Niemand met meer dan 2 hersencellen kijkt daarna dus heb weinig te verliezen.
Hmmm nee ik zou dan echt bang zijn dat ik alles in januari al op zou maken haha. Maar misschien wel chill dat je sommige dingen (zoals zorgverzekerign?) dan in een keer voor een jaar kan betalen.
Misschien kun je dan wel al je vaste lasten in 1 keer betalen, voor het hele jaar huur enzo. Dat zou dan wel chill zijn.
Nouja er zijn heel veel wetenschappers en artsen en de wereldgezondheidsorganisatie die zich ermee bezig houden dus hun info lijkt me toch wat betrouwbaarder dan verhalen van heel internet. Als er reden is voor voorzorgsmaatregelen horen we dat wel in het nieuws.
Het is door de WHO geen public health emergency verklaard voor de wereld (wel voor China obviously, maar niet voor de rest van de wereld). Ebola bijvoorbeeld is dat vorig jaar zomer nog wel een tijdje geweest, vanwege een uitbraak in DR Congo. Het hangt dus erg van de media af hoeveel je er over hoort en hoeveel speculatie je krijgt, en veel minder van de ernst van de ziekte/epidemie. Zou me dus niet druk maken als ik jou was!
Ja als je dan korting krijgt als je zulke bedragen in ƩƩn keer betaald. Hou je nog eens meer over uiteindelijk.
kunnen jullie een etentje voor 6 mensen (dat is dus exc voor wie al in je huis woont) hosten?
- Jahoor makkie
- Iederen kan ergens zitten, maar of ik voor iedereen een bordje kommetje glas en bestek hebā¦
- Zou kunnen als ik zelf op een krukje en 1 iemand van het bezoek op een tuinstoel ga zitten
- Heb genoeg servies etc maar simpelweg de ruimte niet
- Nee dat is geen optie
0 stemmers
Ruimte, bestek, prima. Maar of je ook iets lekkers voorgeschoteld krijgtā¦
Ze krijgen allemaal een zitplaats, bord, glas en alles maar geen 1 persoon zal hetzelfde hebben als een ander haha, bijeengeraapt zooitje
Qua ruimte wel, servies etc ook. Eettafelstoelen zijn er niet genoeg maar als mensen op de bank willen eten mag het. Oh wacht heb nog een krukje, dan red ik het wel met bijeengeschraapte stoelen. Maar zou het niet willen haha, slechte kok en veel te veel druk
Het zou niet lukken, maar ik zou ze zo uitnodigen. Dan maar op bed zitten haha
Dit is echt janken, moest vandaag om van tafel te gaan eerst twee wasrekken opzij zetten en vervolgens onder de tafel kruipen om weg te komen hoera voor wonen in een bezemkast
Voortbordurend op de afdep vraag.
Was jouw laatste mannelijke bedpartner besneden?
- Ja, hij was besneden
- Nee, niet besneden
0 stemmers
Ik lees iedere dag voor in de klas. Nu bezig met Dolfje Weerwolfje en die kinderen zitten met open mond te luisteren
Ben jij petty?
- Petty is mān achternaam
- Redelijk petty, ja
- Soms, als iemand erom vraagt
- Bij hoge uitzondering komt die kant in mij naar boven
- Nee, ik ben super rechtvaardig always and forever (leugenaar)
0 stemmers
Ben jij hier actiever of minder actief dan op EGF?
- Veel actiever
- Een beetje actiever
- Net zo actief
- Minder actief
- Veel minder actief
- Ik zat niet op EGF
0 stemmers
Ik ben eindelijk een beetje herstellende van mijn tweedaagse kater. Begin echt oud te worden want zo veel heb ik niet gedronken (vergeleken met vroeger). Nu het ongemak te handelen is, begin ik te twijfelen of ik iets stoms heb gedaan. Was niet ladderzat en motorisch nog prima, maar word wel altijd wat losser en ben vooral bang dat ik iets stoms heb gezegd. Ik denk van niet (en de rest was ook flink aan het drinken, maar kennen jullie dit gevoel?
- Story of my life
- Heb ik soms ook
- Heb ik nooit
- Ik drink überhaupt niet
0 stemmers
Ik had laatst 4 mensen die kwamen eten bij mij en mān vriend, in totaal met zān 6en dus. Ik woon op 35m2 en heb geen eettafel, alleen een salontafel. Ik had heel veel eten dus die salontafel stond helemaal vol en iedereen zat er omheen met het bord op schoot, 3 op normale stoelen, 2 op de bank en 1 op een balkonstoel. Qua bestek heb ik 6 van alles maar op die specifieke avond was er op mysterieuze wijze een vork verdwenen dus ik heb zelf met een lepel gegeten (en uit een kommetje want heb maar 4 platte borden). Was absoluut een logistieke nachtmerrie maar wel vet gezellig
Ga ik nu doen!
Ik zie dus nooit verschil als ze in blije toestand zijn (in slappe toestand wel maar die staat zie ik minder vaak). Heb je een tutorial voor me?
Ik heb het juist andersom. Ik vind een piemel zonder voorhuid aftrekken best moeilijk.