Stel je persoonlijke vraag #14

Vroeger was ook gelijk mijn hele zondag verpest als Ajax verloor. Inmiddels kan ik er niet meer mee zitten. Vind het eigenlijk wel jammer. Was wel lekker, beetje adrenaline op de zondagmiddag. Je even druk maken over totaal niet je eigen leven.

Met Europees heb ik het nog wel overigens! Dan ben ik echt fanatiek. Mochten sommige mensen nu denken: ‘huh bovenstaande rijmt toch niet helemaal met wat ik jou af en toe in het voetbaltopic zie posten??’

1 like

wil jij een le creuset (braad)pan?

• ja
  • nee
  • ik ben cool en heb er al één

0 stemmers

Het is echt een biecht maar ik heb nog nooit eigen pannen gekocht. M’n moeder heeft zoooveel pannen dat ik er wat van haar kreeg want ja anders staat het er toch maar tussen alle 40 andere pannen en verder kocht ze zelf nog pannen voor mij. Heb nog nooit van die pan gehoord. Het is dus vooral voor stoofvlees?

1 like

Is echt duur

1 like

Ik heb ‘m niet van le creuset maar een vergelijkbaar merk (maar minder duur haha). Echt toppan, kook/bak bijna alles erin

Ik heb braadpannen van Fissler en die zijn echt heel fijn! Een stukje dikker dan die van Creuset, maar daardoor ook zwaarder haha. Werken wel echt heel goed.

Mijn vader was echt in een pesthumeur hahq

Het Corona virus komt dichterbij en Noord-Italië zit op slot. Ga jij alvast voorbereidingen treffen? Voor het geval ook Nederland wordt getroffen en we hier ook met quarantaine krijgen te maken.

• Ja, ik ga mondmaskers kopen voor het geval ze dan zijn uitverkocht.
  • Ja, ingeblikt voedsel, mondmaskers, flessen water, desinfecterende gel etc. Ik ga helemaal los.
  • Nee, ik zie het dan wel.
  • Nee, maak me nergens zorgen over.

0 stemmers

ik heb toevallig al mondmaskers maar die gaan dit virus niet voorkomen.

Ik zie het wel.

Biecht: hoop wel dat het straks over is als ik op vakantie ga. Heb geboekt voor noord Italië een tijdje geleden.

Dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen haha. Mijn club verliest iedere week, ongeacht in welke divisie ze spelen. Het is voor mij echt een meevaller als we een keer een punt halen :joy:

Maar ga mijn seizoenkaart verlengen zodra het kan!

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/sola-braadpan-gietijzer-blauw-groen-met-deksel-o24-cm/9200000057998233/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXlLPHxWPgK3n34zyWdXowgAABNk%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000057998233

Deze hebben wij!

1 like

Ik denk dat ‘wij Ajax-fans’ ook wel echt ontzettend verwend zijn. Weinig nederlagen, goed voetbal. Zat gister Argentijnse competitie San Lorenzo - Racing Club te kijken. Werd een fantastische overwinning voor Racing genoemd. Nou ik vond het echt een kutwedstrijd, zat geen tactiek achter, spel lag meer stil dan dat er gevoetbald werd. Ajaxsupporters zijn geloof ik ook één van de weinigen die bij een overwinning alsnog gaan zeiken op het spel.

Toen ik nog dichterbij woonde en regelmatig naar het stadion ging, ging ik overigens ook niet perse voor het resultaat. Gewoon de sfeer en de hele beleving is zo leuk! Dus snap helemaal dat je je seizoenskaart gaat verlengen. Plus eenmaal fan van een club is er ook gewoon geen verandering meer mogelijk haha.

2 likes

Waar heb je dit filmpje vandaan? Ik wil 'm naar iemand doorsturen en dat lukt helaas niet

Ik kan me er gewoon geen zorgen om maken. Als de regering mijn gemeente afsluit, neem ik aan dat zij voedsel gaan brengen. Toch? Hahaha :sweat_smile:

Je wil beddengoed wassen, maar niet alles mag in een keer. Wat zou je kiezen? Wat je niet kiest, ligt nog minimaal 2 weken op je bed.

• Hoofdkussen
  • Hoeslaken

0 stemmers

• Hoofdkussen
  • Dekbedovertrek

0 stemmers

• Dekbedovertrek
  • Hoeslaken

0 stemmers

Wat vind je het vieste

• Hoofdkussen
  • Dekbedovertrek
  • Hoeslaken

0 stemmers

Ik vind het heel stom als mensen zelf hun naam afkorten, in mijn hoofd horen anderen dat te doen en niet jijzelf. Had vroeger een lisette in mijn klas die stukjes in je agenda schreef en afsloot met -xxx- Liz. Vond dat echt stom. Maar ik vond haar stom. Of een Lonneke die liefs, Lon schrijft. Brrr. Ben denk ik jaloers omdat je mijn naam niet kan afkorten

3 likes

Dit doe ik zo vaak :sob:

1 like

Hofdkussen, bedoel je dan het kussen zelf? Of de kussensloop/overtrek?

1 like

Nee het overtrek! Kwam ff niet op het woord haha

1 like