Stel je persoonlijke vraag #14

De vierde of vijfde al, vind dat ook vrij veel (ben je bang, maak je je zorgen, heb je voorbereidingen getroffen).

Ja dit is zeker al de 4e maar denk al wel meer. En volgens mij ook nog in andere topics corona polls.

Hmm

Maar we vragen toch wel vaker dingen over ziektes en de dood en qua saai gaat het hier wekelijks over handdoeken, verstandskiezen en mensen die vragen of wij vinden dat hun salaris icm hun aantal gewerkte uren en werkervaring voldoet.

Dan lees ik liever over forummers die doomsdaypreppen. Bovendien zijn we toch wel nuchter genoeg om niet in massahysterie te vervallen geloof ik.

6 likes

Maar je leest ook berichten van forummers die zich wel zorgen maken. Kleine moeite om te stoppen met die onzinnige polls als het onrust veroorzaakt. Al is het maar bij een persoon. Niemand heeft iets aan zo’n poll.

Mee eens. Maar ja, kleine moeite toch.

1 like

Echt he, ik heb niet eens een angststoornis en ik raak erdoor getriggerd. Maar echt inclusief hartkloppingen enzo.

6 likes

coronavirus kan ik wel hebben overigens.

Ik heb dat voor het eerst gelezen in mijn volwassenleven :stuck_out_tongue: (en laten voorlezen door een scharrel :p) Het zijn ook geen kinderverhaaltjes vind ik. Zitten allemaal metaforen en wijze lessen in.

2 likes

Blijf uit m’n buurt pls

4 likes

Pfff oké jongens dan niet toch, ook prima. Het maakt mij niet uit.

1 like

haha dood

19 likes

Vroeger droomde ik vaak dat ik op Gods schoot zat en hij me dan via een beeldscherm liet zien wat ik allemaal had gedaan en hoe hij dat stuurde. En dat het allemaal niet echt was.

Soms heb ik dat gevoel nog en dan denk ik God zal wel fucking lachen als ie nu weer inlogt en ziet wat ik doe.

10 likes

Ik denk trouwens niet dat er aliens zoals marsmannetjes zijn in Area 51, maar wel buitenaards leven.

EDIT:
Ik bedenk me net dat ik daarmee misschien het complotgedeelte afzwak, omdat (in mijn ogen) dat een grotere kans van bestaan heeft dan ‘echte’ aliens in Area 51.

2 likes

Ik denk wel dat er íets is in area 51 (of 52) waar de gewone mens niet achter mag komen, maar weet niet wat :upside_down_face:

Hahahhaha wat? Dat is vergezocht :no_mouth:

1 like

Omdat ze die artikels verwijdert :open_mouth:

1 like

Zoek jij ooit weleens een poll terug?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: vorige verwijderd want die was per ongeluk anoniem.

Ik vaak als het iets is wat ik wilde opzoeken maar het kwijt ben geraakt in m’n 100 openstaande tabbladen

1 like

Heeft Utrecht ook een carnavalsnaam?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Welke naam zou het dan kunnen zijn?

• Leemput
  • Dommerdonck
  • Ramegat
  • Uilssteeg
  • Zattestad
  • Slonsdrecht

0 stemmers

Ooit gehoord van Veenmollenrijk?

• ja
  • nee

0 stemmers

Milheeze is onze carnavalsstad.

Utreg mn stadsie heet dan Leemput. LEEM

1 like

Maar er vieren hier letterlijk 13 mensen carnaval dus niet gek dat niemand het weet.

13 likes