Ik ging toen ik uit huis ging direct samenwonen met m’n vriend (waren toen 5 jaar samen), en we hadden van zijn ouders €200,- gekregen voor de bank die we gezien hadden. Toen kwamen we een veel leukere, tweedehands bank tegen voor €80,- (degene die we oorspronkelijk gezien hadden bleek later ook voor geen meter te zitten) en van wat we overhielden hebben we de rest van de inrichting gedaan. Eén nieuwe IKEA kast, verder veel Marktplaats, kringloop en dingen die nog op zolder stonden bij onze ouders. Oh en we hebben het bed van m’n vriend meegenomen, dat scheelde wel! Maar ruim onder de 500 dus.
Voor mij hetzelfde inderdaad, we hebben genoeg kunnen sparen. Ik heb ook nooit op kamers gewoond en had ook nog niets (alleen m’n bed ging mee als logeerbed).
- Ik werk niet
- Ik werk, maar ben op zoek naar een andere baan
- Ik werk, maar ga binnenkort zoeken naar een andere baan
- Ik werk en blijf hier het liefste nog een tijdje werken
- Ik werk en blijf hier het liefste nog heel lang werken
- Ik werk en blijf hier het liefste voor altijd werken
0 stemmers
Ik wil wel een andere baan, maar binnen hetzelfde bedrijf
Ik werk niet, maar ben op zoek naar een baan.
Hoeveel kussens heb jij op jouw bank liggen? Ik heb nou al meerdere malen een soort van commentaar van m’n date gekregen over m’n hoeveelheid kussens op de bank en dat hij dan toch zo niet lekker kon zitten. Ik was zo moe ervan dat ik maar in the heat of the moment heb gezegd dat hij maar niet zo’n lang lichaam moest hebben. Ik vind die kussens gewoon leuk en wil ze niet weg doen, het zijn wel gewoon sierkussens. Maar misschien heb ik er idd teveel?! Hoeveel sierkussens heb jij op jouw bank?
- Geen
- 1-2
- 3-4
- 5-6
- 7-8
- Meer dan 8
0 stemmers
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel jij er dan hebt?
Ik heb er 2 maar die zijn wel functioneel. Anders heb ik bungelende benen.
Nouja dit is al 1 kant, en als ik op de bank lig stoor ik me niet aan die kussens maar zijn benen liggen zelfs OVER de bank, en hij gooit ze dus altijd in het rond. Ik heb 7 kussens. Hij zegt ook dat ik ze niet hoef weg te doen maar dat hij het heel irritant vindt. Maar ik vind dat dus gewoon heel leuk staan dusja.
Hij gooit ze op de grond, wat mij mateloos irriteert, eikel . Hij vraagt niet eens, hij gooit het gewoon weg ergens in de woonkamer wtf en ik vind 7 kussens best meevallen.
Dat tweede en vierde kussens zijn echt leuk!
Gezellige date🤣
Ik zeg ook swat. Edit: Oké late to the party maar krijg het bericht niet meer verwijderd. Sorry…
Als je hem mag geloven heeft hij er bijna eigenhandig voor gezorgd dat de muur gevallen is
Nou, dat zou voor mij echt reden genoeg zijn om dat eten te laten liggen. Ik eet best dingen die ik niet per se lekker vind, maar paprika gaat er bij mij gewoon echt niet in, dat lust ik gewoon écht niet - als in kokhalzen als ik per ongeluk toch eens iets eet waar het in zit. Dat lijkt me vervelender voor de andere mensen aan tafel dan dat ik het niet eet.
Hoe ambitieus ben jij? (En als je werkzoekend bent: hoe ambitieus ben je normaal)
- Carrieretijger
- Meer carrieretijger dan neutraal
- Neutraal
- Meer werken omdat het moet dan neutraal
- Ik werk omdat het moet
- Ik werk niet
0 stemmers
Ik ben wel ambitieus maar relateer ambitie niet per se aan een carriere/baan.
Ik werk niet, maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om een topbaan te krijgen. Dus zou ik opeens kunnen werken, dan sta ik liever onderaan de ladder dan bovenop.
Absoluut geen ambities om hogere functies, hoger salaris of wat dan ook te behalen. Maar ik wil ook niet in een sleur raken dus binnen mijn functie vind ik het wel belangrijk dat ik kan blijven ontwikkelen en nieuwe dingen kan leren. Dat is toch wel een soort van ambitieus, toch?
Star wars kijk je
- Op volgorde van productie
- Op volgorde van verhaal
- Ik wil graag stemmen
0 stemmers