Stel je persoonlijke vraag #14

Marilyn Monroe droeg ooit een aardappelenzak. Welke celeb zou hier het best mee wegkomen?

• Kim Kardashian
  • Beyonce
  • Shakira
  • Jennifer Lopez
  • Lady Gaga

0 stemmers

En in Nederland:

• Famke Louise
  • Maan
  • Roxeanne Hazes
  • Rowwen Hèze
  • Tabitha
  • Monica Geuze
  • Jet Rebel
  • Bridget

0 stemmers

Ik zie nu dat het bij jou in het Nederlands staat, hoe verander ik het van Engels naar Nederlands?!

in je voorkeuren naar Interface gaan

Het is toch. “Blijf van mn lijf want.”

2 likes

Moeten jullie altijd poepen als jullie een boekenwinkel binnenlopen? Niet anoniem

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ja zeker weten! The princess diaries, shopaholic, rapunzel, de prinses en de kikker, chasing liberty, shape of water, mama mia, the proposal. Ehm nou ja eigenlijk alle overdreven chickflicks dus. maar die zijn gewoon té leuk.

En nu ben ik wel benieuwd eigenlijk, hebben jullie dit ook met boeken herlezen?

• Jaaa zeker weten
  • Alleen met snel/makkelijk te lezen boeken
  • Aan herlezen doe ik niet

0 stemmers

en als jullie iets herlezen en/of herbekijken, waarom doen jullie dat?

• Omdat het een ontzettend goede film/boek/serie was
  • Omdat ik me kut voel en door dit te herbeleven ik me beter voel
  • Omdat ik lui ben
  • Gewoon omdat het kan
  • Anders

0 stemmers

1 like

ik ben kaal ^^

1 like
  • Het plakt
  • Het pikt

0 stemmers

Keken jullie vroeger ook Kinderen geen bezwaar? Dat was zo leuk haha, zie het opeens op Videoland voorbij komen

• Ja, vond ik leuk!
  • Nee, keek ik expres niet
  • Heb het wel eens gekeken
  • Ken het niet

0 stemmers

Ik weet nog een scene hier uit, iets met douchen en een zeepje laten vallen maar ik was ongeveer 10 toen dit op tv kwam dus heb dat heel lang niet gesnapt :joy:

1 like

Ik krijg altijd last van m’n benen in boekenwinkels, alsof ik heel lang gelopen/gestaan heb :woman_shrugging:

1 like

O krijg het er helemaal warm van. Keek dit elke week bij mijn oma als ik daar bleef slapen. :heart:

3 likes

Omg jaaa ik ben eens bij een opname geweest!!

2 likes

Jaaa, Bold & the Beautiful was ook vaste prik. Mijn oma was ook super Rotterdammert, die geen Engels kon, dus was ook Rits en Broek :joy:

10 likes

Wat is het raarste koos naampje dat je voor je partner hebt? Ik had het er net namelijk over met mijn vriend en we zijn het dynamische duo: snurkiesnurk en bedrufter. Nu was ik benieuwd wat jullie namen voor elkaar zijn haha.

Alle redenen :heart_eyes:
Ik hou van die boeken, ik heb zin in chille boeken, ik ben lui en ik voel me kut. Ja alles dus haha
Atm bezig met de selectie voor de 12e keer ofzo😍

1 like

27 likes

Voor de mensen die me volgen op instagram

Zal ik mijn lippen laten bijwerken binnen 2 maanden of zijn ze al op het randje. Ik kan het zelf niet goed inschatten en ik ken irl alleen anti filler mensen.

• Ja bijwerken. More is more
  • Nee niet doen. Less is more
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Ik heb wel met iemand anders dan m’n partner gezoend, maar daarmee heb ik hem niet bedrogen, dus ik weet niet of ik het nu wel of niet moet aanklikken

2 likes

Ik vind zoals ze nu zijn precies goed

3 likes