Stel je persoonlijke vraag #14

Dat was @Mokie11 maar die zie ik nooit meer posten :slightly_frowning_face:

7 likes

Hahaha oeps, ik heb de 34 per ongeluk aangeklikt denk ik :joy:

1 like

Noh ik ben Peggy wel

1 like

Jaa, Mamma Mia de film! Echt heerlijk, kan die duizend keer kijken.

5 likes

Ik zou pas wantrouwend worden als ze ook vraagt wat onze oogkleur etc. is :no_mouth:

goed dat je turquoise noemt. doet me denken aan een stukje van een cabaretier dat ik grappig vond, gaat over een man die ruzie met z’n vriendin krijgt over kleur, zoals dat gaat.
aan het eind is er sprake van een turquoise oog.

4 likes

Ik heb m ook niet afgemaakt, heb wel op de eerste gestemd maar dacht dat het daar bij zou blijven. Toen ik zag dat maand en jaar er ook stonden heb ik die overgeslagen haha, ik word er ook achterdochtig van

8 likes

3 likes

100%
Val de laatste tijd (sinds ik mn bluetooth oogmasker heb haha) vaak in slaap met een soort lo-fi hiphop mix met quotes van Uncle Iroh erdoor gemixt voor motivatie

1 like

Was gewoon benieuwd naar deze dingen. Had er verder geen bijzondere reden voor.

Ik vul echt vaak onzin in bij polls, zeker als het hele gedetailleerde vragen zijn.
Wil nu een poll maken of jullie dat ook doen, maar ik zie die optie nooit op mijn telefoon dus laat maar.
PS: Like dit bericht als je ook regelmatig iets aanklikt wat eigenlijk helemaal niet of niet helemaal klopt.

18 likes

Dat kan door op Taartdag te klikken. Ik ben een stalkert

Was ik nou net van plan :wink:

1 like

Jaaa sorry! Taartdag!

Huh die verjaardagspoll is wel vaker geweest? Toen was er niks aan de hand

5 likes

10 things I hate about you. Favo film 4 evah.

9 likes

Daardoor weet ik dat wij redelijk dichtbij elkaar jarig zijn.

Jaaa

1 like

Yesssss dit dus

Ik zie dat nergens. Zie dat je later een afbeelding hebt gepost maar ik kan het niet vinden. Van mezelf iig. Grote kans dat ik daar ook onzin heb ingevuld @morale