Ik zit er al heel lang over na te denken of ik een klein plastic krukje koop. Douche is groot genoeg om in de hoek te zetten, maar voel me dan echt een oma. Eigenlijk gewoon scheit aan hebben, nu zit ik wel eens op de grond maar dat vind ik koud want het water heeft zich dan door de enorme lange val al zoveel afgekoeld en koude spetters ofzo. .
Mijn vriend zet vanwege dat laatste de douche altijd op standje kokend heet. Hahah
Gewoon doen! Het is zo fijn om lekker te zitten en te ontspannen onder een hete straal zonder koude spetters haha
Bij mijn ouders thuis zat ik ook altijd op de grond! Zij hebben nog zo’n douchebak en die liet ik steeds vollopen alsof ik in een badje zat haha.
Mijn huidige badkamer is echt super klein. Dat krukje staat dus steeds op de gang maar daar vind ik het ook maar in de weg staan
Ik heb dus het gevoel dat zoveel mannen dat niet hebben. Ik denk dat ze er niet eens bij stilstaan.
Oh en ik zou denk ik voor pasta funghi gaan.
oe ja een echte Lamy vulpen en dan met je naam op de dop.
Als kind wel. En dan ook flink wrijven zodat mijn gezicht warm werd en naar mijn moeder: ‘mam, ik ben ziek’. Heel soms werkte het en mocht ik een dagje thuisblijven.
Die schreef zo lekker! Ik heb hem zelfs nog ergens bewaard, met het kaartje met mijn naam en groep 3a erop
Ik kreeg een vulpen met mijn naam er in gegraveerd
Ik vond hem net op mijn oude kamer! Ook nog met het stickertje erop dat de juf geschreven had (wat er bij iedereen al af was gevallen). Zitten ook van die deuken in omdat ze niet goed open gingen en dan had de juf een tang in dr la om hem mee open te maken haha
Ik ben zo benieuwd naar jouw carbonara recept! Hahaha
- Yoghurt
- Kwark
0 stemmers
- Chocolade vla
- Vanille vla
0 stemmers
- Tompouce
- Bananensoes
0 stemmers
Het is dat ik vegan eet, maar carbonara met room. Nooooohhhh. Vroeger was dat echt doodzonde als mensen dat met room maakten. Of die glazen potten gebruikten.
Jaa, zo maakt die Italiaanse chef van Jamie Oliver, Gennaro Contaldo het ook. En altijd als hij weer een pasta heeft gemaakt schreeuwt hij WHY AM I SO GOOOOOD!! Love him.
Haha pasta zonder naam. Pasta a la boyfriend
Maar als je pasta carbonara met roomsaus maakt dan is het toch alfredo alleen dan met spek.
Dat is wel echt één van de weinige dingen die ik ‘mis’ nu ik vegan eet.
Wij maakten hem ook altijd zoals in dat recept dat je deelde.
paar schijfjes kiwi erop kan ook, zoals ik net in t fototopic leerde.