Stel je persoonlijke vraag #14

Als ik wist hoe dat moest zou ik deze post verplaatsen naar Ben ik de enige die

Je bent niet de enige :relaxed:

1 like

er ligt echt overal in mijn (studenten)huis zooi en vaak ook resten glas dus buiten m’n kamer om op blote voeten is Ă©cht geen optie helaas haha

maar, vind het zonder schoenen veel fijner/gezelliger dus als ik ooit een fatsoenlijk huis heb ga ik 't wel vragen ja

Heh maar waarom is dat geen optie? Of snap ik het niet. Als ie het netjes achterlaat is het prima toch of was dat niet zo?

1 like

Het enige irritante vind ik als mannen bij mij thuis de bril niet weer naar beneden doen als ze klaar zijn. Niet zo irritant dat ik er wat van zou zeggen maar wel genoeg om een lichte zucht te slaken als ik het zie :weary:

9 likes

Ik denk dat ik best veel mannen ken die die plee schoon achterlaten na het staand plassen. Ik heb een lange tijd met vader en broer gewoon die het gewoon schoon achter lieten (op een paar kleine uitzonderingen na dan). En als ik in een ‘mannenhuis’ ben en daar na de wc ga vaak ook wel.

Maar nu ga ik er eigenlijk vanuit dat ze allemaal staand plassen en wie weet zitten ze wel, maar ik dacht dat dat niet zo vaak gebeurt. Misschien verkeerde conclusies getrokken.

1 like

echt, deze discussie
doodvermoeiend!

Dat laatste dacht ik dus ook, maar nu ik het er wel eens over heb met mannen blijken de meeste die ik ken gewoon te zitten. Is schijnbaar ook beter voor de prostaat van de man.

Ik zat weer eens een plaatje te maken op Happy Color (die kleuren op nummer app) en was deze aan het maken en ik vroeg me af:

Welke kledingstijl kom het meest bij die van jou in de buurt:

• Met de paarse jas
  • Met de groene jas
  • Met de gele jurk

0 stemmers

Ik ben er vrij zeker van dat mijne staan. Wat dan wel vervelend is is dat mijn vader dan idd niet de bril omlaag doet. Schoon is het gelukkig wel want anders krijgt ie gezeik met m’n mama (en terecht)

Vrouwen doen de bril omhoog? Wat?
Ja!!! Plasdruppels op de wc-bril is echt mijn allergrootste ergernis op de toiletten op kantoor. Echt, kan me geen moer schelen wat je allemaal doet in dat hok en hoe, maar laat het in vredesnaam schoon achter.

3 likes

Nou ja, het ging als volgt. Ik zei: ‘wil je zittend plassen? Heb net de wc gepoetst.’
Hij: ‘nou ja ik maak het toch niet vies??’
Maar ik vind het geen fijn idee als ik ergens op mn blote voeten loop (bv als ik snachts moet plassen) dat er dan pisspray op de vloer ligt. Dus, ik: ‘jawel vind ik wel vies.’ Hij: ‘maar ik doe de bril omhoog hoor (alsof hij van plan was om staand te plassen ZONDER de bril omhoog te doen)’
Ik: ‘nee liever zitten.’ En toen ging hij lachend en staand plassen. Vond het ongeacht de reden zo respectloos. Je bent bij mij thuis en ik vraag je of je met iets (naar mijn idee) redelijks rekening kan houden. Dus daarna was ik er wel klaar mee

O ja en heb de mannelijke bewoners van mijn studentenhuis ook zo ver gekregen door ze te wijzen op het feit dat ze konden zitten EN VI.nl lezen. Iedereen blij!!!

3 likes

Paars vanwege het wijde, de sneakers en de bril. Maar vaak ook groen (lang vest, skinny en veel zwart) lastig!

2 likes

Eerlijk? Alle drie komen niet zo in de buurt, maar ik zou willen dat 3 mijn stijl was

3 likes

Vinden jullie 45 euro per persoon duur voor uit eten? Inclusief drankjes, twee gangen en een paar hapjes vooraf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja voor mij plaatje 1 in de kleuren van 2 :’) @lapzwans

2 likes

In denk dat dit een gemiddelde prijs is dus kon niet kiezen

1 like

Ligt heel erg aan het restaurant en het (soort) eten. Voor een gewoon standaard restaurant is dit in NL volgens mij wel normaal, zeker incl. drankjes.

Het was best wel chique eten ook nog! Het was een zakelijk diner dat ik geregeld had, en ik kreeg van meerdere aanwezigen de vraag of ik dit wel kon verantwoorden? Toen dacht ik ja drankjes hapjes 2 gangen super fancy eten. Valt toch reuze mee. Vandaar de poll haha

1 like

Ik heb ff niemand om die bovenste vraag aan te vragen. Weet geloof ik wel van vroeger toen we met de deur open plasten en geen slot hadden dat m’n broers het vasthielden :’)

De onderste vraag: ik kus dus heel vaak een onderlip, zuig/zoen vooral dat. Love it als het volle lippen zijn :see_no_evil: is bij mij niet afhankelijk van een snor ofzo.

1 like