Ik noemde mijn ex van bijna 2 meter jarenlang beertje, ik vond hem ook echt mijn beertje? Hij ondertekende dan soms kaartjes met “De grote beer”. Mijn god wat slecht. Mijn moeder noemt me nog steeds poppedijntje enzo alsjeblieft zeg. Of “klein vrouwtje van mij”. Ik zeg eerlijk gezegd nu na een jaar mn huidige date nog steeds geen koosnaampje. Ja alleen soms “BIG bitch” of “guuuuuurl”.
Hij zegt namelijk dat ik de enige persoon op aarde ben die hij tolereert hem zo te noemen. Maar dat zijn geen koosnaampjes toch, dont think so
.
Ik vind Pim’s ook afgrijselijk, ik bakte laatst een pure chocolade taart met sinaasappel en dat was me wel even van ander kaliber. Nu wil ik niks anders meer.
Neee, als ik een kutdag heb ga ik juist langs de Amerikaanse snoepwinkel in de stad om Aero Mint te kopen, is denk ik m’n lievelingscandybar (heeft dat een Nederlandse naam?)
Heb de post nav deze poll niet nagelezen, maar… ik mis die after eight ijsjes van Magnum gigantisch. Dat was zoooo lekker!! Die kraak van de chocolade en dan die romige doch scherpe binnenkant… te goed.
Alleen daar wordt heel verschillend over gedacht zie ik. Haha. En de charme van de pims koekjes vind ik eigenlijk dat de zo zacht zijn.
Heb meteen zin in Pims 
Dit is net Elise Schaap.
Damn. Hahahhahahaha
Jullie zijn allemaal gek.
Chocolade en mint, chocolade en sinaasappel, laf alle chocolade-combinaties.

- Lekker
- Meh
- Jakkie!
0 stemmers
Chocola met noten erin?
- Gadver
- Jammie
- Meh
0 stemmers
Ligt eraan wiens noten…
Love dit zo erg
ik ga wel in quarantaine met alle PIMS koekjes, no problem, offer me op
Met mij!!
Alles met chocolade is lekker?
Chocolade met kaas?
- Heerlijk
- Meh
- Gatver
- Nooit genuttigd
0 stemmers
Nooit gehad maar ik ga al kokhalzen bij het idee
Witte chocolade
- Is tantoe goor asabe.
- Ik lust alleen maar wit want ik vind cacao veel te spannend.
- Alle kleuren van de regenboog.
0 stemmers
Ik vind deze polls inmiddels aanstootgevend worden.
Nooit gehad maar lijkt me vet lekker
Chocola is chocola hoor geef maar. Deze dikkie koopt het zelf niet maar als iemand het aanbied, ja graag. Ook al is het niet mijn favoriet.