Moeten jullie altijd poepen als jullie een boekenwinkel binnenlopen? Niet anoniem
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Moeten jullie altijd poepen als jullie een boekenwinkel binnenlopen? Niet anoniem
0 stemmers
Ja zeker weten! The princess diaries, shopaholic, rapunzel, de prinses en de kikker, chasing liberty, shape of water, mama mia, the proposal. Ehm nou ja eigenlijk alle overdreven chickflicks dus. maar die zijn gewoon té leuk.
En nu ben ik wel benieuwd eigenlijk, hebben jullie dit ook met boeken herlezen?
0 stemmers
en als jullie iets herlezen en/of herbekijken, waarom doen jullie dat?
0 stemmers
ik ben kaal ^^
0 stemmers
Keken jullie vroeger ook Kinderen geen bezwaar? Dat was zo leuk haha, zie het opeens op Videoland voorbij komen
0 stemmers
Ik weet nog een scene hier uit, iets met douchen en een zeepje laten vallen maar ik was ongeveer 10 toen dit op tv kwam dus heb dat heel lang niet gesnapt
Ik krijg altijd last van m’n benen in boekenwinkels, alsof ik heel lang gelopen/gestaan heb
O krijg het er helemaal warm van. Keek dit elke week bij mijn oma als ik daar bleef slapen.
Omg jaaa ik ben eens bij een opname geweest!!
Jaaa, Bold & the Beautiful was ook vaste prik. Mijn oma was ook super Rotterdammert, die geen Engels kon, dus was ook Rits en Broek
Wat is het raarste koos naampje dat je voor je partner hebt? Ik had het er net namelijk over met mijn vriend en we zijn het dynamische duo: snurkiesnurk en bedrufter. Nu was ik benieuwd wat jullie namen voor elkaar zijn haha.
Alle redenen
Ik hou van die boeken, ik heb zin in chille boeken, ik ben lui en ik voel me kut. Ja alles dus haha
Atm bezig met de selectie voor de 12e keer ofzo😍
Voor de mensen die me volgen op instagram
Zal ik mijn lippen laten bijwerken binnen 2 maanden of zijn ze al op het randje. Ik kan het zelf niet goed inschatten en ik ken irl alleen anti filler mensen.
0 stemmers
Ik heb wel met iemand anders dan m’n partner gezoend, maar daarmee heb ik hem niet bedrogen, dus ik weet niet of ik het nu wel of niet moet aanklikken
Ik vind zoals ze nu zijn precies goed
Nee, ze zijn nu echt super mooi! Maar herinnert me er wel aan dat ik binnenkort zelf weer wil gaan
Joey vd Velden, radio DJ bij Slam in de ochtend.
Dit is een vicieuze cirkel waar ik in zit. Als ze net zijn gedaan dan denk ik: wtf wat heftig, ik hoop dat de zwelling snel zakt, zo kan ik toch niet gaan werken enz. En als de zwelling weg is dan denk ik: ik zie geen verschil, ik moet nog een keer, ik mis de zwelling. Maar dan ga ik foto’s vergelijken en dan zie ik wel degelijk verschil.
Haha hier zaadopvangbak, neukmachine maar aan de andere kant ook honnepon en liefdesbeest. Ik noem hem vreemde vogel en kort is dat dan vogel.