Hoezo wassen mensen hun vingertopjes niet? 
Ik hoop dat hij elke aflevering van de franchise met een ander random accent spreekt 
M’n vriend is zenuwachtig over corona en ik kan er niks mee. Hij heeft er steeds over dat we water en blikvoer in moeten slaan voor het geval de supermarkten niks meer geleverd krijgen? Lijkt me de minste zorg, als we in quarantaine zouden moeten maak ik me vooral zorgen over hoe het moet met de hondjes.
Kan me niet voorstellen dat er meteen een agent voor je deur staat zodra je 1 stap in je tuin zet, dus denk dat in je tuin gaan wel kan.
In dat hotel op Tenerife mogen ze echt hun kamer niet uit omdat ze dan andere mensen kunnen besmetten, maar ze mogen wel op hun balkon dus denk dat je eigen achtertuin/balkon ook wel mag.
Ja ik ging als denkexperiment de situatie schetsen, de honden kunnen gelukkig in de tuin als het echt moet maar m’n bulldog van 1 jaar oud moet ook rennen, dat past niet in een Amsterdams binnentuintje. De boodschappen kan ik door m’n gappies van Picnic voor de deur laten plempen dus daar zie ik niet heel veel problemen. Waar ik vastloop is wat het met de economie gaat doen als een hele wijk of echt grote groepen mensen in quarantaine moeten. Ik zag gister iets over knoflook, China is de grootste leverancier van knoflook en die handel staat stil. Dat kost toch klauwen met geld?
Ik maak me niet druk om het hele corona virus zelf, maar wel om de madness eromheen. Ik vlieg zaterdag naar Curaçao en ben echt wel bang dat er daar of hier iets gaat gebeuren in die tijd waardoor ik niet meer naar huis kan 2 weken later.
Mijn vriend vertelde dat die mensen op Tenerife niks terug krijgen van hun verzekering PLUS nu elke nacht bij moeten betalen aan dat hotel. Ik geloof dat niet, maar ergens zou het me ook niks verbazen.
Ja maar 2 weken VERPLICHT in een hotel zitten kun je toch niet verhalen op die mensen? En als ze dat geld niet hebben, mogen ze dan nooit meer weg of moeten ze een jaar gaan afwassen?
Iemand die ik ken zit momenteel vast in dat hotel in Tenerife. Eerst was ze ongewettigd afwezig maar aangezien het overmacht is zal ze uiteindelijk 65% van haar loon krijgen.
Ik denk dat de kans groter is dat de supermarkten geen eten geleverd krijgen door een paar gekke boeren dan vanwege het coronavirus.
Moet diegene ook betalen voor de kamer?
Oh ja, daar heb je een punt. Fuck, toch maar met de bakfiets langs de Appie XL dit weekend.
Daar zijn ze nog niet zo duidelijk over geïnformeerd zei ze. Ze gaan wel proberen om het te regelen met hun verzekering aangezien ze nu niet echt vakantie kunnen vieren.
In China bezorgden ze nog wel boodschappen, maar mocht je niet opendoen voordat de bezorger weg was
Wel echt lullig, eerst die calima waardoor het 30 graden is en super benauwd en je gezandstraald wordt waardoor je niet lekker naar het strand kan en al bijna verplicht wordt om binnen te zitten en dan nu dit.
Misschien valt het wel onder calamiteitenverlof!
ik ga over twee weken naar Rome, en ik wil qua werk goed voorbereid zijn. Stel dat ik in quarantaine ga, dan laat ik het me echt geen vrije dagen kosten hoor!
Hahaha ik heb vandaag op mijn werk echt minimaal 30 mensen gehad die om (allang uitverkochte) handgel vroegen… Het is blijkbaar ook echt overal uitverkocht nu. We werden op den duur helemaal leip van de vragen, maandag vroeg niemand er nog om en nu wil opeens iedereen het tegelijk. De Dettol handzeep was ook bijna allemaal al weg
Zon jij wel eens topless op het strand?
- Nee, nooit
- Ja, maar alleen in het buitenland
- Ja, in Nederland en buitenland
0 stemmers
Liefst altijd, maar eigenlijk alleen op de waddeneilanden, als we wat beschut in een duinpan liggen, of vlakbij het naaktstrand ofzo. Doe het niet op een overvol stadstrand oid, waar je over de koppen kan lopen.
Het staat toch gewoon in de poll? Beetje raar bericht dit