Waarom staat er geen duurzame bank bij? Ik heb triodos en asn
Ja ik vroeg me alleen af of dat alleen op de lopende rekening was of ook op de spaarrekening. Maar ik ga toch maar van bank wisselen denk ik, vind Triodos echt iets te beperkt.
Je hebt toch de keuze ‘anders’.
Ik badjas, mijn man zegt peignoir
Ook op de spaar dus!
Koos ik ook! Maar de meeste mensen om mij heen zitten bij ASN en Triodos, dus ik was even verbaasd. Wellicht onterecht. Ik ben gewoon een beetje boos op al die “slecht” investerende grote banken
Hey Donny,
Misschien ben je er al bekend mee maar ik wou dat iemand het tegen mij kon vertellen toen ik er midden in zat. Naast een postnatale depressie is een postnatale angststoornis ook een ding. Ik heb er na mijn tweede bevalling heel veel last van gehad (en nu met vlagen nog) maar wist niet wat het was. Ik was echt insane in the membrane van mezelf en zat de hele dag tegen het plafond.
Zoek maar eens op postnatal anxiety. Je raakt hormonaal zo uit balans na een bevalling. Het is echt super kut. Inmiddels heb ik een vriendin die hetzelfde doormaakt en het helpt zo om er over te praten. Als je wil mag je me altijd pb’en (kom hier alleen niet zoveel meer) maar als je wil praten en ik reageer niet, als je @anon50301661 een berichtje stuurt wil zij het vast wel doorgeven aan mij (toch mattie?).
Sterkte. <3
Ik verveel me dus even een paar random vragen:
Ben je vandaag buiten geweest of van plan om naar buiten te gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vier je carnaval dit jaar?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel nog
0 stemmers
Zou je je studenten tijd nog eens over willen doen?
- Ja
- Nee
- Ik heb niet gestudeerd en zou dat ook niet willen
- Ik heb niet gestudeerd en zou dat wel willen
- Ik studeer nog
0 stemmers
Ik vond/vindt mijn studententijd
- Geweldig
- Overwegend leuk
- Neutraal
- Redelijk verschrikkelijk
- Ronduit verschrikkelijk
- Ik heb niet gestudeerd
0 stemmers
Voor de mensen die elektrisch poetsen( 2 keer per dag), hoe vaak moeten jullie de tandenborstel opladen?
- Elke dag
- Om de dag
- Om de 2 dagen
- 2 keer per week
- 1 keer per week
- Ik kan er langer dan een week mee poetsen
0 stemmers
Ik heb sinds kerst een gloednieuwe oral B elektrische tandenborstel, en ik moet hem om de dag opladen. Ik verwachtte er langer mee te doen.
Hier hetzelfde verhaal. Het laatste studiejaar was tenminste wel geweldig!
Persoonlijke rekening bij Rabobank, gezamenlijke bij ING want dat vond mijn vriend fijner en mij maakt e het niet uit.
Ga je vanavond Boer Zoekt Vrouw kijken?
- Duh
- Nee rot op
- Ik kijk wel maar niet omdat ik wil
0 stemmers
Dank voor de reminder!
Heb jij deze week dingen meegemaakt die je je over een jaar nog zult herinneren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij deze week dingen meegemaakt die over een jaar nog invloed zullen hebben op je leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb Stormzy gister van heel dichtbij gezien, 2 x En mn collega heeft de hand die ze aan hem heeft gegeven aan mij afgeveegd
nooit meer douchen
Vervolgje:
Heb jij deze week dingen meegemaakt die je je over 10 jaar nog zult herinneren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij deze week dingen meegemaakt die over 10 jaar nog invloed zullen hebben op je leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik herriner me over het algemeen niet eens wat ik gisteravond heb gegeten, dus ik denk dat het enige dat ik over 10 jaar misschien nog zou weten zou zijn als ik deze week een kind had gekregen.
Ik hoop het voor beide een ja haha. Heb een sollicitatiegesprek gehad en ik wil die baan ZO graag!
Anders: Nee, want wordt helaas niet gewaardeerd door mijn vriend.
Ik vind het gezelliger om dan samen iets anders te kijken of iets anders te doen.