Stel je persoonlijke vraag #14

Ontloop spoilers!

Hij is niet eng trouwens, maar het is een soort cluedo als film met heel veel twists, voelt een beetje Wes Anderson bijna, goeie grappen en veel bekende acteurs.

4 likes

Ik ga zo naar parasite dus dan denk ik JA

1 like

Jaaa deze heb ik van het weekend gezien en die is inderdaad heel goed! Vond het ook echt weer eens iets anders dan de standaard verhaallijnen zoals de meeste films hebben en vooral veel plottwists waardoor het onvoorspelbaar blijft.

1 like

Die piano ping komt hier thuis nog regelmatig voorbij! Heel handig als je wil dat de ander opschiet met vertellen :innocent:

1 like

Draag jij doorgaans make up op een doordeweekse dag?

• Nee
  • Een beetje
  • Redelijk wat
  • Full face glam

0 stemmers

Draag jij make up bij een feestje (in het weekend?)

• Nee
  • Een beetje
  • Redelijk wat
  • Full face glam

0 stemmers

Volg jij elke dag bewust het nieuws?

• Nee, zonder specifieke reden
  • Nee, bewust niet (met bepaalde reden)
  • Ja altijd
  • Meestal
  • Soms als ik tijd heb of er speelt iets

0 stemmers

Ben jij verslaafd aan je mobiele telefoon denk je?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Heb jij een vakantie(reis) gepland staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat voor haarstructuur heb je?

• Superstijl
  • Stijl/slag
  • Slag
  • Krullen
  • Pijpenkrullen
  • Kroes/coils

0 stemmers

Waar zit je nu?

• Bank
  • Stoel
  • Ik sta
  • Wc
  • Bed
  • Trein/bus/auto

0 stemmers

Dit ben ik doordeweeks

En dit met feestjes
afbeelding

37 likes

Ik ook precies, dus daarom was ik benieuwd bij anderen.

Soms denk ik: oke hoeveel mensen ga ik zien vandaag, heb ik een zakelijk afspraak of niet? En zo bepaal ik of ik make up op doe. Soms denk ik achteraf, shit had het beter kunnen opdoen want zoveel bekenden en mensen tegengekomen in mijn pannenkoekengezicht. :laughing:

Hierdoor vind ik het in het weekend juist heeerlijk om te make uppen en glammen. Met haarstukken en nepwimpers aan toe. :sweat_smile: vraag me af of mensen denken wow heel ander mens inneens ofzo.

2 likes

Voor de mensen die bewust het nieuws niet volgen, wat is de reden?

• Bepaalde angst
  • Kan niet tegen die negativitiet
  • Interesseert me niet
  • Geen tijd
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Heb jij een nachtlampje naast je bed staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een wekker naast je bed (geen telefoon)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb wel een wekker, maar gebruik altijd mn google home :heart_eyes::heart: Luiheid ten top

M’n nachtlamp is m’n wekker, heb een wake up light, haha.

7 likes

Mijn vriend heeft geen nachtkastjes en geen nachtlampjes en ik vond het zo kut! Hij heeft wel een kastje aan de muur hangen en toevallig had ik nog een lampje wat je moet klemmen thuis liggen dus ik heb nu wel een nachtlampje en stoot me nu niet meer tegen alles aan wanneer ik ga plassen :rofl:

3 likes

Ja mijn vriend had dat ook niet, ik snap dat echt niet?? Hij deed dan het licht uit (schakelaar was ook aan de andere kant van de kamer) en vervolgens liep hij scheldend naar het bed want hij liep altijd wel ergens tegen aan. Koop gewoon een lampje voor naast je bed joh.

7 likes

Ik heb er nog steeds het wekkertje staan dat ik voor mijn 12e verjaardag van mijn opa heb gekregen. Ik gebruik hem alleen niet meer want ik snoozde er veel te lang mee haha

3 likes

Ik heb een tijd meerdere nieuwskanalen gevolgd (Russia Today, Al Jazeerah, CNN, FoxNews, BBC en NOS). Hier zaten dagelijks al zo veel tegenstrijdigheden in dat ik nieuws niet meer zo snel ‘geloof’. Het ligt er maar net aan waar je opgeroeid en wat er bij jou op (nationale) TV/krant komt. Op een gegeven moment werd ik daar een beetje para van.

3 likes

Haha echt dit. Hij maakt ook nooit zijn rolluik dicht dus die staat altijd half open! Gelukkig woont hij in een rustig dorp want zijn slaapkamer ligt aan de straatkant

Ken jij iemand met een bloemkooloor?

• Ja
  • Nee
  • Is verholpen
  • Hè wat?

0 stemmers

Ken je Willie Wortel?

• Ja
  • Hè wat?

0 stemmers

Heb jij wel peentjes gezweet?

• Ja
  • Nee
  • Hè wat?

0 stemmers

Wist je dat aardappels in de meeste andere landen dan NL wel gezien worden als groente?

• Ja
  • Nee
  • Hè wat?

0 stemmers

Ik heb standaard een plastic klapstoeltje staan in de douche, want ben tijdens het douchen te lui om te staan. Maar iedereen die m’n badkamer binnenkomt, verklaart me voor gek.

Dus: hoe douche jij het liefst?

• Gewoon staand
  • Zittend op een stoeltje
  • Zittends op een krukje
  • Zittend op de grond

0 stemmers

1 like

Ik heb zo’n bejaardenkrukje in de douche en vooral wanneer ik ziek ben gebruik ik dat ding. Staat verder wel altijd in de weg en er blijft water in de poten achter dus ik vind je idee met een klapstoel juist handig!

1 like

Haha oh ja kan me voorstellen dat dat steeds in de weg zit. Zat vroeger altijd op de grond en toen ik verhuisde naar een studio, stond de reserveklapstoel even in de douche ivm ruimtetekort. Beste onbedoelde keuze ooit.