Stel je persoonlijke vraag #14

Ik zeg wel ja, maar mijn geheugen is eigenlijk een groot zwart gat, dus wat lul ik nou eigenlijk :sob:

2 likes

Ik ga even door met reflecteren over deze week :sunglasses:

Heb jij deze week iets gedaan wat je nog nooit eerder had gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij deze week iets gedaan waar je bang voor was/tegenop zag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als je volgende week nog eens wil reflecteren, doe dan maar in je journal hoor :grin:

1 like

Een week vol memorabele momenten hier haha, ik ben deze week gaan samenwonen met m’n vriend :tada: Wel blij als alle verhuisstress voorbij is

14 likes

Ik heb iemand gereanimeerd

48 likes

Heldin!

1 like

Kan diegene zich dat over een jaar nog herinneren? :eyes:

4 likes

Nee. Hij is eerst in coma gehouden maar nu hersendood verklaart. Het was een cliƫnt. Maar ik voel me zo leeg.

Ahh :frowning:

Momenteel voel ik me verre van oke. Maar het is ook pas drie dagen geleden, morgen ga ik wel even bellen met een nazorglijn. Hoop echt dat het niet heel lang zo’n invloed blijft hebben op m’n gevoel. Heeft veel meer impact dan ik me ooit had kunnen indenken. BHV training komt er niet bij in de buurt ook.

6 likes

Veel liefs! Ik hoop dat het slechte gevoel snel vervaagt. Lijkt me erg heftig om mee te maken.

1 like

Neee want hetgeen waar ik deze week tegenop zag ging niet dooršŸ˜‚

Wat was het? ^^

Emdr behandeling… verplaatst naar volgende week :sweat_smile:

2 likes

Bedankt voor je lieve woorden.
@lalalele jij ook bedankt!

Het komt vast goed, probeer het nu een beetje los te laten en neem morgen vrij zodat ik er niet steeds mee geconfronteerd word

3 likes

Die optie is echt precies mijn reactie vaak. Eerst ben ik een beetje boos en ga ik bokken, maar na een beetje zelfreflectie denk ik dan vaak: ā€˜ja shit, die persoon heeft gelijk’

7 likes

Wat heftig ook, logisch dat het een grote impact op je heeft. Zo stoer dat je dat gewoon gedaan hebt! Goed dat je gaat bellen, voor jezelf zorgen is nu ook belangrijk.

1 like

Ja zeker, maar wel als het duidelijke kritiek is. Als iemand hint naar kritiek maar het een beetje in het midden laat dan ga ik zelf dingen bedenken en vreet ik mezelf op.

2 likes

Ik ben weer eens ergens op het internet beland waar deze discussie speelde, dus vandaar de volgende vraag:

Was jij kip(filet) voordat je deze gaat bereiden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee is gevaarlijk!