Stel je persoonlijke vraag #14

De app van ASN is mega fijn. Triodos weet ik niet.

1 like

Corona virus wordt een wereldwijde pandemie met een heleboel doden:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

Ik zat vorig jaar bij de Hema (gaat via Menzis’) en zij vergoeden sowieso niks van alternatieve therapie.

1 like

ik heb het net gedaan!! En ditzo is trouwens een van de meest duurzame zorgverzekeraars!

Ik schijt echt in m’n broek van dat stomme virus :confounded:

Ik heb Rabobank en Triodos.

De app van Triodos is ook fijn, mis alleen de betaalverzoekoptie.

Overzicht is vergelijkbaar met Rabo

2 likes

Ik zie echt veel van deze berichten van je voorbij komen en vind het vervelend dat je zo angstig bent. Volgens mij heeft @Merel een goede uitleg gegeven waarom dat niet nodig is. Naast dat een hele grote meerderheid geneest zitten de autoriteiten er bovenop. Ik hoop dat je het een beetje los kan laten.

18 likes

Ik heb Triodos en ik twijfel nu om maar asn te gaan. De app van Triodos is goed maar super simpel, je kan er niks extra’s mee.

@hummus Kun je een gratis spaarrekening bij asn openen en krijg je daar dan ook die rente over? Weet je dat?

1 like

Ja dat kan en je kan heel veel spaarpotjes maken op je spaarrekening, vind ik super fijn!
En ASN heeft betaalverzoeken en het geld staat er dan direct op

2 likes

Mijn moeder is nu ook overgestapt :tada:

1 like

Ook niet in de pluspaketten?

Ik heb een gegeneraliseerde angststoornis ( helaas al 17 jaar) waar ik met vlagen heel erg last van heb.
De angst zit hem vooral in dat het virus blijkbaar niet echt kinderen pakt en ik dus bang ben dat mijn man en ik overlijden en de kinderen blijven leven.

Dit is een angst die ik heb sinds de geboorte van mijn zoontje , ik ben heel erg bang dat hij lijdt.

Ik weet dat het niet direct het Corona virus is maar dat de angst dat mijn kinderen pijn hebben, wat te verklaren valt omdat ik recent ben bevallen van mijn dochter.

Het is gewoon even kut

Waar heeft @Merel deze uitleg geschreven?

Ik heb een vliegticket naar Zuid Korea in april, maar ik zou met meerdere gaan en dat is afgezegd dus 99% dat ik nu niet ga. (Vanwege corona)

Hier heeft ze het toegelicht!

1 like

Nee vind het juist lief dat je probeert te helpen!!

1 like

Omg ik moest hiervan kokhalzen.

Ik ga ook eind April naar Korea en heb volgens mij geen annuleringsverzekering :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Ja is gratis! Rente moet ik voor je opzoeken
Edit: 0,03%

Ik heb alleen annuleringsverzekering via mijn doorlopende reisverzekering, maar daar heb je pas wat aan met negatief reisadvies en dat is er (nog?) niet…

1 like

Waarom staat er geen duurzame bank bij? :frowning: Ik heb triodos en asn

3 likes