Stel je persoonlijke vraag #14

Ik vind het wel leuk en heb ook wel wat dingen liggen sinds mijn moeder is overleden maar ben kabeltje kwijt voor dat lichtding om eronder te doen dus sindsdien doe ik het niet meer. Moet echt eens na maanden een kabeltje fixen want ik kan mij er wel mee vermaken.

Ik vind het ook gewoon vet rustgevend. Als ik me gestrest voel ga ik dr aan zitten haha
Alleen ruk is dat je die steentjes in losse zakjes krijgt. Heb daar nu een box voor gekocht waar allemaal van die tictac doosjes inzitten

1 like

Ja ik kon er ook helemaal zen van worden.

1 like

Soort schilderen op nummer maar dan met diamantjes
image

Ben ik heel benieuwd wat voor werk je doet, haha.
Ben ik nog op tijd voor een carriereswitch?

Misschien ooit, als de kinderen op school zitten!

1 like

Ik wil eigenlijk alle Star Wars films wel eens gaan kijken (alleen IV ooit gezien), welke volgorde moet ik aanhouden?

• Op volgorde van releasedatum (IV-V-VI-I-II-etc)
  • Op chronologische volgorde (I-II-III-etc)
  • Geen idee/Geen mening/Anders namelijk…

0 stemmers

Ik heb heel weinig/slecht geslapen, was voor mijn doen extreem vroeg op mijn werk en had echt een primaaa dag. Had het zelf ook niet verwacht. Vorige week maandag was ik ZOOO chagrijnig, echt een pest humeur hele dag. Vandaag voel ik me echt goed. Misschien juist beetje high door het slaaptekort :’)

1 like

Willen jullie de mannen in je omgeving vragen wat zij doen met hun penis als ze op de wc zitten?

• Ze laten hun penis lekker hangen
  • Ze houden hun penis vast, zodat-ie niet tegen de rand van het toilet komt

0 stemmers

En nog een vraag. Als jullie als vrouw zoenen met een man, is jullie bovenlip dan hoger dan zijn bovenlip of lager?

• Zijn bovenlip is boven die van mij
  • Mijn bovenlip is boven die van hem

0 stemmers

Dit in verband met een discussie en de aanname dat vrouwen altijd onder de man zoenen i.v.m. prikkelende snorren.

Op de bovenste vraag kreeg ik eerst grappend(!!!) als antwoord: ā€œIk klop 'm af tegen de rand van het urinoir als ik klaar ben met plassenā€ :joy::sweat_smile: en daarna serieus ā€œLigt er aan in welke modus hij is, maar meestal hangenā€

3 likes

Wat ik heb gehoord is eerst deze:

En dan IV t/m IX. Dan kun je de prequels verder skippen, aangezien die sowieso het slechtst zijn.

1 like

Wat is dit precies, een soort fan-made ā€œsamenvattingā€ van I t/m III?

Jep, precies dat inderdaad. Ik heb hem zelf niet gezien (want heb de prequels destijds in de bios gezien), maar het schijnt een goede te zijn, alle belangrijke info uit de prequels maar niet alle crap.

1 like

Oke nice, dat klinkt goed :smiley: bedankt voor de tip!

1 like

Volgens mijn vriend moet je het volgende doen: 4 (want daar is Star Wars mee begonnen en het is leuk om met de classics te beginnen), 5 (deze eindigt met een cliffhanger. Het is leuk om hierna de prequels te kijken omdat daarin het verhaal achter de cliffhanger wordt uitgelegd), 1 (deze is stom en zou hij overslaan), 2, 3, 6 (want dat is dan echt het einde).
Of als je echt alles wil kijken: beginnen met Rogue One (deze speelt zich vlak voor deel 4 af), 4, 5, [1,] 2, 3, 6, 7, 8, 9. Han Solo kijken wanneer je wil, want voegt niet echt iets toe aan het grote verhaal (maar is verder wel gewoon leuk).

:sweat_smile:

5 likes

Blijkbaar positioneert hij hem eerst met de hand en dan mag hij hangen

2 likes

Jaaaa! Zoveel mensen die hem kut vonden, maar ik vond hem helemaal niet slecht.

Mijn vriend is blij met de bijval! :joy:

1 like

De man in je huis, plast die zittend of staand?

• Zittend
  • Staand

0 stemmers

En vraag je mannelijke gasten om te zitten?

• Jazeker
  • Heul niet

0 stemmers

Bij mij was het de laatste druppel van een toch al eindigende vriendschap toen die jongen dus niet wou gaan zitten op mijn wc. Hij zei zelfs: ik doe de bril heus wel omhoog!!! Alsof dat een optie is??? Als ik vraag of je je schoenen uit wil doen, dan doe je dat toch ook???

ā€˜soms laat ik hem een keer hangen maar dan komt hij tegen de toiletpot aan en dat is koud en naar’ 🤷 vasthouden dus hier

1 like