Ik zou mijn huisgenoot echt verzoeken ergens anders te slapen die tijd. Elke dag alles moeten schoonmaken en dan nog bang zijn dat ik haar aansteek lijken mij echt lastig. En ik ga ook 100x per dag naar de wc dus elke keer die schoonmaken of haar instrueren op haar kamer te blijven lijken me nogal ondoenlijk. Onze spullen staan ook heel dicht op elkaar.
Ik had een keer erge buikgriep en dat vond ik met mijn huisgenoot al vervelend/lastig.
Hoe doen jullie boodschappen? Ik zat echt te zuchten en te steunen omdat ik de Appie en de Lidl ging combineren vandaag #lui.
- Ik ga naar m’n favoriete supermarkt en haal daar alles in een keer
- Ik combineer wat supermarkten per boodschappen trip
- Ik check waar aanbiedingen zijn en ga daar boodschappen doen
- Ik laat het bezorgen
- Ik ga naar de markt en de supermarkt
- Ik laat andere voor me boodschappen halen
- Anders
0 stemmers
Ik heb een Lidl en een AH tegenover elkaar maar ga dan toch steeds alles in één keer halen bij de AH ipv eerst naar de Lidl en dan AH. Ik zal nooit rijk worden haha
In mei 3 jaar Nooit gedacht dat ik het zo lang zou doen, maar ik wil er nog niet helemaal van af (en zoontje ook niet gelukkig haha)
Ik haal de meeste dingen bij de Appie, en de verse dingen bij de Turkse winkel die er tegenover zit
Ja ik heb me aangemeld bij Picnic, plek 260
Ik haal alles bij Lidl. Soms hebben ze daar dingen niet en dan kijk ik of ik niet een volgende dag naar een andere supermarkt kan gaan voor iets dat ik nodig heb. Haat ook echt naar 2 verschillende supermarkten moeten gaan met je armen al vol tassen, dat doe ik dus alleen bij hoge uitzondering. En dan zo balen als ze het bij supermarkt 2 ook niet hebben :@.
Vaste supermarkt en kleinere winkels (bakker, groenteboer, kaasboer). Naar Lidl ga ik eens in de zoveel tijd voor het Delicieux assortiment.
Ja ik ga dus ook liefst naar lidl maar ik slaag daar echt niet voor alles, helaas! Dus net idd weer met volle tas door naar de appie.
Ik wil zo vaak als ik daar ben een klaagbrief (mail) sturen, maar dan ben ik thuis en denk ik laat maar.
Zo zijn altijd de blauwe bessen op. Eerst hadden ze ook geen naan brood standaard (nu gelukkig wel). En ik zocht champignon bouillon maar dat hadden ze ook niet en toen ging ik dag erna naar Dirk; ook niet. Toen weer dag erna maar naar AH gegaan, die is klein en heeft vaak ook dingen niet maar dit gelukkig wel.
Mis wel echt een AH XL dichtbij
Ik zou best 111 willen worden en dan precies op de 1e van de 11e maand om 11:11 het lootje leggen.
Is weer eens wat anders dan op een specifieke datum trouwen
Bedoel je blauwe bessen uit de vriezer? Die zijn hier ook altijd op staan ook niet altijd op de bordjes, dus ik krijg het idee dat ze niet meer standaard in t assortiment zitten?
Ik haal in principe alles bij de Lidl, alleen bananen niet (die eet mijn man alleen en die vindt ze te snel bruin worden) en voor dingen die Lidl niet heeft ga ik naar Deen
Vet herkenbaar haha!
Ze zeggen dat vrouwen het knapst zijn tijdens hun ovulatie. Ik vind mezelf ook echt het knapst tijdens m’n ovulatie, m’n haar zit beter en m’n huid is mooier enz.
Merken jullie dit ook?
- Ja
- Nee
- Ik merk geen verschil in m’n uiterlijk
- Ik ovuleer niet
- Ik vind mezelf op een ander moment in m’n cyclus het knapst.
0 stemmers
Wanneer vindt je jezelf het ‘lelijkst’?
- Tijdens m’n ovulatie
- Tijdens m’n menstruatie
- Net voor m’n menstruatie
- Net na m’n menstruatie
- Ik merk geen verschil in m’n uiterlijk
- Ik ovuleer niet
- Ik word niet (meer) ongesteld
- Anders
0 stemmers
Ik doe sinds kort een deel van m’n boodschappen bij Lidl en ik vind het zo leuk! Dat buitenlandse assortiment dat elke week verandert, love it. Verder haal ik er veel basisingredienten zoals groente, vruchten, zuivel, brood en wc papier etc. Ik heb zelfs de app met kraskaartjes! Al zijn dat altijd dingen die ik eigenlijk niet hoef.
Toch moet ik ook langs de Appie voor specifieke dingen en naar m’n Turkse groenteboertje voor speciale groente en kip. Oh ja en ik gebruik Picnic voor diepvries hondenvoer en andere zware dingen. Het is maar goed dat ik niet fulltime werk.
De dagen ervoor het lelijkst want dan krijg ik allemaal puisten
Verder merk ik geen verschil
Ja die Bedoel ik hier staan ze wel standaard op het kaartje (frambozen/mango/blauwe bessen ofzo) maar grijp echt 4/5 mis.
Bananen koop ik altijd maar voor max 3 dagen want gaan inderdaad snel.
Ik ben echt fan van de Lidl, die bakken met van die random spullen vind ik altijd zo leuk. Net een soort action maar dan anders
Ja de grabbelbakken! Ik vond er laatst een millenial pink wc-bril maar mocht hem niet hebben van m’n vriend, kutleven.