Ja, het is veel van hetzelfde
deze poll was ook voor mn eigen gemoedstoestand haha (blij dat meerderheid zich geen zorgen maakt). Lees op internet veel verhalen waarvan niemand weet wat waar is, waardoor ik me ineens zorgen ging maken. Zeker omdat de incubatietijd een paar weken schijnt te zijn? dus we eigenlijk nu helemaal niet weten hoe het er voor staat.
Heb 't net aan mân vriend gevraagd en als hij staand plast, dan schudt hij hem af. Als hij zit tijdens 't plassen dan dept hij hem af. Weer wat geleerd
Mijn ex deed dit en zag er altijd beetje viezig uit, pakte die zo dat piemeltje vast en dan de eikel afdeppen Echt bitchy van mij, hij wilde gewoon een droge piemel
You are playing with it!
Stel, je kunt er voor kiezen om je jaarloon in 1x uit te laten betalen. Dus in januari krijg je alvast je loon voor de komende 12 maanden op je rekening. Zou je dat willen?
- Nee ik wil gewoon elke maand mân loon
- Ja dat zou ik wel willen
0 stemmers
Denk dat ik dan in maart al geen geld meer over zou hebben
Spaar jij koopzegels?
- Ja
- Nee
- Nee maar wil ik wel
0 stemmers
Lijkt me vooral onhandig als je uit dienst gaat, dat alles dan weer verrekend moet worden.
Bij de AH. Merk er weinig van en dan eens in de zoveel tijd boekje inwisselen en casheeeen
Even mân baas channelen hoor
meer rente als op de bank!!!
Ăls ik een zeer verstandig persoon zou zijn, zou dat prima werken en zou ik er ook meer geld mee kunnen verdienenâŠ
Maar dat ben ik gewoon niet
Waarom zou je dat willen? Ik dacht eerst van ah ja levert nog rente op, uhh nee niet meer in 2020.
Veel mensen leven nu al van paycheck naar paycheck, denk dat wanneer alles in één keer komt dit problemen oplevert.
Volgens mij vooral als ze niet besneden zijn blijft er pis bij die voorhuid hangen. 1 ex is niet besneden en gatverdamme toen ik zân piemel een keer in mân hand had zat er allemaal plas aan. Ik heb toen ook echt geroepen gatver er zit nog pis aan je lul! Bleeeegh
Ja! Bij ah (andere supermarkten hebben het ook hoor, maar die prijzen weet ik niet) betaal je 10 cent per zegel (voor elke euro boodschappen kun je 1 zegel kopen) en een vol boekje is 490 zegels. Dan heb je âŹ49 betaald en je krijgt als je die inwisselt er âŹ52 voor terug.
(Vega) balletjes met tomatensaus, groenten met heksenkaas als dip, mini wraps, hartige muffins, gevulde mini paprikaâs. ciabatta gevuld met bijv. mozzarella en Italiaanse kruiden, plukbrood, gevulde eieren.
Brood met dips
Derde date ongeveer.
Oeh sbs presentator lijkt me leuk. Ik kan namelijk al heel goed dom lullen echt me droom als ik daar betaald voor krijg.
Weet je het zeker? Het is wel sbs hĂš