Stel, je kunt er voor kiezen om je jaarloon in 1x uit te laten betalen. Dus in januari krijg je alvast je loon voor de komende 12 maanden op je rekening. Zou je dat willen?
- Nee ik wil gewoon elke maand mān loon
- Ja dat zou ik wel willen
0 stemmers
Stel, je kunt er voor kiezen om je jaarloon in 1x uit te laten betalen. Dus in januari krijg je alvast je loon voor de komende 12 maanden op je rekening. Zou je dat willen?
0 stemmers
Denk dat ik dan in maart al geen geld meer over zou hebben
Spaar jij koopzegels?
0 stemmers
Lijkt me vooral onhandig als je uit dienst gaat, dat alles dan weer verrekend moet worden.
Bij de AH. Merk er weinig van en dan eens in de zoveel tijd boekje inwisselen en casheeeen
Even mān baas channelen hoor
meer rente als op de bank!!!
Ćls ik een zeer verstandig persoon zou zijn, zou dat prima werken en zou ik er ook meer geld mee kunnen verdienenā¦
Maar dat ben ik gewoon niet
Waarom zou je dat willen? Ik dacht eerst van ah ja levert nog rente op, uhh nee niet meer in 2020.
Veel mensen leven nu al van paycheck naar paycheck, denk dat wanneer alles in ƩƩn keer komt dit problemen oplevert.
Volgens mij vooral als ze niet besneden zijn blijft er pis bij die voorhuid hangen. 1 ex is niet besneden en gatverdamme toen ik zān piemel een keer in mān hand had zat er allemaal plas aan. Ik heb toen ook echt geroepen gatver er zit nog pis aan je lul! Bleeeegh
Ja! Bij ah (andere supermarkten hebben het ook hoor, maar die prijzen weet ik niet) betaal je 10 cent per zegel (voor elke euro boodschappen kun je 1 zegel kopen) en een vol boekje is 490 zegels. Dan heb je ā¬49 betaald en je krijgt als je die inwisselt er ā¬52 voor terug.
(Vega) balletjes met tomatensaus, groenten met heksenkaas als dip, mini wraps, hartige muffins, gevulde mini paprikaās. ciabatta gevuld met bijv. mozzarella en Italiaanse kruiden, plukbrood, gevulde eieren.
Brood met dips
Derde date ongeveer.
Oeh sbs presentator lijkt me leuk. Ik kan namelijk al heel goed dom lullen echt me droom als ik daar betaald voor krijg.
Weet je het zeker? Het is wel sbs hĆØ
Niemand met meer dan 2 hersencellen kijkt daarna dus heb weinig te verliezen.
Hmmm nee ik zou dan echt bang zijn dat ik alles in januari al op zou maken haha. Maar misschien wel chill dat je sommige dingen (zoals zorgverzekerign?) dan in een keer voor een jaar kan betalen.
Misschien kun je dan wel al je vaste lasten in 1 keer betalen, voor het hele jaar huur enzo. Dat zou dan wel chill zijn.
Nouja er zijn heel veel wetenschappers en artsen en de wereldgezondheidsorganisatie die zich ermee bezig houden dus hun info lijkt me toch wat betrouwbaarder dan verhalen van heel internet. Als er reden is voor voorzorgsmaatregelen horen we dat wel in het nieuws.
Het is door de WHO geen public health emergency verklaard voor de wereld (wel voor China obviously, maar niet voor de rest van de wereld). Ebola bijvoorbeeld is dat vorig jaar zomer nog wel een tijdje geweest, vanwege een uitbraak in DR Congo. Het hangt dus erg van de media af hoeveel je er over hoort en hoeveel speculatie je krijgt, en veel minder van de ernst van de ziekte/epidemie. Zou me dus niet druk maken als ik jou was!