Ik krijg b12 injecties en slik ijzer
Stel je hebt 5 euro kosten gemaakt voor werk. Zou je de moeite doen dit te declareren? (formulier invullen, bonnetje zoeken, printen, ondertekenen, laten ondertekenen door management)
- Oohh jazeker, hier heb ik gewoon recht op
- Ik zou wachten tot ik meer kosten maak en het dan declareren
- Mwoah mezelf kennende zou het erbij inschieten
0 stemmers
Koop jij wel eens voorgesneden ui?
- Altijd als ik ui nodig heb
- Regelmatig (eens per week of vaker)
- Zo nu en dan
- Bij hoge uitzondering
- Nee natuurlijk niet
- Ik kook nooit/eet geen ui
- Anders
0 stemmers
Ik heb dat hier (helaas) nog nooit in de supermarkt gezien. Anders zou ik het denk ik wel af en toe doen, gemak dient de mens
Afgelopen feestdagen hebben we gegourmet. Toen heb ik een bakje voorgesneden groenten, waaronder ui, gekocht.
Ik wel want anders heb ik serieus de hele avond nog pijn aan mijn ogen van die stomme ui. Voordat de gesneden ui te koop was, liet ik het dus Vaak maar weg uit een gerecht. Dus voor mij wel een uitkomst
Nee man. Dan betaal je meteen 5 euro voor 1 ui ofzo ipv 19 cent. Maar ik gooi wel alles in de keukenmachine zodat ik zo min mogelijk hoef te snijden. Echt beste aankoop van mān leven
The Godfather
- Beste film ooit
- Deel 2 is beter
- Een goede film
- Wel oke
- Nee vreselijk!
- Duurt te lang
0 stemmers
Volgens mij heb ik dit al eens in een poll gedaan, maar ach
Beter
Iedere film die langer is dan 100 minuten is in mijn optiek te lang
Haha ja helaas is het afpellen al ellende. Dan sta ik met van die jankogen boven de wasbak koud water erop te laten lopen in de hoop het tegen te houden maar mijn waterbad mag niet baten . Maar zoān hakker gebruik ik ook wel eens om allerlei andere dingen te hakken inderdaad. Tomaten, knoflook, paprika. Overal lekker gehakte prutjes van maken
Wat vind jij van Tame Impala?
- Wat?
- Knap kut
- Fijne muziek
- Het kan ermee door
- Mwehhh 1 leuk liedje of zo
- Verschrikkelijk
- Ik ben meer van de gazelles
- Alleen de naam zegt mij wat.
0 stemmers
Hoeveel cds had jij vroeger van Britney (niet gebrand)?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Geen
0 stemmers
Heb jij ooit mary janes gehad?
- Ja ik heb van dit soort schoenen gehad met zoān bandje (ongeacht met of zonder hak etc)
- Nee nooit.
- Geen idee
0 stemmers
Heb jij ooit spruitjes gegeten in een restaurant (mag bereid op elke manier zijn)?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
- Een dag per week mary janes dragen
- Een dag per weke spruitjes eten
0 stemmers
Ohh heerlijk! Nee bij mij op werk moet je echt hannessen met formulieren, bonnetjes, allemaal als 1 pdf mergen, laten accorderen, verschrikkelijk
Wow werk jij in het jaar 2050 ofzo? Ik zat altijd te kutten met bonnetjes, overzichten van ov-chipkaarten, dat dan weer uittypen in excel, optwllen, handtekening van de baas vragen, dan inleveren bij financiƫn. Zucht.
Mijn bovenburen hebben voor de zoveelste keer weer een luidruchtig feestje zonder er iets van re zeggen. Zo erg zelfs, dat ze de bel niet horen (en dat ding heeft de db van een krijsende schoolklas).
Is dit asociaal?
- Ja
- Natuurlijk
- Enorm
- Klootjesvolk
0 stemmers
Mag ik daarom op maandag wanneer ik om 6.45 de deur uit ga naar werk beneden in de hal bij mijn bovenburen aanbellen? Ik zou namelijk niet willen dat ze te laat komen op werk.
- Uiteraard.
- Wat ben je toch goed voor de mensheid
- Nee want ik ben je satanistische bovenbuur
0 stemmers
Welk van de volgende uitdrukkingen / zegwijzes ken jij?
- Dat slaat als een lul op een drumstel
- Ik heb het niet voor de bril
- Op die fiets
- Ik pak de paling in
- Ehh, niets van dit alles?
0 stemmers
Ja daar ben ik dus benieuwd naar!
Is een lul op een drumstel niet gewoon een ājoligeā afleiding van dat slaat als een tang op een varken? Niet dat dat veel logischer is maar oke.
En als een tiet op een gebakje
Mijn tieten zijn te klein om ergens op te slaan hoor