziet en het snel voorbij is)
  • De vijfde (wat moet moet, maar echt leuk vind je het niet)
  • De zesde, je vind het wel okĂ©.

0 stemmers

3 likes

Wat zou je zoontje doen? :grin:

Ik vond het juist geweldig om m’n moeders hand vast te houden. Het voelde veilig. Ze heeft zovaak gezegd dat als we op een voor mij vreemde/onbekende plek waren (wat in mijn herinnering heel vaak was) ik riep “MAMA HAAAAND”. En dan kon ik veilig haar hand vasthouden. Ja ik hield wel van handen vasthouden ITT nu. Ik zou nooit hand in hand als stelletje gaan lopen.

9 likes

Ja natuurlijk? Ik zeg gewoon dat ik het vroeger wel fijn vond en nu niet meer.

1 like

Welke vogel ben je als je 's avonds weinig tijd hebt om eten te bereiden?

• De vliegende vogel: Je vliegt als een gek op je doel af. J eet iets buiten de deur of rent naar de deur om een bezorger te verwelkomen
  • De vogel met de schijnlijk dikke buik: je hebt thuis nog wel een kliekje liggen of iets in de vriezer/koelkast. Je eet dat gewoon op.
  • De passieve vogel: je laat anderen dit voor je oplossen of eet gewoon niks (of uiteindelijk iets randoms uit een kast).

0 stemmers

3 likes

Fiets jij weleens hand in hand?

• Nee want dat fietst voor geen meter, nooit gedaan ook
  • Nee want dat fietst voor geen meter, maar ik deed het vroeger wel
  • Ja soms
  • Ja altijd want er is geen groter genot dan hand in hand fietsen

0 stemmers

Werkt dat echt? Ik zie alleen maar mensen met scootertjes fietsers vooruit sleuren.

1 like

Diepvriessoesjes zijn lekkerder dan verse soesjes

• Ja duh
  • Nee wat zeg jij nou

0 stemmers

Het liefste als ze ook nog echt bevroren zijn! :yum:

5 likes

Hier ben ik het dan weer minder mee eens haha

1 like

Ja klopt, maar dan kun je tenminste nog een beetje langer genieten van de omgeving en heb je iemand bij je die de controle heeft. Ofzo
 Ik weet het ook niet precies, vond het gevoel vreselijk, maar toch wil ik het nog wel een keer doen.

Heb eens gehoord van een wolkenkrabber in Taiwan waar je vanaf kunt bungeejumpen. En dat mensen in het gebouw vanuit het raam weleens kotsende mensen naar beneden zien vallen. Wat een horror.

1 like

Je vergat de tomsoesjes van de Hema

• HEMELS
  • Lekker
  • Neutraal
  • Vies
  • Nooit gehad, maar ga ze binnenkort bestellen
  • Nooit gehad en hoef die gore troep niet

0 stemmers

HOE DAN. Die dingen zijn life!

1 like

Omg ik vind tompouce vaak niks maar dit lijkt me super lekker. Die naam ook, te cute

1 like

Ga jij weleens eersteklas zitten met een tweedeklas kaartje in de trein, bijv. als het heel druk is?

• Nee ik ben braaf
  • Ja joh #fuckthepolice

0 stemmers

Groetjes uit de eerste klas,
Een tweedeklas-reiziger

1 like

Ik heb ja gestemd maar idd alleen als het echt stampensvol druk is, niet in een gewone drukke spits (wat uiteindelijk neer komt op 3 keer in m’n hele leven haha)

3 likes

ik ben niet van ‘fuckthepolice’ maar als er geen plek is behalve in de eerste klas vind ik het totale verspilling van stoelen en ga ik daar gerust zitten, nog nooit problemen mee gehad.

2 likes

Alles met slagroom is smerig

3 likes

Ja laatst nog en toen ik ging zitten en naast me keek zag ik ineens een conducteur zitten
afbeelding
Waren 10 zware minuten

73 likes

Vet goeie tactiek eigenlijk!