Stel je persoonlijke vraag #14

Maken jullie ook altijd een geluidje als je iemand ziet die je kent? Bijvoorbeeld als je voorbij loopt of iemand in de verte begroet.
Zo’n Hmm of humm of hmu achtig geluidje. Ik betrap mezelf dat ik dat altijd doe en meer mensen ook en dan vaak tegelijk met zo’n gezicht inderdaad waarbij je je lippen op elkaar perst. :laughing:
mijn vriend en ik houden elkaar nu altijd voor de gek, echt meerdere keren per dag doe ik dat onbewust bij mensen, hij ook, en ik kom er niet vanaf, maar het voegt ook niks toe.
(zij horen het dan niet maar ik wel)

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Waardefuck heb je het over

0 stemmers

Kind 1:3 maanden.
Kind 2: was alergisch voor borstvoeding.

1 like

Ik zeg wel vaak binnensmonds ‘kut’ als ik er geen zin in heb om iemand te groeten e.d. :grimacing:

24 likes

ohja ik hardop

2 likes

Ik hoor het ook voor het eerst maar ze liegt toch niet over de reden van het stoppen met borstvoeding?

8 likes

Ja dat klopt, wij hebben t huis opnieuw laten taxeren na de verbouwing en toen kregen we extra korting op onze hypotheekrente omdat het meer dan 10% (of iets in die richting) waard was. De hogere WOZ waarde hielp daar ook aan mee.

Nou ja, als de kinderartsen in het Erasmus MC na 2 dagen op de IC hebben vastgesteld dat hij allergisch voor bv was neem ik dit over aangezien zij er meer van weten dan ik.
Had het liever ook anders gezien.

15 likes

Ik las hier laatst een keer op het forum dat krimpen te maken heeft met het toerental en niet alleen met de temperatuur… Nou zou dat best kunnen kloppen want ik gooi katoenen shirts altijd met handdoeken enzo op 60 graden in de machine, maar dat programma heeft een toerental van 1000. En er is nog nooit iets gekrompen haha. Dus misschien dat eens proberen?

Denk jij dat je de volgende eeuwwisseling gaat meemaken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dankjewel, dan probeer ik dit!

1 like

Lust jij Pombär chips?

• Ja
  • Nee
  • Nog nooit gegeten
  • Vroeger als kind lustte ik het niet
  • Vroeger als kind lustte ik het wel, nu niet

0 stemmers

Mijn oppas kind van 5 jaar lust die chips niet. Dacht dat ieder kind dit wel lust haha.

Heb jij nog een atlas thuis?

• Ja de bekende grote bosatlas
  • Ja een onbekende bosatlas
  • Ja een andere atlas
  • Nee, heb ik niet
  • Nee ik heb sowieso geen fysieke boeken meer in huis

0 stemmers

Heb jij nog encyclopedieën in huis?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb sowieso geen fysieke boeken meer in huis

0 stemmers

Weet niet of het gaat lukken maar wil gewoon cool kunnen doen met in 3 verschillende eeuwen geleefd hebben

1 like

Ja wtf, sorry wereld maar als ik corona krijg was ik alles gewoon op 30

7 likes

Stel je hebt een auto gekocht bij een bedrijf. Wanneer je hem ophaalt doet het pinapperaat het niet niet en moet je naar dichtstbijzijnde bank rijden, waar je op een ingewikkelde manier cash op kan nemen en moet dan het overige gedeelte via je mobiel overmaken. Dit moet in delen, maar na 5 delen zit je aan je limiet. De verkoper is een beetje narrig en je viert die dag je verjaardag en hebt nog 1000 dingen te doen, dus dit komt ook super slecht uit.

Uiteindelijk moet je nog €10 euro overmaken en de verkoper vraagt om dit thuis te doen. Hij wil het niet kwijt schelden.

Maak je dat nog over?

• Ja, ik ben eerlijk
  • Nee, ze vergeten het wrs zelf ook

0 stemmers

Ja dat heb ik ook zeker gedaan hoor, maar hij wilde niet toegeven. Hij baalde er ook van, maar k vond niet dat hij ons extra service bood

1 like

Maar stel er is ooit wat mis met je auto en je hebt die €10 niet betaald dan hoef je ook niet meer bij hem aan te kloppen denk ik. Dus ik zou het wel betalen.

2 likes

Ja, dat is ook waar ik aan dacht! Ik heb het inmiddeld overgemaakt, maar ik had het netter gevonden als hij het had laten zitten, want het was echt een gedoe.

1 like

Ja, dat sowieso. Jij hebt al genoeg moeite gedaan om te betalen.