Ik zat om 10.00 als een tatta aan een Ikea ontbijt van een euro.
Aanrader?
Als je 10.000 andere (krijsende mini)tattaās om je heen wilt hebben⦠Ik ging er niet voor het ontbijt heen. Wilde de drukte voor zijn maar fail.
Oh lawd ik verkies de ultieme stilte van mān woonkamer hierboven. Vind avondeten bij de IKEA altijd al een uitdaging
Raja (je had toch ook een hamster die Adore heet? Raja is mijn andere favoriete queen )
Herman
Zijn jullie op social media door een bekend persoon geblokt?
- Ja, door een buitenlands bekend persoon
- Ja, door een BNer
- Ja, door een influencer
- Ik was door iemand geblokt, maar nu niet meer
- Misschien, geen idee
- Nee, maar een doel van mij is om door iemand geblokt te worden
- Nee, ik ben te aardig
0 stemmers
Chi Chi!! Je kunt met Drag Race echt alle kanten op haha
Gewoon nee
Maar ik reageer ook nooit op bekende mensen
Maar die heeft half Nederland geblokt op haar social media.
Door Kris Jenner haha. Iemand had gereageerd op haar foto dat ze haar outfit bij het MET gala niet mooi vonden en ik had daarop gereageerd dat ik het daarmee eens was en dat dat jammer was omdat ik haar een mooie vrouw vind en toen ben ik geblokkeerd
Edit: dit was wel een paar jaar geleden, nu zou ik zoān comment niet plaatsen want ja if you canāt say something nice donāt say anything at all maar toen vond ik het blijkbaar nodig
Hahahaha geblokt door Kris Jenner vind ik wel echt geniaal
Door V.eraCamilla en Sarah Rebecca. Geen idee waarom wel jammer dat ik nu de grappen van Marco moet missen
Sarah Rebecca heeft me tien keer gevolgd/ontvolgd en mān eerste foto geliked zodat ik haar zou volgen. Als er een manier is waarop ik je zeker niet ga volgen is dat het wel
Hoop dus nog altijd op een block
Ik en mijn vriend hebben 3 meisjesnamen mochten we ooit een kind krijgen, ben wel benieuwd welke jullie het mooiste vinden haha:
- LoĆÆs
- Maud
- Elin
0 stemmers
En jongensnamen:
- Hugo
- Ilan
- Milas
0 stemmers
Ik vraag mij stiekem af hoe je llan uitspreekt. is het i - L of i - i of L-L
dus i-Lan of ian of Lan. Heb even een error door die twee eerste letters.
ilan, neem ik aan
Door Nikkietutorials. Vind ik oprecht jammer, gelukkig heb ik meerdere instagram account.