Stel je persoonlijke vraag #14

Anders voorgedaan in de zin van ergens op een poll ingevuld dat ik 30 ben maar dat word ik bijna en ik wilde vast weten hoe het voelde :joy:

6 likes

Dank je, het is gelukt

Sorry maar ik ga echt stuk.

In welke context zeg je “zaadopvangbak”, dat bekt toch voor geen meter ook.

10 likes

Ja heel moeilijk :weary: want vind ze nu ook perfect (dankjewel @Diamonds en @Honey) maar ik moet ze wel ooit weer laten bijvullen om ze zo te houden. Maar wanneer?

Maargoed dan gaat dat geld naar een andere plek in mn gezicht denk ik

2 likes

Die bring a friend actie helpt ook niet. Zat laatst met een vriendin te kijken wat we nog konden laten doen :joy: Niet oké

1 like

Captain sweatpants, fartface.

1 like

Kan er nu al 8 afvinken :joy:

1 like

Confronterende poll zeg.

In other news, ik noem m’n vriend op dagelijkse basis schetefloempje. Geen idee hoe dat ontstaan is. En ik zeg vaak drinkebroer tegen hem, hij drinkt helemaal niet veel of vaak maar na letterlijk 1,5 biertje (deze man is bijna 2 meter) krijgt hij dansende pinken en gaat hij gek praten, ik ga elke keer weer stuk.

4 likes

We noemen elkaar weleens floedeliewoepsie :joy: dat is de raarste denk ik. Verder: stinkie, stinkzak, patat, honeybumsy, liefie, cutie, skaddie

(Haha echt kots als je ze allemaal achter elkaar zet)

4 likes

In sommige regio’s zeggen ze “het pikt” als het plakt. Bijvoorbeeld: “ik heb ranja gemorst, nu pikt het”.

1 like

Haha nee, ik proestte het ook uit toen hij het voor het eerst zei. Het begon onschuldig, met: nee, je bent ook geen zaadopvangbak. (iets met meedere blowjobs per dag) Maar vervolgens is het helemaal uit de hand geescaleerd.

3 likes

Haha sheeeehz wat een koosnaampjes zitten er tussen. :laughing: ik heb er geen. Hij noemt me wel vaak een afkorting van m’n naam en dan mouse erachter. Of littlemousy. Vind het niks maargoed. M’n ex zei altijd maisje en hij had mij opgeslagen als :corn: in z’n mobiel want maïs. Heel random.

Haha ik durf het eigenlijk niet te zeggen we zijn echt zo’n walgelijk stel die elkaar nooit bij de naam noemen en overbodig veel in koosnaampjes en hartjes emoji met elkaar communiceren. :grimacing:

Ok dan. Meestal is het gewoon babe of baby. Maar. Soms. Noem ik hem Big Bear en hij mij Little Star.

13 likes

Ik houd echt helemaal niet van koosnaampjes, vind het verschrikkelijk. Ik doe het zelf nooit en mn exen probeerden het altijd wel maar ik heb er zo’n hekel aan dat ik ze altijd gevraagd heb of ze me alsjeblieft bij mijn naam wilden noemen. Snap dat het iets van exclusiefs/speciaals is omdat je maar één iemand zo noemt ofzo, maar ik heb er echt totaaaal geen behoefte aan want ik krijg er altijd een beetje buikpijn van, maar ik weet eigenlijk niet precies waarom ik dat krijg. Een variant op mijn naam kan ik trouwens nog aan, dat doen mijn zusje en ouders ook. Maar schatje, liefje, babe, dushi. Doe gewoon niet.

4 likes

“Ex” is een koosnaampje die ik jou vaak zie gebruiken haha.

22 likes

M’n vriend heeft een hekel aan koosnaampjes. Daarom noem ik hem schat, schattepetat, petateke, scheetjemereetje, snoezepoesje, honneponnetje, (m’n speklap) m’n laiverd.

5 likes

Haha ja, bij gebrek aan een echte. Hier heb ik tenminste een aantal van.

1 like

Doe bist mien speklap mien laiveeeeerd :bacon:

5 likes

Mascara:

• Gebruik ik niet
  • Doe ik alleen op m’n bovenste wimpers
  • Doe ik alleen op m’n onderste wimpers
  • Doe ik op zowel m’n bovenste als m’n onderste wimpers

0 stemmers

Wow zoveel mensen alleen op de bovenste wimpers. Dat ziet er bij mij zo gek uit vind ik? Ook al zijn ze donker

1 like